Gå til innhold

Teaser: Need for Speed: Hot Pursuit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen, som vanlig, lager EA games en fantastisk trailer. Blir spennende å se hva som faktisk blir resultatet. De har hatt litt for mange og ofte utgivelser i det siste med varierende suksess, håper virkelig at det blir et spill med "realismen" man finner i ProStreet/Shift og frihetsfølelsen til underground/MW

 

Btw, det landet som utstyrer politiet med lambo og bugatti (som frivillig kræsjer dem) har ALT for mye penger!!!

Lenke til kommentar

Igjen, som vanlig, lager EA games en fantastisk trailer. Blir spennende å se hva som faktisk blir resultatet. De har hatt litt for mange og ofte utgivelser i det siste med varierende suksess, håper virkelig at det blir et spill med "realismen" man finner i ProStreet/Shift og frihetsfølelsen til underground/MW

 

Btw, det landet som utstyrer politiet med lambo og bugatti (som frivillig kræsjer dem) har ALT for mye penger!!!

 

Må innrømme at jeg fikk litt samme følelsen selv, men når det er sagt, var også Shift-trailerne rimelig heftig -- og NFS: Shift viste seg jo å være et knallbra spill. Med andre, det er lov å håpe at EA virkelig har tatt seg i nakken hva Need for Speed angår :)

 

At politiet har både Gallardoer og Veyron tilgjengelig er en ting, men skulle likt å møt drittsekken som har råd til å smelle en Zonda R rundt som om det var en radiobil :p

Lenke til kommentar

Need for speed Most Wanted er et av de bil spillene jeg har spilt mest.

Det var så deilig å knuse Blacklist folka en etter en.

 

Pro Street ble en skuffelse julen jeg fikk det. Da jeg startet det på min gamle ps2 tenkte jeg at det skulle bli deilig med litt ekte gate race. MEN, da jeg hadde laget en profil, kom en liten bil, på en liten RACER BANE! Bane kjøring hører ikke hjemme på Need for Speed!

 

 

 

Men EA skal ha skryt for grafikken de har puttet inn på Shift.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...