Gå til innhold

Hva er din idealkropp?


Anbefalte innlegg

Denne tråden er jo om hva DIN idealkropp er.. Men la gå..

Selv er jeg opptatt av at jenten jeg har lyst på trener, best i hvertfall driver på med det samme som meg. Men jeg har ikke lyst på noe sånt bulky crazy-muscle-frak-woman. Veltrent mage og rumpe er top 1 på listen, så kommer armer og rygg. Jeg må vel si at det finnes alt for mange veltrente jentekropp til å velge kun en å forholde seg til, men en som virkelig fikk opp øynene mine var Missy fra treningsforum.no.

http://media.treningsforum.no/image_smf.php?id=71948&filename=IMAG0104.jpg

 

Men så har vi også selfølgelig Blodsirt som har en perfekt ræv!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns faktisk det er enklere å si hva jeg syns er en bra kvinnekropp fremfor mannekropp. For det er litt enklere for meg å like mange forskjellige mannekropper ;)

Når det er sagt, så syns jeg skuldre og rygg er viktig. Og at det ikke er helt flatt foran, bryst er også fint. Ellers er ikke jeg sånn supernøye på ekstreme abs og fettprosent.

 

Mats: :!:

 

Der fant du den rette :p:blush:

Lenke til kommentar

Med junkfoodstopp, 3 dager fullkroppstyrketrening i uken og tilbake på boksing i tillegg til litt Kreatin tok det ikke mange dagene før jeg var tilbake på gode gamle nivå ;)

 

Og nå, ukene etter dette er jeg beyond that med enda større muskler (og mer markerte oO), og enda sterkere :D Kroppen min ser rett og slett fantastisk ut atm. Nå skal det deffes litt i to uker, for å bli hakket mer definert, så blir det perfekt :cool:

 

Er nesten slitsomt å gå rundt i byen for tiden, føler meg som DET kjøttstykket!

Lenke til kommentar

Med junkfoodstopp, 3 dager fullkroppstyrketrening i uken og tilbake på boksing i tillegg til litt Kreatin tok det ikke mange dagene før jeg var tilbake på gode gamle nivå ;)

 

Og nå, ukene etter dette er jeg beyond that med enda større muskler (og mer markerte oO), og enda sterkere :D Kroppen min ser rett og slett fantastisk ut atm. Nå skal det deffes litt i to uker, for å bli hakket mer definert, så blir det perfekt :cool:

 

Er nesten slitsomt å gå rundt i byen for tiden, føler meg som DET kjøttstykket!

 

Hvis du er så fornøyd, så hvorfor ikke dele kjøttstykket med oss godfolk? :dribble:

Lenke til kommentar

Med junkfoodstopp, 3 dager fullkroppstyrketrening i uken og tilbake på boksing i tillegg til litt Kreatin tok det ikke mange dagene før jeg var tilbake på gode gamle nivå ;)

 

Og nå, ukene etter dette er jeg beyond that med enda større muskler (og mer markerte oO), og enda sterkere :D Kroppen min ser rett og slett fantastisk ut atm. Nå skal det deffes litt i to uker, for å bli hakket mer definert, så blir det perfekt :cool:

 

Er nesten slitsomt å gå rundt i byen for tiden, føler meg som DET kjøttstykket!

 

Hvis du er så fornøyd, så hvorfor ikke dele kjøttstykket med oss godfolk? :dribble:

Oooo. Han venter noen uker før han kanskje viser kjøttstykket som han sa tidligere, for da har han mer muskler, heh. BJARNEMANN, jeg venter i spenning. :dribble:

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

Er det bare meg som synes Brad Pitt var veldig "pingletete" på Fight club? Han er jo markert, men ganske skinny.

 

Brad Pitt mangler jo bein, rygg og bryst utvikling. Armene og skuldre er uforholdsmessig i forhold til underarmene og brystet. Tenk nå vekk armene og skuldrene, og Pitt ser ikke engang ut som han trener

 

Btw, filmen var bra ;)

Endret av Pijus
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det har du sikkert rett i, men for meg ser det der veldig attraktivt ut. Kan godt hende det har noko med heile pakka å gjere. Heile karakteren Tyler er hot, og ansiktet til Pitt er heller ikkje noko å klage på.

 

Det varierer sjølvsagt frå person til person, men for meg så er Pitts kropp i Fight Club rimeleg perfekt. Har aldri vore nokon fan veldig store mannfolk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...