Gå til innhold

Vuvuzela i VM. Rett eller galt?

Latias

VM  

268 stemmer

1. 1. Burde vuvuzelaene være forbudt under VM?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vel, så lenge slossingen ikke går ut over en uskyldig tredjepart ser jeg ikke hvorfor det skal ulovliggjøres - jeg synes dog det blir litt feil å sammenligne det med vuvuzelaen.

128 DB i 105 minutter er svært skadelig for hørselen. Lyden fra Vuvuzelaen rammer garantert uskyldig tredjepart.

Endret av WiiBoy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forsåvidt enig med deg. Forøvrig helt sikker på at eneste grunnen til at vuvuzelaen enda er lovlig er frykten Blatter&Co har for å bli stemplet som rasister - som garantert hadde blitt kastet etter dem om de hadde lagt ned forbud mot vuvuzelaen

Skrevet

- Vuvuzela-mania rir hele verden.

Ledelsen i Premier League har gjort klart at det ikke kommer til å bli noe forbud mot plasttrompeter når sesongen starter i august.

- Ingenting i våre regler sier at det er forbudt å bringe med seg musikkinstrumenter inn på stadion, heter det fra offisielt hold i Premier League.

:cry::mad::scared::wallbash::realmad:

Skrevet

Produsentene håver inn drøyt 15 mill på salget mens deler av lokalbefolkningen sulter. Vil nesten si det er utnyttelse av andres vanskelige situasjon, i tilegg til at produktet ødelegger forbrukernes hørsel.

Jeg ser nesten bare negative bivirkninger av dette produktet, huff.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Blir stadig overasket hvor barnslig internett-generasjonen er.

Skrevet

det jeg finner rart i denne tråden er at nei siden er sjokkerende stor, enda de vet at vuvuzelaene gjør at det ikke er noen stemning whatsoever på arenaene. det vil i praksis si at de er for å ikke ha publikum på arenaene i det hele tatt!

Det er nok fordi spørsmålet er "bør Vuvuzelaene forbys", og ikke "liker du Vuvuzela-bråket på stadion".

det jeg nevner er jo grunn nok alene til å forby det. rart hvis de som stemmer ikke tar det med i vurderingen. Fotball er til for publikum, slik vuvuzelaene er så er det nesten meningsløst å gå på stadion for å se kampene!

Skrevet

Ikke ta det så tungt da. Personlig syntes jeg Vuvuzelaen er en fin ting, om dere ikke tåler litt støy kan dere bare la være å se på. no big deal.

• Liker 1
Skrevet

Bare jeg som fikk melding fra TV2-PLING om at man kan kjøpe vuvuzela-ringetone for 25 kr? Maken til tullete folk.

Jeg også fikk den. Vil heller betale penger for å ikke høre den! (julegave til deg Latias :!: )

Skrevet

Hvorfor skal jeg tulle om slikt? Er dog ikke noe fan av fotball, men har rukket å fått med meg alle irritasjonene rund vuvuzelaen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...