Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde den jailbreaket på 4.0.1/4.0 men så frøs telefonen og ikke ville slå seg skikkelig på. Så når jeg tok recovery så oppdaterte den seg. Ja jeg vet det var min feil :S Med mindre SHSH-verdiene lagrer seg selv så har jeg ikke lagret de.

 

Noen som vet om noen programmer som kan laste ned torrenter?

 

Om du fikk lastet ned Cydia og trykket "Make my life easier, thanks!", så er SHSH lagret.

Lenke til kommentar

Da har jeg oppdatert førsteposten litt, gjerne kom med innspill og tips til førsteposten om det er noe dere har lyst til å se i førsteposten.

 

 

Fjernet uansett moderator sin tekst i førsteposten, og limer den inn her som en påminnelse til dere:

 

Mod. anm. (cyclo):

Etter spørsmål fra brukerne er det nå opprettet en ny tråd for diskusjoner rundt bestilling av iPhone, når den blir levert, mv. Tråden finnes her.

 

Videre slike diskusjoner tas i den nye tråden. Innlegg som bryter med dette flyttes uten varsel til den nye tråden, og jeg ber om at brukerne respekterer dette slik at vi unngår for mye oppryddingsarbeid.

 

Deler av denne tråden er blitt flyttet over i den nye tråden, men en bug i forumprogramvaren gjør at jeg ikke får flyttet innlegg som er eldre enn ca en dag.

Lenke til kommentar

Der kom min iPhone 4 ulåst fra Apple, klar for action med alle mikroSIM i verden! Nesten verdt å vente 3 uker på dette altså! Sykt at jeg skriver her nå, er jo unboxing på gang samtidig!

 

WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOO! Nå er det denne tråden for meg og ikke "bestillingstråden"!!! :p Fy faen for en herlig mandag!!

Lenke til kommentar

tc47: Godt å høre at du er fornøyd, er selv svært fornøyd etter å ha oppgradert fra en 3GS. Men har du testet gyroen da? Prøv med Eliminate: Gun Range f.eks. :)

 

Mine gyroapps så langt:

 

Eliminate: Gun Range. Artig skytebane-spill, gyroen funker svært bra her, føles veldig naturlig ut å stå stille og sikte.

 

N.O.V.A. Genialt bra FPS-spill, det beste jeg har prøvd så langt av fps-spill på iPhone generelt, men er litt usikker på om gyroen er helt riktig måte å styre på i dette spillet. Blir litt forvirrende å løpe rundt samtidig som jeg bruker gyroen for å sikte/finsikte, godt mulig det bare er en vanesak.

 

Modern Combat Sandstorm. Bra FPS-spill dette også, men tror jeg foretrekker N.O.V.A. Samme erfaring med gyroen her som i N.O.V.A forøvrig.

 

Gyroblox 4. En teknologidemo (ikke et spill!) som viser hvordan gyroskopet kan brukes til å rotere kameraet rundt 3D-objekter. Rett og slett samme opplegg som gyro-demonstrasjonen Steve Jobs benyttet under iPhone 4-lanseringen, kan godt hende det er den samme appen for alt jeg vet.

 

Jeg hadde vel en teknologidemo som viser en 3D-modell av et gyroskop på skjermen også, som man kunne rotere rundt, men var ikke det helt store. Husker ikke navnet på den, slettet den fra telefonen i går fordi den oppførte seg litt merkelig.

 

Hvis noen kommer over noen bra gyroapps må dere gjerne si fra. Er jo en ny feature både for iPhone og (så vidt jeg vet) for mobilmarkedet generelt, så jeg er veldig nysgjerrig på hva slags ting gyroen egner seg best til i praksis, både i spill og i andre typer apps. :)

 

edit: endret beskrivelsen av Gyroblox 4.

Endret av Juke
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe takk Blunderguff!

Ja Juke, er virkelig fornøyd altså. Gleder meg til å bli bedre kjent med alt denne telefonen klarer, og setter pris på slike innlegg som du postet nå! Har ikke fått testet gyroen enda, syncer alt av contacts, musikk, bilder, apps (dette kan ta litt tid, var litt app-crazy på min 3G, og nå som jeg har 32GB... haha, kommer til å bli en del!)

 

Men takk for tipsene og jeg skal sjekke ut gyroen nå med Eliminate: Gun Range etter alt av syncingen osv. :)

 

EDIT:

 

Hvordan er det med Auto-Lock btw? Vil at alle 1500 sangene skal bli synced med Spotify nå, må jeg da slå av Auto-Lock eller vil WIFI fortsatt brukes og synce sangene når skjermen blir låst? Tror jeg slår av auto lock bare for å være sikker men tar gjerne et svar på det uansett. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...