Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg blir rett og slett gruset på de lange strekkene av alle de der pokkers race cars-ene. :dontgetit:

Funket fint for meg :) Du må drafte, hele tiden, hvis ikke går det ikke. Og, har du kjøpt Race Mod oppgraderingen hos GT Auto? Uten den går det heller ikke :)

Endret av Selvin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt race mod og alt annet jeg kunne få tak i, og prøver å drafte som bare pokker, men enkelte av de superbilene klarer alltid å stikke fra, og når de først har fått seg en luke blir det klin umulig å hente dem inn igjen. :cry:

Skrevet

Og du har stilt på det som står i den guiden jeg viste til? Alt er perfeksjonert? Jeg vant Daytona uten problemer, Indianapolis vant jeg vel med 54 hundredeler :)

Skrevet

Og du har stilt på det som står i den guiden jeg viste til? Alt er perfeksjonert? Jeg vant Daytona uten problemer, Indianapolis vant jeg vel med 54 hundredeler :)

Ja, det var det da. Gir det også et forsøk. :whistle:

Skrevet

Det skal gå, det kan jeg personlig bekrefte 100%. Daytona på første forsøk, Indianapolis på femte eller sjette tror jeg, sånn ca. :) Også vinner du en vill Toyota Minolta, syk bil..

Skrevet

Det skal gå, det kan jeg personlig bekrefte 100%. Daytona på første forsøk, Indianapolis på femte eller sjette tror jeg, sånn ca. :) Også vinner du en vill Toyota Minolta, syk bil..

Har tunet som guiden sa nå. Ligger allikevel ca. 20 BHP under det guiden sa man skulle. Så i tillegg også at mange av delene jeg kjøpte ikke var installert. Prøver igjen nu.

Skrevet (endret)

Er det mulig å starte spillet på ny uten å reinstallere det?

Lag en ny PS3 bruker og start spillet som den brukeren.

Sant nok. På samme bruker da :p

Endret av Veritas_
Skrevet

Har tunet som guiden sa nå. Ligger allikevel ca. 20 BHP under det guiden sa man skulle. Så i tillegg også at mange av delene jeg kjøpte ikke var installert. Prøver igjen nu.

Du har også kjøpt det som går an hos tuningshoppen? Soft racingdekk ++?

Skrevet

Hvordan kan jeg få slått av musikken når jeg kjører løp?

For det første kan du justere volumet på alle typer lyder/musikk i options. I tillegg er det en ganske omfattende musikkkonfigureringsmeny i GT Life. Trykk på lyd-ikonet og velg hvilke sanger du vil ha hvor. Tror det er tre valg: Meny, racing og slideshow. Du kan velge ingen eller alle, avhengig av hvor du vil sangen skal begynne å spille.

Mye bra musikk, men også mye... jeg ikke likte. Så har omtrent byttet om på alt som er, og skrudd av musikk mens jeg kjører.

Skrevet

Hvis du har 600k å bruke på bil, vinner du Like the Wind LETT med Corvette ZR1 '09 med RM og andre goodies, blir lekende lett :)

På Indianap trenger du ikke slippe gassen en gang..

Jeg er desperat nok til å bare hive meg på det rådet uten videre. Tester det straks.

Gi tilbakemelding om hvordan det gikk :)

Det gikk nå! Daytona på første forsøk, to andreplasser på Indy før jeg halte inn førsteplass! :w00t:

Skrevet

Endelig fikk jeg has på første banen i Historic Racing Car Cup, dog kosta meg 700k, fant en gammel Corvette race car i Used Cars, men var faen meg ikke lett for det. Så får vi se hvordan bane nr2 går.

Skrevet

Endelig fikk jeg has på første banen i Historic Racing Car Cup, dog kosta meg 700k, fant en gammel Corvette race car i Used Cars, men var faen meg ikke lett for det. Så får vi se hvordan bane nr2 går.

Huska jeg brukte Cobraen som jeg vant relativt tidlig i B-spec. når den var fulltrimmet var det ikke så vanskelig å vinne cupen.

Skrevet

Huska jeg brukte Cobraen som jeg vant relativt tidlig i B-spec. når den var fulltrimmet var det ikke så vanskelig å vinne cupen.

Hmm ikke dumt, skulle kanskje ha testa ut den før jeg gikk til innkjøp av corvetten da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...