Gå til innhold

Hva er din idealkropp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakk om å være saklig, du. Må si meg enig med Lightpixel. Ryggen og selveste kroppen var stygg og kvalm etter min mening. Ryggen minner meg om et dyr som jeg ikke husker navnet på. :!:

Det er greit det ikke er innenfor dine preferanser, men syns allikevel det er litt drøyt å kalle den ekkel. Jeg syns heller ikke det er noen drømmerygg, men kaller den ikke ekkel allikevel. Jeg har stor respekt for alle timene og den harde jobben som er lagt ned i å bygge en sånn kropp, det er ikke noe som kommer over natta :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Snakk om å være saklig, du. Må si meg enig med Lightpixel. Ryggen og selveste kroppen var stygg og kvalm etter min mening. Ryggen minner meg om et dyr som jeg ikke husker navnet på. :!:

Det er greit det ikke er innenfor dine preferanser, men syns allikevel det er litt drøyt å kalle den ekkel. Jeg syns heller ikke det er noen drømmerygg, men kaller den ikke ekkel allikevel. Jeg har stor respekt for alle timene og den harde jobben som er lagt ned i å bygge en sånn kropp, det er ikke noe som kommer over natta :)

 

Honnør for den. Som om jeg skulle ha sakt det selv :)

Lenke til kommentar

Snakk om å være saklig, du. Må si meg enig med Lightpixel. Ryggen og selveste kroppen var stygg og kvalm etter min mening. Ryggen minner meg om et dyr som jeg ikke husker navnet på. :!:

Det er greit det ikke er innenfor dine preferanser, men syns allikevel det er litt drøyt å kalle den ekkel. Jeg syns heller ikke det er noen drømmerygg, men kaller den ikke ekkel allikevel. Jeg har stor respekt for alle timene og den harde jobben som er lagt ned i å bygge en sånn kropp, det er ikke noe som kommer over natta :)

 

Enig. Men folk skal få lov å ha sine egene menninger. Ryggen er ikke noe ekkel i mine øyner og stor respekt for fyren som har klart det. Men ikke noe jeg ønsker meg. Selv ønsker jeg meg en athele kropp. En kropp man er fornøyd med og som man kan bruke til mye.

Lenke til kommentar
Det er greit det ikke er innenfor dine preferanser, men syns allikevel det er litt drøyt å kalle den ekkel. Jeg syns heller ikke det er noen drømmerygg, men kaller den ikke ekkel allikevel. Jeg har stor respekt for alle timene og den harde jobben som er lagt ned i å bygge en sånn kropp, det er ikke noe som kommer over natta :)
Honnør for den. Som om jeg skulle ha sakt det selv :)

 

 

Æsj. Ekkle tannpirkerarmer. ( Lov å si meningen sin)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snakk om å være saklig, du. Må si meg enig med Lightpixel. Ryggen og selveste kroppen var stygg og kvalm etter min mening. Ryggen minner meg om et dyr som jeg ikke husker navnet på. :!:

Det er greit det ikke er innenfor dine preferanser, men syns allikevel det er litt drøyt å kalle den ekkel. Jeg syns heller ikke det er noen drømmerygg, men kaller den ikke ekkel allikevel. Jeg har stor respekt for alle timene og den harde jobben som er lagt ned i å bygge en sånn kropp, det er ikke noe som kommer over natta :)

 

Honnør for den. Som om jeg skulle ha sakt det selv :)

 

Trudde aldri jeg skulle poste bilde av en mannekropp her men. Her er hvertfall sånn jeg ønsker å se ut. Er på god vei, men litt mage å ta av igjen da.

 

Øystein fra Paradise Hotell

post-31845-1276024411,0969_thumb.jpg

 

Æsj. Ekkle tannpirkerarmer. ( Lov å si meningen sin)

Haha. Snakker vi dobbeltmoral til 100? :!:

...og siden når ble det "drøyt" å si sin mening? Om han har jobbet hardt for den eller ikke, ryggen er ekkel.

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

Det er ikke feil å si sin mening, det var mer valget av ord jeg reagerte på. Selvfølgelig lov å ikke like den og den kroppstypen.

 

For å holde meg litt til tråden også, dette syns jeg er en veldig bra jentekropp (selv om personlig, så tror jeg at jeg kommer til å slite med å få fettprosenten ned der, hehe) :

 

post-104005-1276074960,705_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Syns faktisk det er enklere å si hva jeg syns er en bra kvinnekropp fremfor mannekropp. For det er litt enklere for meg å like mange forskjellige mannekropper ;)

Når det er sagt, så syns jeg skuldre og rygg er viktig. Og at det ikke er helt flatt foran, bryst er også fint. Ellers er ikke jeg sånn supernøye på ekstreme abs og fettprosent.

 

Mats: :!:

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...