Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Er 4S verdt å kjøpe nå med tanke på at det er ganske gammel design nå + at det kommer nok ny iPhone snart?

 

Om du har iPhone 4 fra før er det ikke noe stor vits å bytte. Men skal du ha ny iPhone, så kan du absolutt vudere 4s.

 

 

Enig! Selv om det er en del forbedringer, f.eks et knall kamera, har jeg en mistanke om at det dukker opp en iPhone 5 fortere enn de som har kjøpt iPhone 4S liker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En iP5 ser vi vel neppe før til sommeren igjen.

 

Ellers ang. disse armbåndene så virker de ganske så restriktive ift. justering ift. armtykkelsen? På underarmen vil den vel ofte skli og dra i tøyet så det må jo være overarmen som gjelder som da fort kan variere mye i omfang med tykt vintertøy.

 

Kunne godt tenkt meg å ha en slik på høyre overarm pekende mot meg for enkel betjening mens jeg sykler. Men med mye risting i terrenget sklir den kanskje?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

Kunne godt tenkt meg å ha en slik på høyre overarm pekende mot meg for enkel betjening mens jeg sykler. Men med mye risting i terrenget sklir den kanskje?

 

 

 

De sitter helt fint på meg, jeg bruker den både i terrenget og på landeveien.

Dersom du ikke er helt fiskebolle i armene skal den ikke skli ned :tease:

Lenke til kommentar

Er 4S verdt å kjøpe nå med tanke på at det er ganske gammel design nå + at det kommer nok ny iPhone snart?

 

Om du har iPhone 4 fra før er det ikke noe stor vits å bytte. Men skal du ha ny iPhone, så kan du absolutt vudere 4s.

 

 

Enig! Selv om det er en del forbedringer, f.eks et knall kamera, har jeg en mistanke om at det dukker opp en iPhone 5 fortere enn de som har kjøpt iPhone 4S liker.

 

Tenkte å go 4S i gave til en som aldri hatt en iPhone før, har en gammel telefon. Men tenkte om det er verdt å gi så dyr gave hvis den blir utdatert så fort og det ikke er så mye nytt i 4S, hvertfall for de som ikke bryr seg om spesifikasjoner :p

Lenke til kommentar

Er 4S verdt å kjøpe nå med tanke på at det er ganske gammel design nå + at det kommer nok ny iPhone snart?

 

Om du har iPhone 4 fra før er det ikke noe stor vits å bytte. Men skal du ha ny iPhone, så kan du absolutt vudere 4s.

 

 

Enig! Selv om det er en del forbedringer, f.eks et knall kamera, har jeg en mistanke om at det dukker opp en iPhone 5 fortere enn de som har kjøpt iPhone 4S liker.

 

Tenkte å go 4S i gave til en som aldri hatt en iPhone før, har en gammel telefon. Men tenkte om det er verdt å gi så dyr gave hvis den blir utdatert så fort og det ikke er så mye nytt i 4S, hvertfall for de som ikke bryr seg om spesifikasjoner :p

 

 

Vel, det er jo en dyr telefon, og med tanke på hvor mye - eller snarere lite - som er nytt, ville jeg i alle fall tenkt meg om to ganger. Det er en meget bra telefon, men når kommer iPhone 5? Men den kommer ikke ut før du vil gi gaven, det er nok helt sikkert. Er det i stedet noen alternativ du kan gi i gave? Det er jo ganske mye å velge mellom. Ikke enkelt, gitt! :)

Lenke til kommentar

Batteriet på min iPhone 4 holdt fra fredag til i dag, uten å lades opp (med unntak av en liten nødlading i går kveld). Jeg skrudde riktignok av alt utenom musikk og telefon, men jeg er likevel imponert.

Og hvor lenge varte denne nødladingen da? Den lades jo opp temmelig fort. Rundt 1% i minuttet tror jeg ikke kan være så langt unna. :)

Lenke til kommentar

Og hvor lenge varte denne nødladingen da? Den lades jo opp temmelig fort. Rundt 1% i minuttet tror jeg ikke kan være så langt unna. :)

Fem minutter i bil (12V), da batteriet nærmet seg 0% og min er jailbreaket, untethered. Hadde lite lyst til å miste telefonen fullstendig langt oppå fjellet. :p

Lenke til kommentar

Har en Xperia mini atm, men har begynt og få lyst på en skikkelig smartphone. Har vurdert en iphone, og julen nærmer seg jo, så tenkte og ønske meg en i julegave.

Har aldri hatt noe lignende av telefoner, det nærmeste er xperia. det er jo touch, så er noen ting jeg lurer på med iphone. med xperiaen hadde jeg ofte problemer om det var dårlig vær, snø/regn osv fucka skjermen helt og gjorde det helt umulig og svare på en melding ute for eksempel, det blir vel ett enda større problem med iphone. Lurer også på om den ikke blir litt i største laget for en telefon, og hvordan er batteritiden?

Har ingen anelse, pris osv? blir vel en Iphone 4 som er det nyeste og beste?

Endret av Supascoopa
Lenke til kommentar

Ja det er sant, men det som gjør att jeg får mer lyst på en galaxy hovedsakelig, det er att jeg ser hvor fort iphone skjermen knuses. de fleste jeg kjenner som har iphone har en eller annen ganske ille skade på skjermen, og mobilene jeg har hatt før har ikke akkurat blitt så fryktelig bra behandlet, men spørs når jeg får meg en dyr telefon om jeg blir mer forsiktig. og om jeg anskaffer ett skikkelig deksel, om det kansje hjelper en del på hvor mye den tåler?

Har jo sett diverse droptests osv på youtube, og syntes det ser ut som att det skal skremmende lit til før att hele skjermen er ett totalvrak.

er ikke ute etter og starte noe Iphone/galaxy flame war, har bare ganske lite peiling, får høre fra de fleste att jeg bør satse på galaxy, likevel frister iphone mest.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Touch telefonene idag er generelt mer skjøre enn de gode gamle klumpete tastetelefonene.

En ting er skjermen, som tåler ikke allverdens på div. modeller, men på et vist punkt kan mishandlingene bli så stor at langt verre ting enn skjermen kan ryke (selv om skjermen er like hel).

 

Endrer du bruksmønster ditt -> all problem solved.

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket var det 7% flere tilfeller av knust glass (for og bakside) på iPhone 4 kontra 3GS.

Noen (iFixYouri?)"droptestet" både iPhone 4 og Galaxy S2, og hvis jeg husker riktig var det ikke rare forskjellen på tross av at iPhone har glass både foran og bak.

 

En bumper gjør sikkert underverker, og de finnes i slimline også, men husker ikke på stående fot hvor :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...