Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Gjest Danielle

Dette tror jeg er den mest interessante og ærlige tråden jeg noen gang har lest på internett.

 

Danielle, en person som tilsynelatende utrolig mange mener er et monster for samfunnet, stiller seg selv til utstilling og lar seg hetse, noe jeg også forventet kom til å skje da jeg leste førstepost. Og så ser jeg mange brukere gi sin støtte og empati, stille seriøse spørsmål og blottlegge sin ydmyke nysgjerrighet. Ble nesten litt rørt.

 

Mye er blitt spurt om, og svart på. Jeg lurer på, Danielle, du sier du helt siden 7-årsalderen har merket en tiltrekning til yngre jenter, og at mønsteret har vært det samme siden da. Også at du spurte deg selv om du var pedofil i 16-17års alderen. Herfra og utover i livet ditt, hvordan tenkte du på seksualiteten din?

 

"Innfant" du deg litt og litt med legningen din? "Testet" du denne hypotesen om at du var pedofil, f.eks. ved å være aktiv på markedet og lete etter en jevnaldrende jente osv. Kunnskapen om at du er pedofil, kom den liksom som en bombe eller falt det gradvis inn?

 

En ting til, har du noen gang følt at du er homofil, eller at du har hatt en annen legning? Altså at du har vært forvirret om legning osv utenom tankene om at du kanskje var pedofil.

 

Det var virkelig fine ord! Tusen takk! Føler også at samfunnets syn på "sånne som meg", ikke stemmer helt med hva slags person jeg er. Jeg forventet også mere hets, men jeg vet også at mange setter pris på å få kunnskap om dette, slik at de får anledning til å få et litt annet syn på dette.

 

Da jeg som 16-17 år begynte og tenke at jeg var pedofil, undertrykte jeg de tankene totalt, og så på meg som en vanlig hetro. Bortsett fra når jeg plutselig merket tiltrekning til barn. Men så la jeg lokk over følelsene når barna var borte, og forelskelsen hadde lagt seg. Jeg regnet med at det var en del av forvirringen pubertetsungdom kan ha. M.a.o. fornektet jeg at jeg var sånn. Men jeg skjønte vel gradvis rundt 20-årsalderen og frem mot nå at dette ikke handlet om forvirring eller en fase. Og da kom jeg på episodene fra tidlig barndom, og kunne se på hele mønsteret gjennom oppveksten.

 

Men som et siste "forsøk" på å ikke være pedofil, hadde jeg noen romanser med jevnaldrende gutter, for å "sjekke" om jeg kanskje var homo. Men det fungerte heller ikke for meg.

 

Jeg tror at om man er pedofil, tar det normalt en god stund før man skjønner det. Man kan frustrere seg lenge og lure på hvorfor man ikke tenner på de pene jentene. Det siste man tenker er vel at man kan være pedofil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Danielle

En nokså uvanelig tråd spør du meg. Men modig av deg å ta imot kritikk og spørsmål rundt dette.

 

Bara av ren nysgjerrighet har jeg to spørsmål.

 

-Er det 8 åringer, 11 åringer eller 14 åringer du er tiltrukket av?

 

-Du sier du ville hatt sex med en moden jente for å få barn. Vil ikke det da bli litt kleint, i og med at du er pedofil?

 

Takk for dine spørsmål!

- For meg er det jenter i alderen 4-13 jeg tiltrekkes av.

 

- Hvis jeg finner en moden jente som er villig til å gå inn i et forhold med en pedofil, og stifte familie, så tenker jeg ikke at det blir kleint. Men det er selvsagt superviktig at jenta er 100% komfortabel med dette. Det finnes jenter også som ikke er glade i sex, og som godt kunne tenkt seg forhold uten. Men vi får se! Jeg håper jeg finner noen som kan leve i et litt annerledes forhold:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En nokså uvanelig tråd spør du meg. Men modig av deg å ta imot kritikk og spørsmål rundt dette.

 

Bara av ren nysgjerrighet har jeg to spørsmål.

 

-Er det 8 åringer, 11 åringer eller 14 åringer du er tiltrukket av?

 

-Du sier du ville hatt sex med en moden jente for å få barn. Vil ikke det da bli litt kleint, i og med at du er pedofil?

 

Takk for dine spørsmål!

- For meg er det jenter i alderen 4-13 jeg tiltrekkes av.

 

- Hvis jeg finner en moden jente som er villig til å gå inn i et forhold med en pedofil, og stifte familie, så tenker jeg ikke at det blir kleint. Men det er selvsagt superviktig at jenta er 100% komfortabel med dette. Det finnes jenter også som ikke er glade i sex, og som godt kunne tenkt seg forhold uten. Men vi får se! Jeg håper jeg finner noen som kan leve i et litt annerledes forhold:)

 

 

Dette er enda mer ekkelt, at du skal se på dattera di som noe helt annet.

