Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, Johnson signerte i 2009 etter at vi hadde solgt Arbeloa tilbake til Real Madrid for ca £5m. Dessuten, i utgangspunktet var budet på Glen Johnson bare på £10m, men Liverpool fortalte Portsmouth at de kunne sløyfe de £7m som Pompey skyldte Liverpool etter Peter Crouch-overgangen i tillegg, og dette er grunnen til at kjøpssummen oftest oppgis som i området £17m-£18m.

Lenke til kommentar

Tenkte for én gangs skyld at jeg skulle se kampen på TV2 selv om jeg har Sky Sports tilgjengelig. Dette å spørre på norsk for så å få svar på engelsk, er dette noe TV2 gjør ofte? Ikke at det er noe stort problem, men det er latterlig frustrerende. Claus er dessuten forferdelig å høre på.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Jepp. De er ikke så blinde som enkelte ABL-folk mener. Suarez er forferdelig å se på. Verste er at jeg tipper han ender i Barcelona etterhvert. Blir i så fall siste spikern i kista for min del.

Han gjør ekstremt mye kvalmt. Trodde han skulle legge det av seg fort, men det ser ikke slik ut. Nå finnes det jo eksempler på en haug av spillere som har vært like ille og som senere har fremstått som rene gentlemens, så kanskje. Men en annen ting er jo det at han ikke har scoret på ei stund og da begynner supportere å bli lei også av det og har lettere for å klage på alt ved han.

 

Håper uansett ikke han havner i Barcelona, hvor enn han drar. De har liksom sitt spill og slik er det uansett hvem som spiller der. De dreper litt "funk" som mange spillere naturlig har. Og Suarez har fantastiske evner som jeg ser for meg blir litt tøylet. Da er det morsommere i hovedstaden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...