Catkin Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Legger noen bilder, jeg. Helbildene viser Mars 2009 på de to første og Januar 2011 på de to siste. Magen med ring i navelen er fra 2008 og det andre er fra 2010. Beklager at kvaliteten ikke er så høy, men tok ikke så mange bilder da jeg hadde litt lovehandles. Skal legge ut nye når jeg får trent litt mer. 3 Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Flott fremgang, ser mye bedre ut men du har nok godt av å få deg litt mer muskler på kroppen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Takk for det! Har gått ned 12 kg totalt, men har planer om å gå opp 5 kg til igjen. Muskler er også en del av planen, så klart! (magebildet er jo ikke nytt. Har blitt litt tynnere siden den gang) Endret 7. februar 2011 av Zerda Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Vog på det meste ca 115 Kilo, det øverste er på 105 kilo, så kan jau tenke dikkon korleis eg såg ut på 115 kg med mindre musklar. 105Kg 96Kg Tatt no nyleg på rundt 94kg Endret 7. februar 2011 av Ondskap 7 Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Veldig bra fremgang. Gratulerer! Ser mye bedre ut nå. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Takk for det! Satsar å måtte ned rundt 10 kilo til iallfall. Har ganske bra med manboobs, noko eg er mest flau over... Mene, får bare jobbe på Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Knall fremgang til nå! Hvor lang tid har du brukt på å kvitte deg med de 20 kiloene? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Tusen takk! Med veldig mykje fram og tilbake, opp og ned bruka eg rundt 8 mnd. Desverre har eg heile tida den tanken at eg hadde vore RIPED nå, om det ikkje hadde vore for tilbake fall og dårleg sjølvdiseplin. Men, før eg starta, hadde eg ALDRI trudd eg skulle klare det. Har alltid hatt eit mål om å slanke meg dei seiste 5 åra, men har kunn blitt med tanken, heilt til 8 mnd sidan. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Vel, om du sliter med motivasjon og sjølvdisiplin i blant, ville jeg i hvert fall blitt mer motivert etter å ha sett disse fremgangsbildene. Synd ikke manboobs forsvinner fort ved trening, og jenteboobs ikke i det hele tatt.. Lenke til kommentar
WiseFrog Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg vil gjerne ha konstruktiv kritikk om det er mulig med tanke på bildekvaliteten. Er 180 høy og veger 67-70kg. 5 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Bra proposjoner, hvordan er ryggen? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Etter min mening hadde det ikke skada å legge på seg 5-10kg. Ser bra ut nå også, bare litt tynn etter min mening 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Spørs hva målet ditt er, men du kan jo være fornøyd med den kroppen hvis den faktisk yter bra Jeg ønsker å være større personlig, men utrolig nok tenker ikke alle likt meg :| Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Meir musklar gutt! men ellers serd et bra ut. Endret 12. februar 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
storken Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Wisefrog Bra proposjoner, større rygg og mer masse generelt kan være gode mål videre. Du kan fortsatt øke minst 10kg muskler før du når noe som helst tak kroppslig sett. Vet ikke om det er bildet, men du virker til å være smålig assymetrisk - noe som kan trenes bort hvis det er tilfelle Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Bra brystmuskler, i motsetning til mange andre tynne folk så var du ganske fyldig der Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Ser uten tvil bra ut! Ville fokusert på å få mer bredde på ryggen for å få bedre proposjoner. Også syns jeg du har litt store traps iforhold til resten. Men dette er bare pirking selvsagt Lenke til kommentar
WiseFrog Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Bildet er ganske dårlig med tanke på latissimus. Har mer V-form enn hva som viser der, men det jeg jobber med nå er å gå opp i vekt. Kan muligens slenge ut et bilde visst jeg får tatt et. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Nokon som kan sjå utfrå detta dårlege bilde kor mykje eg må ned før eg begynnar å få ein bra rygg? 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Spørs nå veldig på hva du mener med "bra rygg". Men vil tippe at du må ned minst 5% kroppsfett før markeringen begynner å bli tydelig. Må skyte inn at du ser ut til å ha en sterk rygg allerede hvor man tydelig kan se musklene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå