Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Markløftens effekt fra januar til desember Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Bra utvikling på rygg, og spesielt lats! Kommer det av bred markløft, eller hva? Skulle likt å ha litt mer bredde selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Markløft i seg selv hjelper godt Trener jo en del chins og roing også. Markløft med bredt grep er en såpass "ny" øvelse i repertoaret at jeg tror ikke den har rukket å ha en merkbar effekt helt ennå Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Moderatormelding Innlegg flyttet Noe off topic-diskusjon ble flyttet til Den Store treningstråden.Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Ikke så alt for stor fremgang, men litt er det Tricepsen er det jeg er mest fornøyd med, synes kanskje ikke på bilde men der er jeg fornøyd med fremgangen Dette er 2-3 måneder med litt av og litt på trening. Mest på i det siste. Før: Etter: Lenke til kommentar
jahas Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Som du sier litt vanskelig å se tricepsen, men fremgangen er der Bare husk å spis mye mat i tillegg til å trene hardt Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Største problemet er faktisk å spise nok 1 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 Største problemet er faktisk å spise nok Enig 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Notatblokk Skrevet 2. februar 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg kan ikke skryte av like fine lats som First Best Men jeg har straks nådd vektmålet mitt, og jeg er FORNØYD med tingenes tilstand om dagen! Sitter igjen litt gjenstridig kjerringfett på beina, men jeg klager ikke! Limited edition bilder. Har vært i Thailand så er brun pga det og ikke solarium. http://img84.imageshack.us/img84/5135/img8748.jpg http://img163.imageshack.us/img163/1889/img87442.jpg http://img691.imageshack.us/img691/6355/img8642z.jpg 12 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Hva slags blomst har du til høyre på første bildet? Veldig kul! (beklager) Men det ser veldig bra ut, bra du er fornøyd med kroppen. All grunn til å være Endret 2. februar 2011 av Matsemann 1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Wow, Juliess! Bra jobba! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Takk for det Det er rart hva bare noen få kg/liten forskjell i fett kan gjøre. Ang. blomsten så er det et lite tre eller noe? Ikke sånn med spesielt navn som er dødsvanskelig å holde i live. Det er mamma sin, så jeg vet dessverre ikke hva den heter Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Den eneste blomsten jeg ser er deg, Julie hehe, neida... Men du har jammen fått bra kropp! Du er et levende bevis på at styrketrening er oppskriften på hvordan jenter skal få bra kropp, og at man ikke blir stor og klumpete Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Woah. Utruleg bra kropp! Bra gjort! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Sånn ca dagsformen. Begynner smått med dietten nå så får jeg se fremover. 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Måtte finne frem litt gamle bilder for å prøve se om det var noe fremgangen her. Nå er det 2,5 år mellom disse bildene så det er ikke så veldig imponerende akkurat, men det går da sakte men sikkert rette veien hvertfall! Endret 29. mars 2011 av phax 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Absolutt fremgang! På de første bildene er du jo bare tynnfeit, nå ser det bra ut! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Ser jo veldig tydelig forskjell, phax. På de første bildene er du normalt tynn, mens nå er det bra med muskler. Og ryggen din er bred! Ang. blomsten så er det et lite tre eller noe? Tror det var en bonzai(?). Så slike på IKEA i går, hadde jeg ikke handlet så mye fra før av, hadde jeg slengt med en slik. Beklager ot. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Absolutt fremgang! På de første bildene er du jo bare tynnfeit, nå ser det bra ut! Haha, tynnfeit er veldig beskrivende ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå