Gå til innhold

National Geographic Bag Ripoff


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte en til i dag - blir en glimrende julegave til en eller annen :yes:

 

Helt enig, eneste problemet for meg er at det blir full forvirring om alle har den samme :!: ... Har kjøpt en til dama som del av bursdagsgave, men å gi en til mor, en til bror, også videre vil i lengden føre til mye forvekslinger tror jeg :p

Lenke til kommentar

Bestilte en til i dag - blir en glimrende julegave til en eller annen :yes:

 

Helt enig, eneste problemet for meg er at det blir full forvirring om alle har den samme :!: ... Har kjøpt en til dama som del av bursdagsgave, men å gi en til mor, en til bror, også videre vil i lengden føre til mye forvekslinger tror jeg :p

 

Hehe, kan bli artig det i en eller annen familietragedie og alle har lik kamerabag :!:

Lenke til kommentar

Nå er jaggu bagen til pakking :new_woot:

 

Får vel tilstå at sen levering kan være min feil :blush:

 

Har svart på mailen jeg fikk,var faktisk først i går jeg leste denne linjen "Do not reply to this e-mail. It is not monitored",så når jeg ville slette ordren kom jeg fram til kundeservice og der var varen satt på holdt fram til jeg svarte på forespørselen fra dem.

Så alle mailene jeg sende kom aldri fram,kan vel til mitt forsvar si at det er en veldig knotete kundeside der.

Lenke til kommentar

Hentet baggen på posten idag. Den var litt mindre enn det jeg hadde ventet, men den kan godt brukes i sammenhenger der jeg ikke trenger så mye ekstrautstyr utover hus med objektiv.

 

Med unntak av logoen så er det en perfekt "miniatyr"-kopi av min NG2477, de fleste "detaljer" stemmer godt overens så det er vel det man kan kalle en vellykket piratkopi :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har en NG 2475 som jeg synes er i største laget - den måler ca. 34 x 16 x 29 cm utvendig og jeg kan putte oppi nesten alt jeg har... *ler* Er ytterst sjelden jeg har med meg mer enn 2 objektiver ut, altså. :!:

 

Kanskje denne lille ville være mer passende for småturer for min del - om den rommer Canon 30D med Sigma 150 mm macro påmontert, da? 30D med dette objektivet måler ca. 22 x 8 x 17 cm - og denne lille veska har oppgitt mål 24 x 16 x 19 cm. Er det yttermålene?

 

I såfall vil det vel akkurat bli rom til 30D + 150 mm om kameraet står på høykant i bagen?

 

Om noen har tanker å dele om dette blir jeg hoppende glad! :new_woot:

Lenke til kommentar

No veit eg ikkje kor langt kamera og objektivet mitt er, men er vertfall canon 50D og 18-135mm montert - det går vel akkurat. :)

 

Takk for svar! :thumbup:

Ja? Du har ikke mulighet til å måle for meg, vel? :love:

Greia er at de målene jeg finner på EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS er

Maks. diameter x lengde (mm) 75,4 x 101

Er det denne du har?

Og det er litt mindre enn Sigmaen min, som måler:

Størrelse (BxH) 79,6x137 MM

 

50D er vel omtrent som min 30D i størrelse - muligens litt større?

Det kan bli veldig trangt, med andre ord... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har en NG 2475 som jeg synes er i største laget - den måler ca. 34 x 16 x 29 cm utvendig og jeg kan putte oppi nesten alt jeg har... *ler* Er ytterst sjelden jeg har med meg mer enn 2 objektiver ut, altså. :!:

 

Kanskje denne lille ville være mer passende for småturer for min del - om den rommer Canon 30D med Sigma 150 mm macro påmontert, da? 30D med dette objektivet måler ca. 22 x 8 x 17 cm - og denne lille veska har oppgitt mål 24 x 16 x 19 cm. Er det yttermålene?

 

I såfall vil det vel akkurat bli rom til 30D + 150 mm om kameraet står på høykant i bagen?

 

Om noen har tanker å dele om dette blir jeg hoppende glad! :new_woot:

Jeg har 30D, Sigma 150 og denne lille veska.

Hvis "innlegget" (den "indre" veska) er i veska, så blir det noe vanskelig å få denne kombinasjonen på plass. Det er uansett ikke plass til å ha denne kombinasjonen stående i veska. MEN, tar du ut innlegget, så er det god plass til å ha komboen liggende i veska. Så sant du ikke skal ut i "krigen", så finner jeg den polstringen som da er igjen i veskens yttervegger som akseptabel. Det er evetuelt endene (reimsidene) som er litt svakt polstret, men det kan jo ordnes med å ta "skilleveggene" i den indre veska og sette de her i endene. Mulighetene er mange :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...