Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte betale 77 kr halvliteren sist jeg var ute på pub, så pub er utelukket. Aldri betalt så mye for en øl ute på byen før. Ugh!

Skrevet

Fjorårets kamp på St. James’ Park endte, for første gang på 13 år, med Sunderland-seier, hvilket Newcastle-fansen taklet dårlig. En mann fikk både medieoppmerksomhet og et år i fengsel etter å ha gått til angrep på en politihest. To tolv år gamle gutter ble dessuten landets yngste til å motta utestengelse fra alle engelske fotballarenaer. Ellers ble fire politmenn skadet, og 29 mennesker arrestert. Med begunnelse i at det ville redusere mulighetene for inntak av store mengder alkohol, er altså søndagens kamp flyttet fra sitt opprinnelige tidspunkt (16:00, engelsk tid) til et mindre populært tidspunkt blant supperterne (13:30, engelsk tid).

Så da vet vi det.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hvordan har du klart å unngå å betale mer for en øl i Norge?

Han går vell for skvip da vell.

Skrevet (endret)

Jeg fikk i alle fall et brev i posten jeg måtte signere og sende inn innen 14 dager. Har allikevel en følelse av at jeg kommer til å ha Viasat i november også, tror dette er noe leverandørene spekulerer i.

EDIT: Jeg har Get btw

Endret av banansplitt™
Skrevet (endret)

Den trur eg at det var link for avmelding i mailen eg fikk når Eg bestilte det.

Det ble bestilt og avbestilt hos leverandøren, altibox, samme minutt.

Edit: Jepp, info var i mail fra altibox. Var et avbestillings skjema som det var link til i mailen.

Endret av Jotun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...