Gå til innhold

Hvordan blir "Nye England" og "Nye Frankrike"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjelder dette neste VM eller neste EM? England-laget ditt ser ut som et EM lag, for jeg tviler litt på Lampard om 4 år på landslaget. Kan ikke se for meg Walcott som en ren spiss heller. Lennon er vel fortsatt bare 23 og har mange år foran seg, tror han kan komme inn på det laget. Om John Terry fortsetter den nedadgående kurven sin bør Gary Cahill være en mulighet for fremtiden. James Milner er vel heller ikke gamle karen, og kan bli veldig sentral for England neste mesterskap.

 

På Frankrike liker jeg hvordan du har fått plass til Nzonzi, men midtbanen din mangler både Gourcuff og Diaby som selv etter årets VM-skuffelse kommer til å være en viktig del av Frankrikes landslag i fremtiden, samme gjelder Lassana Diarra. Loic Remy ser også spennende ut og kan bidra der framover ja.

 

Hva med Italias landslag da? De må jo virkelig fornyes. Orker ikke å gå inn på det nå, men der må man gjøre flere nye bytter til neste mesterskap. Tror hvertfall alle disse fotballstormaktene slår hardt tilbake om noen år.

Lenke til kommentar

Englands laget er eg uenig i. Rio og Terry kommer ganske sikkert til å danne stopperparet fremover. Ein midtbane uten Gerrard eg også usannsynlig, Gerrard er sammen med Lampard dei to beste midtbanespelarane i England. Sjølv om Capello har sagt at han kommer til å la nye spelarar komme til, så betyr ikkje det at han kutter ut stammen i laget.

 

Frankrike er eg meir enig i, men trur Toulalan kommer til å få spele. Han gjorde det veldig bra under VM og var ein av dei få fra Frankrike som gjorde det bra. Den andre var Hugo Lloris IMO.

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne at Gerrard eller Wilshere skal bli foretrukket foran Milner om 2 år heller. Gerrard har en nedadgående formkruve allerede, mens Wilshere rekker ikke å bli verdensklass og så i tillegg spille seg rutinert på det engelske landslaget på 2 år. Om 4 år i VM er det kanskje på tide med han og Milner sammen, siden Lampard vil bli for gammel. Ellers er Lennon 1 år yngre enn Young og er allerede på landslaget. A. Johnson er nok heller den som tar venstrekanten i fremtiden regner jeg med, siden det har blitt ymtet på fra Capello selv.

 

Koscielny som akkurat ble klar for Arsenal kan godt bli god nok for det franske landslaget innen et par år også. Men det spørs om han velger dem framfor Polen.

Lenke til kommentar

Liker laget til Samebror, men jeg tror 4-3-3 hadde passet det bedre.

 

Joe Hart

Glen Johnson - Michael Dawson - John Terry - Leighton Baines

Frank Lampard - Jack Rodwell - Jack Wilshere

Theo Walcott - Wayne Rooney - Ashley Young

 

 

Kan ikke skjønne at Gerrard eller Wilshere skal bli foretrukket foran Milner om 2 år heller. Gerrard har en nedadgående formkruve allerede, mens Wilshere rekker ikke å bli verdensklass og så i tillegg spille seg rutinert på det engelske landslaget på 2 år.

Skjønner ikke helt hva du mener her. Hvis Wilshere blir en verdensklassespiller så sier det seg vel selv at han får spille for landslaget? Det er jo ikke enten eller. Jack Wilshere er et helt vanvittig talent som var en av de aller vikigste spillerne for Bolton i en alder av 18 år. Jeg ser ingen grunn til at han ikke kan ha en viktig rolle for England i 2012.

Lenke til kommentar

Min landslagstropp:

 

Keepre:

Robert Green (West Ham), Joe Harte (Man. City), David James (Portsmouth).

Forsvar:

Glen Johnson (Liverpool), Micah Richards (Man. City), Stephen Warnock (Aston Villa), Ashley Cole (Chelsea), John Terry (Chelsea),

Matthew Upson (West Ham), Joleon Lescott (Man. City), Ledley King (Tottenham).

Midtbane:

Ashley Young (Aston Villa), James Milner (Aston Villa), Joe Cole (Uten klubb), Aaron Lennon (Tottenham), Steven Gerrard (Liverpool), Frank Lampard (Chelsea).

Angrep:

Peter Crouch (Tottenham), Jermain Defoe (Tottenham), Emile Heskey (Aston Villa) og Wayne Rooney (Manchester United).

 

Harte

Johnson – Terry – Richards – A. Cole

Milner – Lampard – Gerrard – Young

Rooney – Bent

Endret av joecole
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 5 uker senere...

England: Carroll er ihvertfall på mitt fremtidslag. Har også stor tro på at Cleverley blir en gjenganger i den engelske troppen. Hart er bombesikker i årene som kommer, og kan være den som endelig sørger for at England kan kjempe med de store gutta igjen.

 

Mine 11 (like mye hva jeg ønsker som hva jeg tror):

 

Hart

 

Johnson - Cahill - Dawson - Baines

 

Lennon - Cleverley - Rodwell - Young

 

Carroll - Rooney

 

Hadde nok helt klart blitt et altfor urutinert lag for EM'12, men med et par eldre travere som Terry og Lampard/Gerrard kunne det blitt spennende. Man så jo hva tyskerne fikk til i VM.

 

 

Frankrike: Mange utrolig spennende talenter på gang. For å nevne noen så har vi M'Vila, N'Zonzi, Sakho, Sissoko, Feghouli, Aurier og Remy. I tilegg til de mer etablerte unggutta i Lloris og Gourcuff. Tror det franske landslaget går en meget spennende fremtid i møte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Som vi vet vil Fabio Capello og Laurent Blanc sette opp en helt ny første ellever til sine landslag, hvem tror du havner i disse?

 

Mitt bidrag:

 

England:

Hart

Johnson-Dawson-Terry-Baines

Wilshere-Rodwell-Lampard-Young

Rooney-Walcott

 

Frankrike:

Lloris

Sagna-Mexes-Sakho-Clichy

Ribery-Nzonzi-Sissoko-Malouda

Remy-Benzema

 

Du mener "Nye Afrika"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...