Gå til innhold

Fotballkategoriene må forbedres!


  

19 stemmer

  1. 1. Skal vi etablere nye hovedtråder i Premier League kategorien (ala redcafe, This is Anfield mfl)?

    • Ja
      0
    • Nei
    • Vet ikke/ingen formening
  2. 2. Skal vi beholde hovedtrådene som de er i klubbkategoriene og lage nye i PL-kategorien?

  3. 3. Skal vi stenge de nåværende trådene og lage nye i PL-kategorien?

  4. 4. Skal vi flytte hovedtrådene over til PL-kategorien?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et navnebytte på tittelen og oppdatering av førsteposten burde holde etter min mening. Burde også flyttes over til PL-kategorien. Synes vi også burde flytte over ryktetrådene. Trenger litt rivalisering i de også.

 

Noen måte å gjøre PL-kategorien mer synlig på? Jeg er redd folk vil slutte å sjekke ut kategorien med en gang man har de viktigste trådene under "mine innlegg". På denne måten vil jo nye tråder dø ut med en gang de opprettes. Mulig på noen som helst måte å få inn hele kategorien under "mine innlegg", slik at man enkelt kan legge merke til nye tråder?

Lenke til kommentar

Dette styrer som regel seg selv, ryktetråder som ikke har "livets rett" vil naturlig falle nedover på listen grunnet manglende aktivitet. Generelt sett tillater vi både samletråd og spesifikk tråd.

 

Det kan bety at enkelte ting diskuteres flere steder, men da får man i hvert fall både i pose og sekk.

 

Det man også må huske på er at om PL-kategorien skal huse kamptråder så kan det fort bli veldig mange tråder i en og samme kategori :)

Lenke til kommentar

Okay, vi må bli enige om noen ting før kamptrådene begynner å renne inn.

 

1. Hvor skal kamptrådene (PL) for de fire store postes? PL-kategorien, lagkategoriene eller begge steder?

 

2. Hvor skal kamptrådene (CL/EL/FAC/LC) for de fire store postes? PL-kategorien, lagkategoriene eller begge steder?

 

3. Hvor skal man snakke om cuper som FAC/LC og de lavere divisjonene i England? Greit at kategorien heter Premier League, men det gjør vel ingenting om man snakker om de øvrige britiske turneringene der heller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...