Gå til innhold

VM: Gruppe A (Sør-Afrika, Mexico, Uruguay, Frankrike)


Latias

Gruppe A  

107 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg liker dette Franske laget bedre enn det som begynte de to første kampene. Særlig når jeg ser Gingac og Gourcuff i lagoppstilling. Eneste minus er at ikke Evra er med. Men det forstår de fleste.

 

Liker ikke Cisse men han har banket inn mål for Galatasary i år og kan ikke gjøre det så mye dårligere enn det som har vært hittil i år.

Lenke til kommentar

Gourcuff begynte første kampen. Og Gignac har jo levert verst av alle, selv om han kanskje bare har én kamp til sammen. Det laget der kommer uansett ikke til å nå langt uten Evra, Malouda og Henry, yes I said it. Dessuten vet du at du sliter om Gallas er den beste stopperen av to...

Lenke til kommentar

Streiker mytteri-gutta, eller er de bare vraket montro? Karma is a bitch, nå får de igjen med fullt mon for å ha jukset ut Irland. Bare synd Evra er en av dem som tapte fjes på årets VM, resten av de franske baguettene driter jeg langveis i.

 

Hernandez på benken for Mexico igjen. Hva er galt med Aguirre?!? Franco fra start IGJEN. Jævla retard.

Lenke til kommentar

Gourcuff begynte første kampen. Og Gignac har jo levert verst av alle, selv om han kanskje bare har én kamp til sammen.

 

Du la kanskje ikke merke til Anelka i den andre kampen og det gjorde ikke vi andre heller for han valsa like mye rundt på banen som Rooney. Skjønner ikke hva du mener med å si at Gingac vært verst alle. Han jobba faktisk når han kom inn mot Uruguay. Noe som flere av de franske ikke gadd.

Lenke til kommentar

Streiker mytteri-gutta, eller er de bare vraket montro? Karma is a bitch, nå får de igjen med fullt mon for å ha jukset ut Irland. Bare synd Evra er en av dem som tapte fjes på årets VM, resten av de franske baguettene driter jeg langveis i.

 

Hernandez på benken for Mexico igjen. Hva er galt med Aguirre?!? Franco fra start IGJEN. Jævla retard.

 

DET er faktisk sykt. Skal du se Uruguay - Mexico? Jeg tror jeg skal vie sang og dans til Sør-Afrika og satse på at dem sender snilespiserne hjem.

Lenke til kommentar

Ikke så mye aktivitet på den derre bloggen deres gutta.

 

Det kan du ta til banken! Vi får putte det ned under forskjellige interesser og hensikter med bloggen... neida, men om du sliter med psyken etter nedturen får du skrive et formelt brev til EA. Vi kan ikke holdes ansvarlig for at dem lager et vanvittig vm-spill ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...