Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver gang jeg starter Steam for tiden får jeg en venneforespørsel fra en ukjent konto. Jeg ignorerer dem selvsagt. Er det noen andre som opplever dette?

Skrevet

Microsoft Flight finnes også på Steam med 30% rabatt på Hawaii bundle.

Synest egentlig Flight er for dårlig til å bruke penger på, men kjøpte det likevel fordi jeg liker fly simulatorer :)

Skrevet

Har siste eksamen 14. Mai, noe som passer ekstremt godt til release av Diablo 3. Mulig det blir et par timer om dagen med spilling da :innocent:

Ellers får man Nexuiz på pre-order tilbud nå. 10% off fra 9.99€ (8.99€ da for de som ikke gidder å tenke :p). Litt kjipt at de slipper det ut så mye senere på PC en de gjorde på konsoll.

• 3 uker senere...
Skrevet

Batman: Arkham City til 13,99€ og Batman bundle til 28,99€ på steam akkurat nå, Arkham City fristet ganske så mye...

Skrevet

Følger hele spillet med da? Var det ikke snakk om en DLC for å spille catwoman? FÅr se hva det blir til, måten PC-plattformen har blitt behandlet mtp Arkham Coty frister ikke akkurat til kjøp.

AtW

Skrevet

Var tilbud på Port Royale 3, og vurderte sterkt å kjøpe det. Allikevel droppet jeg det, ettersom jeg var for usikker på spillet. Noen tanker rundt spillets kvalitet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...