Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk omsider mitt 32GB minnekort og kopierte data fra det som stod i telefonen over. Deretter la jeg inn 27GB musikk.

32GB-kortet fungerer helt problemfritt i X10 mini. Betalte 120$ for det, men en god investering :-)

 

For å få beholde mappestrukturen jeg har musikken min i, så har jeg lagt inn Mortplayer music. Slå man av shuffle og velger flat folders, så får man opp liste over samtlige mapper (=album) i music-katalogen.

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med å få gmail til å fortelle meg når jeg har fått epost? Jeg har lastet ned gmail unread count. Hvis jeg setter opp SE's e-post får jeg beskjed der om ny e-post, men jeg vil bruke gmails program..

 

Edit: For ikke å snakke om at jeg ikke får telefonen til å opprettholde wifi-forbindelsen om skjermen slår seg av..har endret innstillingene under trådløse nettverk - "avansert".

Endret av runniz
Lenke til kommentar

Jeg har innstallert ADW Launcher, og den er meget bra. Men problemet er at jeg ser ikke lenger orginal-ikonene som viste om/hvor mange nye SMS/telefoner jeg har fått.

Da jeg innstallerte ADW Launcher kunne jeg velge om jeg ville ha den eller "gammel" skjerm som default. Jeg valgte ADW, og siden så har jeg ikke klart å finne tilbake til den gamle hvor jeg bl.a. ser antall nye SMS.

Er der noen som vet hvordan jeg finner tilbake til gammel layout?

Kan jeg da veksle mellom den og ADW?

Lenke til kommentar

Jeg har innstallert ADW Launcher, og den er meget bra. Men problemet er at jeg ser ikke lenger orginal-ikonene som viste om/hvor mange nye SMS/telefoner jeg har fått.

Da jeg innstallerte ADW Launcher kunne jeg velge om jeg ville ha den eller "gammel" skjerm som default. Jeg valgte ADW, og siden så har jeg ikke klart å finne tilbake til den gamle hvor jeg bl.a. ser antall nye SMS.

Er der noen som vet hvordan jeg finner tilbake til gammel layout?

Kan jeg da veksle mellom den og ADW?

 

Viss du går inn på innstillinger - applikasjoner - installerte applikasjoner - adw launcher, og så trykker du på "Fjern standarvalg". Da får du tilbake valget mellom å bruke ADW og Hjemmeskjerm..

Lenke til kommentar
Edit: For ikke å snakke om at jeg ikke får telefonen til å opprettholde wifi-forbindelsen om skjermen slår seg av..har endret innstillingene under trådløse nettverk - "avansert".

 

Samme her.....og instillingen er satt slik at wifi`n ikke skal "sove". Utrolig irriterende å måtte slå av og på igjen wifi hver gang tlf hviler...

Endret av klxm
Lenke til kommentar
Edit: For ikke å snakke om at jeg ikke får telefonen til å opprettholde wifi-forbindelsen om skjermen slår seg av..har endret innstillingene under trådløse nettverk - "avansert".

 

Samme her.....og instillingen er satt slik at wifi`n ikke skal "sove". Utrolig irriterende å måtte slå av og på igjen wifi hver gang tlf hviler...

 

Jeg kjenner meg igjen der. Det er ganske irriterende.

Lenke til kommentar

wifien min sover ikke. Den står på hele tiden. Så funker da her, men jeg får fortsatt verken sendt eller motat mms, og plutselig mottar jeg en melding fra netcom at jeg må inn på nettet for å lese den...

 

Tror dette skal stille seg inn automatisk. Prøv å ta ut SIM-kort og start mobilen på nytt.

Deretter setter du inn SIM og restarter mobilen en gang til. Da skal innstillingene lastes inn automatisk svjv.

Du kan så prøve å sende en MMS til deg selv.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

Nå har jeg løst problemet mitt med dårlig batteritid.

Problemet var at et eller annet program holdt CPU våken hele tiden. Normalt skal den sove når telefonen ikke er i aktivt bruk.

 

I helgen forsvant problemet med at batteriet tappes i løpet av en dag. Fikk som vanlig melding om tilgjengelige oppgraderinger av fire applikasjoner på fredag/lørdag, og etter å ha oppgradert disse varer batteriet flere dager uten problemer. På batterihistorikken er "Kjørende" (tid uten å sove) nå sunket fra vanligvis 100% (6,5 timer) til 6,5% (25 minutter). Hurra!!!

 

Synes å huske at en av applikasjonene var BatteryTime Lite. Dersom de ligger i nedlastingsrekkefølge er de siste applikasjonene mine: iReader, Titanium Backup, MobilePDFViewer, BatteryTime Lite, Wifi Analyzer, Paint, OnTheFly Backup Free.

 

Nå er det gått 27 timer siden lading, og batteriet er fortsatt på 73%. Batterihistorikksier sier 5,4% kjørende (1,24 timer).

3G, GPS og blåtann er avslått, medium lysstyrke, autosync avslått, Roadsync kjører bare hver time. Nå kan jeg vurdere å sløse litt mer...

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...