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Hei! Jeg synes det er helt fantastisk at du åpner deg slik for "allmennheten". Jeg tror pedofili er tabu i dagens Norge fordi vi ikke vet nok om det, så kjør på med "kampanjen" din! Jeg kommer til å kjøpe boka :)

 

Etter å ha lest igjennom tråden sitter jeg egentlig bare igjen med ett spørsmål. Hva er det egentlig du tenner på? Jeg har noen milde fetisjer selv, men ser kun på det som variasjoner av "normal" heteroseksualitet. Likevel kan jeg ofte se hvorfor folk med "ekstreme" fetisjer tenner på det de gjør. Men jeg klarer ikke å se det seksuelle aspektet ved prepubertale. Tenner du på barn helt ned i barnehagealder, eller kun de som er store nok til å kunne føre en nogenlunde intelligent samtale? Er det personligheten, eller det rent fysiske som får maskineriet til å spinne?

 

Uansett, jeg håper virkelig du klarer å finne et kompromiss i livet ditt, og skape en familie med en du får følelser for! Det må jo være helt forjævlig å være i en slik situasjon at du ikke får ordentlig utløp for seksualiteten din! Det optimale ville jo vært om du fant et menneske som forsto deg, og klarte å samarbeide med deg for å skape et liv sammen. Problemet er jo bare at folk flest er såpass fordomsfulle at de ikke klarer å i det hele tatt vurdere det samarbeidet...

 

Bare du er ærlig med eventuelle partnere, slik du er ærlig med oss, vil du nok til slutt finne en du kan leve lykkelig sammen med :)

 

Takk for støtten! Boka kommer en gang:)

 

Forstår at det kan være vanskelig og skjønne hvordan noen kan bli tiltrukket førpubertale barn ja. Og jeg kan ikke forklare hvorfor jeg er sånn. For meg er det jenter i alderen 4-13 jeg tiltrekkes av, og det er da en kombinasjon av personlighet og utseende, akkurat som hos voksne som liker voksne.

 

Jeg håper også det vil ordne seg en dag med familie. Problemet er at jeg akkurat nå ikke vet hvordan jeg skal gå frem overfor modne jenter, så jeg velger og holde meg unna de. På hvilket tidspunkt skal jeg fortelle at jeg er pedofil liksom? Første møte? Etter et par dater? Etter 1 år? Man vet aldri hvordan reaksjonen vil bli, så jeg frykter akkurat dette.

 

Om du virkelige kan tenne på en jente på 4 år har jeg absolutt ingenting å si.

 

Se på hvor uskyldig hun er, å tenke at en 22 åring kan tenke noe annet enn så søtt gjør meg bare kvalm.

 

Jeg respekterer at du synes det, jeg skriver ikke dette for at folk skal synes det er flott at noen tiltrekkes så unge. Jeg synes heller ikke det er flott! Tro meg på at jeg skulle ønske det var annerledes! Og vit at jeg ikke er sånn med vilje, eller for å være ekkel.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Jeg gir mye ros for trådstarter, jeg tenkte som de fleste før har tenkt "Æsj, Pedofile menesker er det kvalmeste" det er det enste du hører i media, er at alle pedofile er skumle folk. når du har vært villig til å svare på mange spørsmål fra folk om din legning og din problemstilling du møter i værdagen har gitt med nytt syn på de fleste(?) pedofile menesker, alle forgriper seg ikke på barn som de skal ha fram i media!

 

Ros til deg TS!

Håper også du klarer å stifte deg en familie!

 

Takk for fine ord! Er glad du ser annerledes på det nå! Dette er jo ikke for at folk skal synes at det er fint at noen er sånn. Det handler om å sette seg inn i problemstillingen, og se mennesket bak legningen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

En nokså uvanelig tråd spør du meg. Men modig av deg å ta imot kritikk og spørsmål rundt dette.

 

Bara av ren nysgjerrighet har jeg to spørsmål.

 

-Er det 8 åringer, 11 åringer eller 14 åringer du er tiltrukket av?

 

-Du sier du ville hatt sex med en moden jente for å få barn. Vil ikke det da bli litt kleint, i og med at du er pedofil?

 

Takk for dine spørsmål!

- For meg er det jenter i alderen 4-13 jeg tiltrekkes av.

 

- Hvis jeg finner en moden jente som er villig til å gå inn i et forhold med en pedofil, og stifte familie, så tenker jeg ikke at det blir kleint. Men det er selvsagt superviktig at jenta er 100% komfortabel med dette. Det finnes jenter også som ikke er glade i sex, og som godt kunne tenkt seg forhold uten. Men vi får se! Jeg håper jeg finner noen som kan leve i et litt annerledes forhold:)

 

 

Dette er enda mer ekkelt, at du skal se på dattera di som noe helt annet.

 

Du må huske på at pedofili ikke er det samme som incest. Incest mellom foreldre og barn forårsakes av psykiske forstyrrelser. Også regner jeg med at du ikke tenner på broren eller søstren din?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ownbeef, har du lest hele tråden? Hvis ikke, vennligst gjør det. Han og noen andre har allerede besvart dette spørsmålet.

