Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

da er sketchup modellen lagt ut, bare å se litt rundt, må nevne at modellen mangler nøyaktige mål og har ikke hovedkort platen(som alt skal festes i)

ligger i post 4 av loggen :new_woot:

også et nytt bilde med "luft flyten"

-balli

Endret av Balli
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ok, folkens, nå må jeg ha litt hjelp, da det ikke virker som 1055t 95w kommer til europa med det første må jeg spørre hva synes dere om idden med en phenom ii x4 945 3Ghz 4kjerner i steden ? trur folket det blir noe tess ?

945 ble bestilt

Endret av Balli
Skrevet (endret)

jeg kan si allerede nå at modellen blir litt feil, da, modell og virkelighet ofte ikke blir det samme pga ting som egentlig ikke går, men den blir relativt liten og den blir veeeeeldig unik :3

satser på å få prosessoren i morgen å ha prosjektet ferdig i løpet av kveldinga :3

Endret av Balli
  • 2 uker senere...
Skrevet

selve kabinettet er så godt som ferdig ! :3

skal bare vaskes og mulig noen små endringer (lister osv)

mulig jeg skal putte en 180mm vifte i bunn

Skrevet (endret)

som sagt den er ikke ferdig, og den ble litt "slengt sammen" med midlertidlige løsninger da den skulle på lan den dagen prosessoren kom.

mer detaljert montasje kjeme ! :3

Endret av Balli
Skrevet

Måtte bare bemerke det. Ellers ser det veldig bra ut, men pga at det er veldig kompakt kan jeg tenke meg at det blir veldig varmt inni der. 1000watt psu var vel kanskje litt overkill.

Skrevet

som sagt kom psu'n på timestilbudet >.<

og det blir faktisk ikke så varmt, klokket cpu til 3.6GHz funkerer helt greit, blir dog litt varmt under tortur tester men har ikke skrudd seg av pga varme enda >.<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...