Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Personlig begynner jeg å syntes det er utrolig at Tele2 faktisk fungerer så ofte som de gjør, med tanke på hva folk sier om dem... For ikke å snakke om Network Norway...

Jeg synes det er enda mere utrolig at det påstås at det fortsatt er Tele2 sin feil når Tele2 poengterer frem at Tele2 ikke er den eneste operatøren om å ha dette opplegget / problemet.

 

Jeg har hatt Tele2 og resten av familien min har Tele2 nå, og ingen av dem har noen problemer med Tele2 samt at jeg selv aldri har hatt noen problemer med Tele2. Og jeg har hatt Tele2 i ett og et halvt år.

 

Nå har jeg jo Netcom. Men Tele2 er fortsatt noe å vurdere for meg senere siden dem alltid har vært kjempebra for meg og for resten av familien.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere også opplevd at de gir tilbake pengene først etter å ha bestilt en iPhone f.eks.? De har faktisk gjort det med meg men når jeg går inn på apple.no for å se om alt er i orden står det at produktet behandles og alt er i orden. Er det sånn at de kommer til å trekke fra pengene etter å ha mottatt iPhonen?

Lenke til kommentar

Opplevde igjen å gå nesten en dag uten dekning på mobilen "ingen tjeneste". Dette har nå skjedd minst 2 ganger etter oppgradering til iOS5. Jeg hadde aldri problemet før v5.

 

Jeg tror nok mange som klager på iP4S og dette er mer plaget av iOS5.

 

EDIT:

Hørte at "Berit" har skylda i problemene denne helgen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har dere også opplevd at de gir tilbake pengene først etter å ha bestilt en iPhone f.eks.? De har faktisk gjort det med meg men når jeg går inn på apple.no for å se om alt er i orden står det at produktet behandles og alt er i orden. Er det sånn at de kommer til å trekke fra pengene etter å ha mottatt iPhonen?

Vanlig prosedyre. De trekker først, så gir de tilbake. Så etter du har mottat telefonen blir du trekt igjen.

Lenke til kommentar

Håper jeg kan få litt hjelp her.

 

Når jeg prøver å starte iTunes får jeg erroren: Apple Application Support was not found. Please uninstall iTunes, then install iTunes again. Error 2 (Windows error 2).

 

Så kommer spørsmålet mitt, må jeg legge alt inn på iTunes på nytt igjen hvis jeg reinstalerer? Jeg har masse filer på itunes og det kommer til å ta mange timers arbeid for få det tilabake slik det er nå-

 

Fikset!

 

Løsningen legger jeg i spoiler.

 

 

Løsning

1. Download and install WinRAR.

2. Right-click the iTunesSetup.exe icon and choose "Open with WinRAR".

3. Once the EXE is opened in WinRAR, double-click AppleApplicationSupport.msi and when the installer window is open choose "Repair".

4. Done! You can now run iTunes normally. happy.gif

 

 

Endret av Erratum
Lenke til kommentar

Hei.

 

Er det noen som vet hvordan man kan ta bort reklamen som kommer på toppen av skjermen eller under når man er på nett eller spiller?

Litt vanskelig å forklare, men håper dere skjønner.

 

Takker på forhånd. :D

 

Har ikke noe reklame på min.Er det gratis apps?da er det vel reklmame på appsene.Eller misforstår jeg deg nå?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Er det noen som vet hvordan man kan ta bort reklamen som kommer på toppen av skjermen eller under når man er på nett eller spiller?

Litt vanskelig å forklare, men håper dere skjønner.

 

Takker på forhånd. :D

 

Har ikke noe reklame på min.Er det gratis apps?da er det vel reklmame på appsene.Eller misforstår jeg deg nå?

 

Det kommer f.eks. opp Google aps. Er ikke det mulighet for å ta det bort?

Lenke til kommentar

Har du et skjermbilde du kan vise oss?

 

Hei.

 

Ja, det har jeg. Legger ut et her nå.

(Helt øverst)

 

Du har vel jailbreaka eller....

Det er vel noe som følger med programet du har lastet ned.Står jo upgrade to full version der så regner med at reklamen forsvinner om du gjør det:)

Endret av abil
Lenke til kommentar
Du har vel jailbreaka eller....

Det er vel noe som følger med programet du har lastet ned.

 

Nei, Iphonen er ikke jailbreaka. Ok, det er jo også slik reklame i spill og. Noe av det er ganske irriterende pga, enkelte spill så skal jeg trykke øverst der men så er det reklame der... Så da står reklamen iveien.

Lenke til kommentar

Sitter her med en iPhone 4 som pent nekter å ringe ut. Jeg kan fint motta samtaler og meldinger og telefonen fungerer ellers som den skal. Dekningen er god, og problemet oppstår både på 2G og 3G-nettverket. Har Telenor som tjenesteleverandør, og har ikke problemer med noen av de andre telefonene jeg har i hus - noen som har et forslag til løsning? :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...