Gå til innhold

National Geographic Bag Ripoff


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått min jeg også. Virker ok "skrudd sammen". Sømmer og fester ser bra ut og jeg kan ikke se at det er mye som skiller fra orginale i så måte. Nå håper jeg bare at det dukker opp tilsvarende i et nummer større også.

Enig. Har ikke fått min ennå, men kan også tenke meg et nummer mindre. Kjekt å ha.

 

Arne M

Lenke til kommentar

Fikk min idag. Den rommer 50D med 15-85 og 100L 2,8, begge med solblendere. Er litt uvant at objektivet viler på bunnen av veska, men det går bra. Er sån akkurat passe til dette utstyret. I lommene foran kan jeg jo ha G9 og S90, samt minnebrikker. Kvaliteten ser utmerket ut. Tittet på orginalen på lørdag. Den så ikke noe bedre ut. Fikk også min "gorillapod" idag. Meget bra til 11 dollar. Ser også ut som orginalen.

 

Arne M

Lenke til kommentar

Jeg synes dette så ut som en kjekk billig bag, men jeg lurer på om jeg får plass til det jeg trenger.

 

Canon EOS 450D m/batterigrep og kitobjektiv påmontert

Canon 50mm f1,8

Canon 55-250mm f4-5,6

Canon 430 EX blitz

Canon mv 700 videokamera (omtrent samme størrelse som en blitz)

 

 

Vil det være plass til dette i bagen?

Lenke til kommentar

Jeg synes dette så ut som en kjekk billig bag, men jeg lurer på om jeg får plass til det jeg trenger.

 

Canon EOS 450D m/batterigrep og kitobjektiv påmontert

Canon 50mm f1,8

Canon 55-250mm f4-5,6

Canon 430 EX blitz

Canon mv 700 videokamera (omtrent samme størrelse som en blitz)

 

 

Vil det være plass til dette i bagen?

tviler. Den er ikke så veldig stor, men hvis du tar ut polstringen så går det kanskje.

Lenke til kommentar

Jeg synes dette så ut som en kjekk billig bag, men jeg lurer på om jeg får plass til det jeg trenger.

 

Canon EOS 450D m/batterigrep og kitobjektiv påmontert

Canon 50mm f1,8

Canon 55-250mm f4-5,6

Canon 430 EX blitz

Canon mv 700 videokamera (omtrent samme størrelse som en blitz)

 

 

Vil det være plass til dette i bagen?

 

Nei.

Jeg har: 50D + 17-85 påmontert, 70-200 f4IS uten solblender. Da er det bare plass til smårask ved siden av.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen som har bestilt bagen etter 31/7 og fått den nå ?

 

Vel,jeg bestilte den 31/7 men den har ennå ikke blitt sendt,noen dager står den oppført "på lager" andre dager ikke.Det står oppført med "Temporary stock shortage" på fakturaen,så litt rart at dem ofte legger til "på lager/in stock"i annonsen.

 

Dere som har fått bagen,fikk dere oppgitt pakkesporing ?

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Er det noen som har bestilt bagen etter 31/7 og fått den nå ?

 

Vel,jeg bestilte den 31/7 men den har ennå ikke blitt sendt,noen dager står den oppført "på lager" andre dager ikke.Det står oppført med "Temporary stock shortage" på fakturaen,så litt rart at dem ofte legger til "på lager/in stock"i annonsen.

 

Dere som har fått bagen,fikk dere oppgitt pakkesporing ?

 

Nei, jeg bestilte den 8/8/2010 og fortsatt ingenting. Det står oppført som "On 8/11/2010: Temporary stock shortage". Jeg har heller ingen pakkesporing nummer enda. Står at last shipment er "by air mail".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...