Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt ironisk i grunn at United fans mener at Figueroa sitt ikke er noe serlig når de har skrytt Becks opp i skyene etter midtbane målet hans mot Wimbledon.

 

Har jeg nevnt navnet ditt Jotun? Skrev kanskje innlegget litt dårlig, men det er flere united supportere enn de som er her inne på diskusjon.no vettu :)

 

Siden eg er united fan, så tar eg den til meg. Og siden ingen har nevnt Becks utenom deg så er du på jordet når du påstår at den var til så mange andre.

 

Ser ingen som snakker om Becks sitt mål før du nevner det.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg Bergkamp sitt mål mot Newcastle er det peneste i PL-historien. Ingen andre kunne gjort det, og målet er så unikt.

 

Totalt enig. Jeg får vondt i magen av å se det, siden det er mot Newcastle, men det er det fineste målet jeg har sett i Premier League. Helt sykt bra.

 

 

Edit: Fikk forresten denne skjønnheten i bursdagsgave av dama:

 

newcastle_home_football_shirts_jerseys_kits_2010_2011_1__59229.jpg

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg Bergkamp sitt mål mot Newcastle er det peneste i PL-historien. Ingen andre kunne gjort det, og målet er så unikt.

 

Totalt enig. Jeg får vondt i magen av å se det, siden det er mot Newcastle, men det er det fineste målet jeg har sett i Premier League. Helt sykt bra.

 

Det er vansklig og si seg uenig ang. dette, selv som Newcastle-fan. Det målet er rett og slett i en klasse for seg selv hva PL-mål angår. I allefall de jeg har sett.

 

Men når det er sagt, Rooney's mål var helt fantastisk. Ikke det peneste målet jeg har sett av en PL-spiller, og at noen sier at det er det peneste PL-målet de har sett blit jeg småflau. Men blir også småflau når folk sier at det var et greit mål, men ikke fantastisk.

Det kjipeste med det her er at det skåres av en spiller jeg ikke kan fordra, som spiller på et lag jeg virkelig hater. Men målet var pur gull!

Lenke til kommentar

Litt ironisk i grunn at United fans mener at Figueroa sitt ikke er noe serlig når de har skrytt Becks opp i skyene etter midtbane målet hans mot Wimbledon.

 

Har jeg nevnt navnet ditt Jotun? Skrev kanskje innlegget litt dårlig, men det er flere united supportere enn de som er her inne på diskusjon.no vettu :)

 

Siden eg er united fan, så tar eg den til meg. Og siden ingen har nevnt Becks utenom deg så er du på jordet når du påstår at den var til så mange andre.

 

Ser ingen som snakker om Becks sitt mål før du nevner det.

Som jeg sier i et tidligere innlegg. Det finnest andre United supportere enn de på diskusjon. Men greit, jeg formulerte/skrev det på en dårlig måte, unnskyld meg, det skal aldri skje igjen......

Lenke til kommentar

Noen som hugser disse Melin Premier League bøkene som var tidligere? Jeg rydda her isted, og kom over noen sånne bøker. Fant tre stk som jeg iallefall hadde.

 

98, 99 og 2000. Sånne:

premier-league-1998-1882.jpg?1266840139441de40522f5fjpg.jpg

 

Er det helt slutt på disse nå? Hehe. Fikk liksom gode minner når jeg bladde igjennom den. :p

Lenke til kommentar

Som jeg sier i et tidligere innlegg. Det finnest andre United supportere enn de på diskusjon. Men greit, jeg formulerte/skrev det på en dårlig måte, unnskyld meg, det skal aldri skje igjen......

 

Da forstår eg. Så da er hele kommentaren om Becks totalt irrelevant i denne diskusjonen.

Lenke til kommentar

Schwarzer, Baird, Hughes, Hangeland, Salcido, Duff, Murphy, Sidwell, Dempsey, Dembele, Johnson

 

Cech, Ivanovic, Luiz, Terry, Cole, Essien, Ramires, Lampard, Malouda, Torres, Anelka

 

Drog benket til fordel for blondie. Blir spennende å se hvordan han takler det. Ellers ligger jo Fulham over Chelsea på formtabellen, så dette burde bli jevnt. Chelsea med poengtap her er ute av gullkampen, ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...