Gå til innhold

VM: Gruppe A (Sør-Afrika, Mexico, Uruguay, Frankrike)


Latias

Gruppe A  

107 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evra er visst ganske keen på å finne ut hvem denne "forræderen" i den franske troppen er (han som fortalte om Anelkas utskjelling av Domenech). Hvem tror vi kan være den skyldige? Jeg setter pengene på Gourcuff, han er vel den mest upopulære fyren i troppen. Kan hende han er ute å sette de andre i et dårlig lys. :p

Lenke til kommentar

Evra er visst ganske keen på å finne ut hvem denne "forræderen" i den franske troppen er (han som fortalte om Anelkas utskjelling av Domenech). Hvem tror vi kan være den skyldige? Jeg setter pengene på Gourcuff, han er vel den mest upopulære fyren i troppen. Kan hende han er ute å sette de andre i et dårlig lys. :p

Skulle ikkje forundre meg om det var Gallas. Han var vel den som var mest uenig i at Evra fekk kapteinbindet?

Lenke til kommentar

Om Frankrike skulle tape idag begynner jeg å lure på om de gjør det med vilje, bare for å kunne dra hjem å ta en ufortjent ferie. 11 kvalitetsspillere mot et lag som er 80 plasser bak på FIFA-rankingen skal i utgangspunktet være lett match, uansett problemer innad i laget.

Lenke til kommentar

Du skal ikke undervurdere hva moral har å spille inn i et mesterskap. Ene laget fullstendig blottet for moral med krangling og hat. Andre laget full av pågangsmot og vilje til å yte mer enn maks.

 

Men fatter ikke at de ofrer et VM bare for å stå på sitt og være ego.... Da tror du selv at du er mer enn du er gitt!

Lenke til kommentar

Vi får håpe at Frankrikes landslag fortsatt sliter når de skal møte Norge. Det hadde vært morsomt med skikkelig seier over et så "bra" lag :D

 

Men en annen ting. Hvor mye påvirker VM Fifa-rankingen? Slik som privatkamper, mer, eller ingenting?

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...