Gå til innhold

Hva er din idealkropp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Manipulert lyset faktisk? :p

 

Hadde ikke bedre ord :p Jeg har merket hvordan lyset i garderobben på treningssenteret er. Stiller du deg foran speilet på treningssenteret ser du bare helt KNALL UT. Kommer du hjem, ikke fult så bra..

Dersom denne beundringen av egen fysikk finner sted etter trening er nok også pump en viktig faktor.

Lenke til kommentar

Klart. Noen som egentlig har fått følelsen pump? Jeg pleier alltid å få den etter chin ups og noen ganger etter benk. Helt utrolig følelse, ikke bare følelses det som bicepsen er mye større men du får også en utrolig følelse av at blodet pumper som helvette.

 

På benkpress så er det avogtil jeg kjenner det i brystet og at brystet blir sikkelig stramt, men det er ikke mange ganger.

Lenke til kommentar

Jeg har fått det i nedre ryggdel som også gjorde at jeg ble slått ut i et par dager fra trening. Var så støl at jeg så vidt kunne bøye meg, selv etter MYE tøying.

Tøying kan gjøre det værre. Du "drar" musklene fra hverandre og de blir mer såre.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Klart. Noen som egentlig har fått følelsen pump? Jeg pleier alltid å få den etter chin ups og noen ganger etter benk. Helt utrolig følelse, ikke bare følelses det som bicepsen er mye større men du får også en utrolig følelse av at blodet pumper som helvette.

 

På benkpress så er det avogtil jeg kjenner det i brystet og at brystet blir sikkelig stramt, men det er ikke mange ganger.

Det er det Arnold kalte for å "komme i gymmen hver dag" :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...