Gå til innhold

Hva er din idealkropp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åssen form en er i har vell ikke så mye med om det er ideal kroppen eller ikke. Man ser jo at Gene Rychlak er lagd for benkpress derfor mener benchmeister at det er idealkroppen, fordi da har man en viss fordel i benk.

 

Akkurat som at mener en idealkropp er 2m høy og 2.10 i vingespenn. Fordi det er fordel i svømming.

this

 

Eg snakka ikkje om formen som i ka slags form musklene har..

Mener du "store klumpete" vs "lange slanke"?

Lenke til kommentar

Meiner form, som i helse. Synes det er bedre å sjå på noken og vite at dei er godt trente, og då gjelder det "form"/kondisjon og ;)

 

Sjølv om den fyren sikkert er råsterk, er det ingen idealkropp for meg. var kanskje litt utydelig og kverulerande, men skjønner ka du meiner og det rekner eg med du gjer og ;)

Lenke til kommentar

Har aldri sagt at den ideelle kroppen er kun en spinkel maratonløper, skjønner ikkje kor du tar det frå..

 

Kombinasjon var det eg meinte, av å vere sterk og utholdande. Eg seier ikkje den fyren du meiner har den ideelle kroppen har behov for å kunne springe 1000m på ei viss tid, men eg synes ikkje det er en særlig ideell kropp når enn veit at han hadde blitt fryktelig andpusten av å gå en liten bakke.

Lenke til kommentar

Sno, eg skjønner ka du meiner, men det blir litt rart å dele inn god form etter tekniske ferdigheter og sånn.

 

benchmeister, eg har ikkje noke tall på ka som er god form og ikkje, men det at eg veit at han ville blitt sliten av å spurte en liten motbakke gjer at han ikkje er noke ideal for meg. håper du ikkje er såpass kverulerende at du ikkje forstår det?

Lenke til kommentar

Så hvis man er en racer til å strikke kan man på en måte sies å ha god form?

 

Nå er du bare kvarulerende.

Det er for fysisk form. Strikking er vell ikke akkurat fysisk aktivitet?

 

Sno, eg skjønner ka du meiner, men det blir litt rart å dele inn god form etter tekniske ferdigheter og sånn.

 

formen får man av fysisk aktivitet. Og i fysisk aktivitet bruker man alle de "egeneskapene" jeg nevnte over. Tekniske Ferdigheter er vell egentlig koordinasjon.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

http://marxthespot.files.wordpress.com/2008/08/cam.jpg

 

Cam Gigandet, som dratt fram tidligere i tråden :)

 

Er vel egentlig fornøyd med kroppen min slik den er nå. Har de øverste 6 rutene (uten å være veldig tynn) og en litt mer kraftig bygning enn de aller største "skinnyene", som de har blitt omtalt som i tråden. Det er klart jeg også fra tid til annen skulle ønske jeg hadde svære overarmer og litt muskler på skuldrene, men det har ikke hensikt for meg. Kroppen min fungerer kjempefint til det jeg driver med, fotball, jogging, jibbing, klatring og jeg ville ikke byttet den mot noe :w00t:

Lenke til kommentar

Må si jeg er veldig fornøyd med kroppen min! Er kraftig, stor brystkasse, stor biceps, stor triceps og veldig markerte skuldermuskler, dog ikke så markert ellers, men det ligger nå hardtrening bak musklene som jeg er fornøyd med med eller uten markering. Er mest opptatt av min egen fremgang mot politihøgskolen og ikke hvor godt jeg ter meg uten klær.

 

Men jeg må jo si at jeg ønsker å bli kvitt litt av fettet rundt magen. Ellers er jeg veldig fornøyd! Ville aldri byttet kropp for noe i verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må si jeg er veldig fornøyd med kroppen min! Er kraftig, stor brystkasse, stor biceps, stor triceps og veldig markerte skuldermuskler, dog ikke så markert ellers, men det ligger nå hardtrening bak musklene som jeg er fornøyd med med eller uten markering. Er mest opptatt av min egen fremgang mot politihøgskolen og ikke hvor godt jeg ter meg uten klær.

 

Men jeg må jo si at jeg ønsker å bli kvitt litt av fettet rundt magen. Ellers er jeg veldig fornøyd! Ville aldri byttet kropp for noe i verden.

 

 

Kraftig kar du :):lol:

post-207379-1279405376,4814_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...