Gå til innhold

National Geographic Bag Ripoff


Anbefalte innlegg

 

En link ville vært en fin gest fra deg :)

 

Var på en auksjon, ikke buy it now. Jeg søkte bare på "Pisen camera bag", selgeren heter wholesell-aa, men h*n har ingen til salgs akkurat nå. Du får søke etter det litt nå og da og så finner du sikkert en rimelig en. :)

Endret av Deem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte 23.08, sendt 28.08 frå Hong Kong, og fekk i dag lapp med bilete av pakken frå posten. Skulle hente pakken på min lokale postterminal, men der fekk eg til svar at pakken berre er komen innom norske-grensa. Synes det var litt for raskt ja :p

 

OT: kjøpte solblender frå ebay i dag, 48 kr og gratis frakt så får sjå om den kjem fram først.

Lenke til kommentar

Ja, jeg bestilte 4 august og fikk mail at den var sendt for noen dager siden.

 

Fikk du mailen samtidlig med avsendelsen,eller noen dager etter forsendelsen ble gjennomført ?

 

Jeg fikk mailen den 30 og jeg sjekket pakkesporingen i dag (Hongkong Post) og da hadde den pakken forlatt HK idag.

 

Jeg bestilte noen greier 31.7 deriblant bagen. Den var ikke på lager så de sendte alle de andre varene 2 dager etter. Bagen kom til Norge i dag, men er havnet inn på tollklarering. Virker som om Posten/Tollvesenet har en kampanje mot DX da begge pakkene ble plukket ut og sjekket? Hadde bagen blitt sendt sammen med det andre hadde jeg kommet over 300,- og mest sansynlig måtte betalt moms++.

 

Regner med bagen kommer på mandag... :thumbup:

Endret av voffen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...