Gå til innhold

National Geographic Bag Ripoff


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestillte veska selv i går. Er spent på når den kommer =)

 

Kult! :thumbup:

Rapportere her når den kommer? Så ser vi hvor lang tid det tar for oss. Det har jo vært litt venting for en del andre...

 

Fikk endelig min for et par dager siden (jeg bestilte 4. august). Forsinket utsendelse, og at den ble holdt igjen i tollen (selv om prisen var under 200-kronersgrensa) bidro til at det drøyde litt.

 

 

Oj? Det tok lang tid, også, det... :cry:

 

Ba du om å fjerne DX-logo på pakken, forresten?

Lenke til kommentar

Kult! :thumbup:

Rapportere her når den kommer? Så ser vi hvor lang tid det tar for oss. Det har jo vært litt venting for en del andre...

 

 

Bestillte den i går, så må ta forbehold om at den ble bestillt på en lørdag. Blir nok ikke behandlet før tidligst i morra.

 

Men skal gi beskjed om når den kommer hit ja :)

Endret av picatta
Lenke til kommentar

 

Fikk endelig min for et par dager siden (jeg bestilte 4. august). Forsinket utsendelse, og at den ble holdt igjen i tollen (selv om prisen var under 200-kronersgrensa) bidro til at det drøyde litt.

 

 

Oj? Det tok lang tid, også, det... :cry:

 

Ba du om å fjerne DX-logo på pakken, forresten?

Nei, hva er hensikten med det?

 

Betalte ikke noe toll/mva eller noe, siden pakken var under grensa, men måtte sende dokumentasjon, kvittering altså. Skrev ut paypal-kvitteringen min og fikk noen på postkontoret til å fakse den inn, så gikk det noen dager, så ble pakken "sluppet løs".

Endret av Sokkalf™
Lenke til kommentar

 

Fikk endelig min for et par dager siden (jeg bestilte 4. august). Forsinket utsendelse, og at den ble holdt igjen i tollen (selv om prisen var under 200-kronersgrensa) bidro til at det drøyde litt.

 

 

Oj? Det tok lang tid, også, det... :cry:

 

Ba du om å fjerne DX-logo på pakken, forresten?

Nei, hva er hensikten med det?

 

Betalte ikke noe toll/mva eller noe, siden pakken var under grensa, men måtte sende dokumentasjon, kvittering altså. Skrev ut paypal-kvitteringen min og fikk noen på postkontoret til å fakse den inn, så gikk det noen dager, så ble pakken "sluppet løs".

 

Ok. Jeg valgte det siden jeg leste her at noen lurte på om Tollen hanket inn alle pakker fra DX... Det kostet 0,01 dollar og få logo-free pakke, så da gjorde jeg det. Blir spennende å se om det blir noen forskjell.

Endret av -mono-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvorfor ikke bestille i flere ordre under 30$? frakten er jo gratis ^^

 

Synd at de bare har denne ene størrelsen. Bagen viste seg å være verdt hver krone. :love: Fikk lyst på en liten, og kanskje en stor.

 

http://www.pisen.com.cn/show_pr.asp?id=510

 

 

De har en mindre. Dimensions: 6.30 in x 4.72 in x 6.30 in (16.0 cm x 12.0 cm x 16.0 cm)

Som tilvarer omtrent snuteveska Lowepro TLZ Rezo 10, aner ikke om NG har noen vesker i denne størrelsen.

Lenke til kommentar

 

De har en mindre. Dimensions: 6.30 in x 4.72 in x 6.30 in (16.0 cm x 12.0 cm x 16.0 cm)

Som tilvarer omtrent snuteveska Lowepro TLZ Rezo 10, aner ikke om NG har noen vesker i denne størrelsen.

 

Fett, det der er rett og slett den nye bagen min når jeg skal reise lett om sommeren uten ting i lomma. :)

 

Edit: Æsj, nå ser jeg at den var større enn jeg tenkte. Jaja, får prøve den uansett.

 

Her er den i sort: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.49263

 

NG sin original: http://www.amazon.com/National-Geographic-NG-2343-Explorer/dp/B000FJ2OTQ

 

Noen som har tips til hvordan best impregnere den så den kan prelle av litt regn? :)

Endret av Deem
Lenke til kommentar

Noen som har tips til hvordan best impregnere den så den kan prelle av litt regn? :)

 

Den er laget av kanvas,så det er bare og stikke innom en utstyrsforretning som er rettet mot utendørs fritidsaktiviteter og spørre etter impregnering.

Bare husk og teste på et ikke synbar plass først for og sjekke om du unngår missfarging.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

 

De har en mindre. Dimensions: 6.30 in x 4.72 in x 6.30 in (16.0 cm x 12.0 cm x 16.0 cm)

Som tilvarer omtrent snuteveska Lowepro TLZ Rezo 10, aner ikke om NG har noen vesker i denne størrelsen.

 

Fett, det der er rett og slett den nye bagen min når jeg skal reise lett om sommeren uten ting i lomma. :)

 

Edit: Æsj, nå ser jeg at den var større enn jeg tenkte. Jaja, får prøve den uansett.

 

Her er den i sort: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.49263

 

NG sin original: http://www.amazon.com/National-Geographic-NG-2343-Explorer/dp/B000FJ2OTQ

 

Noen som har tips til hvordan best impregnere den så den kan prelle av litt regn? :)

Pisen-veska på DX måler: 6.3 x 4.72 x 6.30 inches (16.0 cm x 12.0 cm x 16.0 cm), mens

NG-veksa på Amazon måler: 8.6 x 6.2 x 9.4 inches

 

BH PhotoVideosier forøvrig: 6.2 x 6.2 x 8.6" (16 x 16 x 22cm) (LxWxH) Så det er ikke så godt å si hva som stemmer. Dersom du kjøper den minste versjonen vil nok flere sette pris på en tilbakemelding vedr målene.

 

Bilde av NG 2343

428386.jpg

 

DX Pisen NG ripoff

sku_49267_1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...