Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er veldig kjekt at Steam har en egen timer som viser ganske nøyaktig hvor mye tid du har puttet i et spill. Savner denne funksjonen i blant annet Uplay...

Skrevet

Syns det er veldig kjekt at Steam har en egen timer som viser ganske nøyaktig hvor mye tid du har puttet i et spill. Savner denne funksjonen i blant annet Uplay...

Xfire.

Skrevet (endret)

Slike salg klarer jeg ikke å styre unna. Kjøpte The Oddbox, vurderer jammen også Mass Effect 2. Lurer på hvilke tilbud de skal ha imorgen

But this pleases me much :tease:

thispleasesgarybusey.jpg

Endret av iToMaN
Skrevet

Har Orcs Must Die! i kikkerten...

Kjøpte det, for se hvordan det blir, tok med DLCene også, selv om det egentlig irriterer meg litt, ekstra irriterende med bomkjøp om man kjøpte med en DLC i tillegg.

itomen: ME2 er glatt verd prisen, mange timers moro.

AtW

Skrevet

Har Orcs Must Die! i kikkerten...

OMD er artig, det. Når det i tillegg koster mindre enn en kopp kaffe er det jo ikke store risken, heller. Jeg plukka opp den dlc'en med nye våpen og feller til noen få kroner, den med nye brett hadde jeg desverre kjøpt allerede. Ikke at den var så dyr i utgangspunktet..

Utrolig mye å se igjennom nå.. Hvis man f.eks går på "action" og så "specials" er det 651 ting der. :p

Skrevet

Ble Orcs Must die + DLC, Myst: Masterpiece ed og Nikopol på meg.

Vurderte Path også.

Er bare så sykt mye å se igjennom:) Og den Steamkatalogen min begynner å bli i overkant stor, mye uspilt enda:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...