Gå til innhold

Kamptråd - Argentina vs Tyskland (Kvartfinale)


Latias

VM  

46 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Gjest medlem-140898

Argentina taper stort pga forsvaret sitt. Men de putta heller ikke noe mål heller. Så fortjent Tyskland seier.

 

Argentina taper stort pga forsvaret sitt. Men de putta heller ikke noe mål heller. Så fortjent Tyskland seier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lyst å se Urugya-Paraguay spille mot hveradre,samtidig som jeg ikke unner noe som heslt til Sør-amerikanerne.

 

Lov å ombestemme seg. :p

 

Selvsagt. Lov å pirke og :)

 

Hadde vært digg med Paraguay seier i kveld. Men da må de spille god fotball. Blir de rundspilt av Spania vil eg heller ha spanjolene videre.

Lenke til kommentar
Siste halvtimen hvertfall FEIER Tyskland Argentina av banen. Argentina dominerte i siste halvdel av første omgang, KUN da. Så ja, feier av banen er rimelig nøyaktig beskrivelse.

 

Vi får bare bli enige om å være uenige. Jeg synes ikke at et lag som rundspiller motstanderlaget i nesten hvert angrep blir feid av banen. i målprotokollen, ja. I spill nei. Hadde Argentina utlignet til 1-1 så tror jeg kampen hadde blitt helt annerledes. Det var liksom bare målene som manglet før Argentina hadde snudd det tror jeg. Jaja, i dag ville bare ballen i mål og det fikk Argentina smertelig erfare...

Endret av Step_up
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lett å se at Argentina ikke tåler å slippe inn mål først. Ser jo f.eks Tevez som tror han kan klare å raide hele Tyskland rett etter å ha sluppet inn mål.

De må jo klare å spille som et lag selv om de ligger under med et mål eller to

 

 

det var noe som skurret når jeg så hvem Argentina hadde i sin siste oppkjøringskamp. Er liksom flere titalls lag som er bedre enn Canada(var det de de spilte mot?), som ikke er med i VM! De fikk ikke testet forsvaret skikkelig før Tyskland. Har ikke Argentina bedre forsvarsspillere ved konflikter de kan sette inn? synd at konflikter skal ødelegge for ett Argentina som har imponert i VM offensivt.

Lenke til kommentar

Lett å se at Argentina ikke tåler å slippe inn mål først. Ser jo f.eks Tevez som tror han kan klare å raide hele Tyskland rett etter å ha sluppet inn mål.

De må jo klare å spille som et lag selv om de ligger under med et mål eller to

 

 

det var noe som skurret når jeg så hvem Argentina hadde i sin siste oppkjøringskamp. Er liksom flere titalls lag som er bedre enn Canada(var det de de spilte mot?), som ikke er med i VM! De fikk ikke testet forsvaret skikkelig før Tyskland. Har ikke Argentina bedre forsvarsspillere ved konflikter de kan sette inn? synd at konflikter skal ødelegge for ett Argentina som har imponert i VM offensivt.

 

Samme greie som Brasil i 06, spiller mot drittnasjoner for å kose seg og score mange mål. Derimot blir man lurt til å tro at man er bedre enn det man er, og ryker så fort man møter et godt lag.

Lenke til kommentar

En seier for fotballen. Er tom for ord :)

 

Noen som vet hva som var oddsen på at tyskland skulle vinne 4-0? Tror man kunne blitt rik på det resultatet ;)

 

Uten å ha nor fasit gjetter jeg på at oddsen lå på rundt 500.

 

 

Jeg hadde skjønt utsagnet ditt hvis de hadde spilt mot ett defensivt lag, men er det liksom en seier for fotballen at Argentina røk?

 

Personlig liker jeg at ett lag rundspiller ett annet som jo Argentina på mange måter gjorde...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Jeg hadde skjønt utsagnet ditt hvis de hadde spilt mot ett defensivt lag, men er det liksom en seier for fotballen at Argentina røk?

 

Personlig liker jeg at ett lag rundspiller ett annet som jo Argentina på mange måter gjorde...

 

Synest ikke Argentina rundspillte Tyskland på noen som helst slags måte, Argentina var best de siste 10 av første og de første 10 i andre omgang, men ellers var Tyskland fullt på høyde og til tider til og med bedre Argentina. Det å stå 30-50m fra mål og trille ball er på ingen måte rundspilling. Hvor mange store målsjanser var det Argentina klarte å komme seg til? Det var neimen ikke mange, det endte stort sett opp med dårlige skudd fra distanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...