Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Facebookgruppe rettet mot meg


Stoic

Anbefalte innlegg

Såvidt jeg vet er det imot IT-reglementet ved NTNU til å bruke It's Learning til å sende spam/massemail. Så jeg ville heller tenkt litt hva du har gjort selv, ettersom det står på It's Learning sine sider at det er brudd på reglementet og at i følge reglementet kan du bli utestengt fra ITL/andre NTNU dataressurser i opptil 5 arbeidsdager. Og det er jo kjipt nå i eksamensperioden.

 

Bare sånn tankevekker...spent på hva som skjer når pinsehelga er over og folk er tilbake på jobb.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal vi melde oss ut? Du sender spam-mail. Gruppen heter jo "vi som IKKE har tatt, men gjerne vil hjelpe NN med å finne pulsklokka si", og folk kommer jo bare med forslag om hvordan du skal finne den igjen.

 

PS: Neste gang, gi faen i å sende spam-mail til folk, så slipper du den slags.

 

Kunne ikke sagt det bedre selv. Detet får du tåle Gard! Le av det.

 

Er enig i at det var en litt lite gjennomtenkt ide å sende ut en massemail, men den ble kun sendt ut til studenter, ikke ansatte. Det var kun et forsøk på å finne igjen en tapt gjenstad, noe som ikke er uvanlig. Folk har til og med etterlyst et brunt fort av papp!

 

Er jo utrolig at dette blåses opp til slike proporsjoner, og jeg stiller meg heller tvilende til deg Herr Brun eller Andreas Bjørklund, som drar saken enda lengre. Grunnen til at jeg vil ha denne gruppen fjernet er fordi den er usaklig og går direkte på person.

 

Du kommer til jo til å bli et nytt internettfenomen Gard, kjendis og greier ! Ryktet sier at Pulsklokkemannen allerede er et etablert ord på gata!

Lenke til kommentar

Er det noe jeg kan gjøre utover dette? Ta kontakt med politiet? Jeg står litt rådvill akkurat nå, så jeg er kun ute etter seriøse henvendelser.

 

Ring Trondheim politikammer sporenstreks og fortell hva saken gjelder. Politiet er riktignok overarbeidet, men visse typer saker tar man seg bare tid til.

 

Kanskje setter de et etterforskningsteam på mysteriet om den forsvunne pulsklokken også.

 

Edit:

 

:)

Endret av frevild
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tydelig advarsel når du logger inn på it's learning:

 

Det er totalt uakseptabelt å sende spam/massemail i it's learning. Dette er et klart brudd på NTNUs IT-reglement. Det vil kunne medføre sanksjoner fra NTNU å bryte IT-reglementet, og du vil kunne miste din tilgang til it's learning.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det høres useriøst når trådstarter selv er med og hauser opp gruppen selv med å være med, kommentere osv. Kan jo bare legge til en sitat her.

700 aktive hjelpere! Klarer vi å runde 1 000 før dagen er omme?

 

Enig, ser ut som trådstarter ikke har så mye i mot det.

 

Dessuten, synes da ikke det der var noe å sutre over. For det første var det jo egentlig bare komisk for alle parter, og for det andre burde du vel kanskje visst bedre.

Lenke til kommentar
Hvis alle bruker ett minutt på å lese mailen din er det fort et par UKER i tapt arbeidskraft, da både viktig eksamenslesing og dyre professorstillinger. Selv om klokka di kostet 1000+ så stjal du tid til en verdi på over 10.000 bare ved å sende mailen.

Å herregud spar meg. Om alle slipper en fis på jobb så bruker de samlet mange timer - like relevant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...