Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kort hår på jenter


Anbefalte innlegg

Hvor å være ærlig vet jeg ikke hvorfor folk flyr på deg hvis du har kort hår.

 

For min del er det slik:

 

Jo kortere hår - jo mer ligner du på en gutt - jo mindre liker jeg deg.

 

Samme med jo større muskler også, ei jente skal være jentete.

 

Men folk tenner på alt mulig rart idag så

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig. Hadde jeg vært i din omgangskrets ville jeg ikke brydd meg om deg i det hele tatt og ville ha sett på deg som om du var en gutt. Jeg har ikke veldig godt inntrykk av jenter uten hår, så jeg ville nok holdt meg unna deg.

 

Min teori er at tidligere var du en hybrid, noe som gjorde at du verken tiltrekket disse guttene som liker slikt og andre gutter som ikke liker korthårete jenter og personligheten din. Dermed tiltrukket du ingen av leirene, men nå som du har klippet håret kort er du mer attraktiv for de guttene.

 

F.eks. en mellomting mellom goth og normal ville sannsynligvis dratt færre menn, enn en full goth. Fordi en full goth tiltrekker goth gutter.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Merkelig. Hadde jeg vært i din omgangskrets ville jeg ikke brydd meg om deg i det hele tatt og ville ha sett på deg som om du var en gutt. Jeg har ikke veldig godt inntrykk av jenter uten hår, så jeg ville nok holdt meg unna deg.

 

Min teori er at tidligere var du en hybrid, noe som gjorde at du verken tiltrekket disse guttene som liker slikt og andre gutter som ikke liker korthårete jenter og personligheten din. Dermed tiltrukket du ingen av leirene, men nå som du har klippet håret kort er du mer attraktiv for de guttene.

 

F.eks. en mellomting mellom goth og normal ville sannsynligvis dratt færre menn, enn en full goth. Fordi en full goth tiltrekker goth gutter.

 

Jeg liker hvordan du virkelig forhåndsdømmer meg!

 

Grunnen til at jeg tok håret var aldri fordi jeg følte at jeg ikke passet inn noe sted, tvert imot, jeg er så trygg på meg selv, både utseendemessig og personlighet at jeg turte å gjøre det på pur faen.

Jeg må jo bare legge til at jeg ble sjekket opp FØR jeg tok håret også, av nok folk, men det har bare økt litt etter at jeg tok håret.

Lenke til kommentar

Jeg liker hvordan du virkelig forhåndsdømmer meg!

 

Grunnen til at jeg tok håret var aldri fordi jeg følte at jeg ikke passet inn noe sted, tvert imot, jeg er så trygg på meg selv, både utseendemessig og personlighet at jeg turte å gjøre det på pur faen.

Jeg må jo bare legge til at jeg ble sjekket opp FØR jeg tok håret også, av nok folk, men det har bare økt litt etter at jeg tok håret.

Jeg tviler ikke på at du føler deg trygg på deg selv og at gutter er tiltrukket til deg både før og nå. Argumentet mitt var at du var tidligere mer enn hybrid. Mens utsende ditt fort kunne fortelle noe annet, var personligheten din selvsikker jente som gir faen. Ved å få utsende ditt til å passe mer personligheten din, så ble den typen gutter mer interesert i deg. Altså, det handler ikke om hva du følte, men hva de rundt deg følte om deg!

 

Og jepp jeg forhåndsdømmer som alle andre mennesker. Til forskjell fra mange av dem er jeg ærlig, og hadde jeg sett deg hadde jeg behandlet seg som om du var en gutt og jeg har dårlig erfaring med korthårete jenter så jeg ville ikke prvød å bli kjent med deg. Det gjør jeg fordi jeg har ikke tid til å bli kjent med alle og enhver. Jeg må bli kjent med folk som jeg kan ha et godt forhold med, og utsende er faktisk en ganske god måte å luke ut de som man trolig ikke vil passe sammen med. Det er ikke bare korthårete jenter, men f.eks. goth jenter, vil jeg heller ikke bruke nevneverdig tid til å bli kjent med. Det er fordi min erfaring er at mange av dem er ganske kalde og kjedelige. Men hvis du overasker meg, så vil jeg nok godta deg. Jeg vil bare ikke fokusere på å bli kjent med deg. Men uansett, vil jeg nok alltid se på deg som en gutt.

Lenke til kommentar

Så bare fordi jeg har kort hår ville du sett forbi mine rimelig store bryster og kvinnelig former og sett på meg som en gutt?

Så gutter med langt hår, er de kvinnelige for deg de da?

Jepp! Du kan ha så store pupper du bare ønsker, men det hjelper ikke når du mangler hår. Hvis jenter ikke har hår er de ikke feminine lenger, og da er det null sjans for at jeg blir tiltrukket til deg. Dermed vil jeg behandle deg som om du var en gutt.

 

Gutter med langt hår, har en maskulin kropp, fjes og de har en penis. Trenger jeg å forsette?

 

BTW: Jeg snakker om virkelig kort hår som trådstarter har, ikke halvkort hår. Det er mulig å ha feminine trekk og forsatt ha kort hår. Men jeg foretrekker forsatt langt hår.

Lenke til kommentar

Jeg synes absolutt du skal være fornøyd med kort hår. Tenk på ALLE de jentene som har "hestehale til hverdags, løst til fest"... Dét er kjedelig det, og guttene som velger dem er like kjedelige.

 

Dessuten kommer nakke, kjeveben, skuldre, og PUPPER (gutter, liker ikke dere sånt?) bedre til sin rett med kort hår.

 

:thumbup: for kort hår, selv har jeg vel tre cm i nakken, mens typen (mann, ja) har sitt ned til albuene.

 

Stereotyper? Why?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå sier ikke jeg at alle kvinner med langt hår er usikre på sin femininitet, men jeg synes en kvinne kan vise at hun er sikker på sin femininitet ved å ha kort hår. Om langt hår er det eneste feminine man har kan man jo undre på hvor feminin man faktisk er. Utseendemessig.

 

Støtter innlegget til fyren over. Nakke, kjeveben, skuldre og pupper fine ting, og burde kommet mer i lyset, bokstavelig talt. Når det gjelder Zeph sine mange bilder litt lenger oppe på denne siden, synes jeg hun øverst er penest, og så blir det verre og verre nedover. Så klart, smak og behag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...