Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Bare husk på at når dere kjøper bumpere til 4S at volumknappene er flyttet så bumpere til iPhone 4 ikke passer 4S.

Dette merket jeg i dag, etter å ha kjøpt en helt vanlig uoriginal bumper. Volumknappene er såvidt synlig forskjøvet, men det utgjør ikke noe praktisk problem.

 

Nederste delen av mute-bryteren forsvinner i hullet. Men den er fullstendig brukbar fremdeles.

 

Ref.

jzydh.jpg

 

Hovedproblemet med denne uoriginale er at den ikke sitter skikkelig. Den er helt slarkete nedover langs ene siden. En glippe på over 1 mm inn til tlfen. Er vel mulig å være heldig, noe jeg altså IKKE var.

 

Kjøpt på Clas Olsson for 99,-

Endret av doh123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Vil dette helikopteret

http:///www.ebay.com/itm/8S-3CH-Mini-Micro-RC-Helicopter-Remote-Control-iphone4-itouch-i-pad-Toy-Gyro-/120813259545?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item61cd12f6a3

 

virke til iphone 4s?

 

Sendte spørsmål om dette til selger, men fikk ikke svar på spørsmålet, så han er sikkert usikker selv :thumbup:

Ja, det styres av en app? Selve ios er det samme både på 4 og 4s.

Lenke til kommentar

Noen arbeidere som har en god løsning på hvordan en kan oppbevare sin Iphone på kropp under arbeid, og bruke den på arbeidsdager?

 

Er ikke så fornøyd med slik det er nå, skriver på den med svarte hender, og har den i innerlommen på arbeidsbuksen.

 

Mulig å få en beskyttelse dekker hele telefonen, samt skjermen? (ikke invicible shield).

Lenke til kommentar

Noen arbeidere som har en god løsning på hvordan en kan oppbevare sin Iphone på kropp under arbeid, og bruke den på arbeidsdager?

 

Er ikke så fornøyd med slik det er nå, skriver på den med svarte hender, og har den i innerlommen på arbeidsbuksen.

 

Mulig å få en beskyttelse dekker hele telefonen, samt skjermen? (ikke invicible shield).

Denne burde beskytte telefonen rimelig bra, men er ikke beregner på å tas av og på daglig.

http://www.lifeproof.com/lifeproof-store/apple-cases/iphone-4

Lenke til kommentar

Noen arbeidere som har en god løsning på hvordan en kan oppbevare sin Iphone på kropp under arbeid, og bruke den på arbeidsdager?

 

Er ikke så fornøyd med slik det er nå, skriver på den med svarte hender, og har den i innerlommen på arbeidsbuksen.

 

Mulig å få en beskyttelse dekker hele telefonen, samt skjermen? (ikke invicible shield).

http://gdx.no/vanntett-iphone-beskyttelse.html

Lenke til kommentar

Telefonene fra Apple.no blir sendt fra Nederland, med ordrebehandling, pakking og sending, så er 2 uker helt akseptabelt i mine øyne. Men klart, jeg og er utålmodig når jeg bestille nye ting, så 2 uker føles fort som 2 månder når man venter på noe nytt og spennende :)

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Telefonene fra Apple.no blir sendt fra Nederland, med ordrebehandling, pakking og sending, så er 2 uker helt akseptabelt i mine øyne. Men klart, jeg og er utålmodig når jeg bestille nye ting, så 2 uker føles fort som 2 månder når man venter på noe nytt og spennende :)

Pixmania sender fra Frankrike, når jeg bestilte derifra bestilte jeg på søndag og kunne hente pakka på postkontoret på Onsdag. Så 2 uker er laaaang tid.

Lenke til kommentar

*

Pixmania sender fra Frankrike, når jeg bestilte derifra bestilte jeg på søndag og kunne hente pakka på postkontoret på Onsdag. Så 2 uker er laaaang tid.

3 dager levering fra frankrike er veldig imponerende, raskere enn de fleste Norske nettbutikker jeg normalt handler fra, men dette er langt fra normalt på varer som kommer utenlands fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...