Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg, eller er det ikke mulighet for å motta musikk via blåtann på denne telefonen?

 

Jeg tror det er en begrensnig i Andriod 1.6 som hindre det. Du kan løse det ved enten å laste ned Bluetooth Exchange fra Markedet eller vente på oppdateringen til 2.1 som kommer i løpet av September.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er det ikke mulighet for å motta musikk via blåtann på denne telefonen?

 

Jeg tror det er en begrensnig i Andriod 1.6 som hindre det. Du kan løse det ved enten å laste ned Bluetooth Exchange fra Markedet eller vente på oppdateringen til 2.1 som kommer i løpet av September.

Tror jeg skal vente til litt utti september da opptateringen kommer jeg :) Kan jo laste ned å prøve og. Takk for info :)

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg på norsk hva datatrafikk og bakgrunnsdata gjør, og hva som mangler om de er slått av? :innocent:

 

Den ene gjelder f.eks manuell synkronisering av e-post. Den andre "dytter" epost til telefonen din når det kommer ny. Epost er bare et eksempel. Har skrudd av begge da de trekker strøm og skrur de heller på når jeg vil bruke dem.

Lenke til kommentar

En avgjørende faktor for god batteritid er launcheren.

 

 

6 dager og fremdeles 17% igjen med helix launcher visst nok.

 

Guide for å installere her:

http://forum.lowyat.net/index.php?showtopic=1436929&view=findpost&p=34678238

 

Det høres jo rett og slett ut som en rekord.. :)

 

Har telefonen vært påslått hele tiden?

Har du ingen lys påslått på skjermen? =)

Noen grov oversikt over bruken av telefonen/apps?

Erfaring sammenliknet med adw.launcher?

 

Hos meg er det nå tre timer siden jeg koblet fra laderen, men adw.launcher står bare som 2% av bruken.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Er det noen som kan fortelle meg hva det programet heter som sender google reklame til de forskjellige programene, og om det er "klokt" å slette det fra en X10 Mini Pro?

 

Mvh.

Jan-Roald

Om du rooter telefonen er det mulig og blokere reklamen i apps'a :ph34r:

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvd bluetooth-tastatur med X10 mini?

 

Jeg testet et jeg bruker mot PS3 til vanlig. Fikk parret de ved å taste inn lik kode på begge.

Problemet er at det ikke skjer noe på skjermen etterpå. Det er ingen reaksjon i mobilen når jeg taster mens jeg f.eks er i nettleseren eller annet.

 

Leste en som skrev at det ikke fungerte med 1.6, men ville støttes med 2.1.

(Dette må tas med en klype salt, da det var en anonym påstand)

 

Noen som har kommentar? :ph34r:

Lenke til kommentar

Det høres jo rett og slett ut som en rekord.. :)

 

Har telefonen vært påslått hele tiden?

Har du ingen lys påslått på skjermen? =)

Noen grov oversikt over bruken av telefonen/apps?

Erfaring sammenliknet med adw.launcher?

 

Hos meg er det nå tre timer siden jeg koblet fra laderen, men adw.launcher står bare som 2% av bruken.

 

Det er hentet fra et annet forum, men jeg har gjort det samme selv og har nå 79% igjen av batteriet etter en hel dag med normal bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...