 

Jeg kan snu spørsmålet mot deg, vil du bli tiltrukket av datteren din når hun er moden? Svaret ditt er nok nei, det kan sies samme om pedofili.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Hva hadde du gjort hvis feks broren din fikk en datter eller noe?

 

Jeg synes det er modig av deg og fremstå på internett :)

 

Takk!

Jeg tror folk flest har sperrer for å tenne på folk i nær familie. La oss si at du er 50 år og har en bror med et barn som har blitt 25. Det er akkurat det samme:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En nokså uvanelig tråd spør du meg. Men modig av deg å ta imot kritikk og spørsmål rundt dette.

 

Bara av ren nysgjerrighet har jeg to spørsmål.

 

-Er det 8 åringer, 11 åringer eller 14 åringer du er tiltrukket av?

 

-Du sier du ville hatt sex med en moden jente for å få barn. Vil ikke det da bli litt kleint, i og med at du er pedofil?

 

Takk for dine spørsmål!

- For meg er det jenter i alderen 4-13 jeg tiltrekkes av.

 

- Hvis jeg finner en moden jente som er villig til å gå inn i et forhold med en pedofil, og stifte familie, så tenker jeg ikke at det blir kleint. Men det er selvsagt superviktig at jenta er 100% komfortabel med dette. Det finnes jenter også som ikke er glade i sex, og som godt kunne tenkt seg forhold uten. Men vi får se! Jeg håper jeg finner noen som kan leve i et litt annerledes forhold:)

 

 

Dette er enda mer ekkelt, at du skal se på dattera di som noe helt annet.

 

Du må huske på at pedofili ikke er det samme som incest. Incest mellom foreldre og barn forårsakes av psykiske forstyrrelser. Også regner jeg med at du ikke tenner på broren eller søstren din?

 

Sant der beklager, er en siste ting jeg lurer på. La oss si at vi er i en lekeplass og sitter på benken, ser du på de småe barna som "heh hun på sklien var søt"? Og om du gjør det hvordan ville du følt å være faren til det barnet og vite at det er noen som har andre tanker om barnet ditt?

Lenke til kommentar

Ownbeef, har du lest hele tråden? Hvis ikke, vennligst gjør det. Han og noen andre har allerede besvart dette spørsmålet.

 

Jeg kan snu spørsmålet mot deg, vil du bli tiltrukket av datteren din når hun er moden? Svaret ditt er nok nei, det kan sies samme om pedofili.

 

Nei jeg har desverre ikke får lest hele.Nei det ville jeg absolutt ikke gjort.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har vel egentlig ingen spørsmål, føler bare for og komentere dette med at TS ønsker barn, og dere som støtter dette. Dette klarer nemlig ikke je og støtte.

La oss si at ts får barn, en datter. Hvordan kan du stole på deg selv 100% i da kommende situasjoner, du kan ikke vite at fristelsen blir for stor. Din datter kommer til og vokse opp, få mange jevnaldrerde veninner. Det blir nok overnatting og lek. 7-8 åringer som kansje trenger hjelp til og gå på do, bade, etc. Lettkledde barn på ditt fang. Hvordan kan du vite at fristelsen ikke blir for stor, kansje en hånd der den ikke burde være. Kansje det bare skjer uten at du rår over det.

 

Jeg mener det at og få barn, er ingen menneskerett.

Lenke til kommentar

Nok en gang, utrolig modig oppgave du har begitt deg ut på. All ros til deg for det.

 

Hva tenker du rundt det å diskutere dette tabuet i det åpne rom? Tror du vi er "klare" for dette?

 

Hva holder deg tilbake for å stå frem uanonymt? Føler du en pålagt skam?

 

Mvh

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

En nokså uvanelig tråd spør du meg. Men modig av deg å ta imot kritikk og spørsmål rundt dette.

 

Bara av ren nysgjerrighet har jeg to spørsmål.

 

-Er det 8 åringer, 11 åringer eller 14 åringer du er tiltrukket av?

 

-Du sier du ville hatt sex med en moden jente for å få barn. Vil ikke det da bli litt kleint, i og med at du er pedofil?

 

Takk for dine spørsmål!

- For meg er det jenter i alderen 4-13 jeg tiltrekkes av.

 

- Hvis jeg finner en moden jente som er villig til å gå inn i et forhold med en pedofil, og stifte familie, så tenker jeg ikke at det blir kleint. Men det er selvsagt superviktig at jenta er 100% komfortabel med dette. Det finnes jenter også som ikke er glade i sex, og som godt kunne tenkt seg forhold uten. Men vi får se! Jeg håper jeg finner noen som kan leve i et litt annerledes forhold:)

 

 

Dette er enda mer ekkelt, at du skal se på dattera di som noe helt annet.

 

Du må huske på at pedofili ikke er det samme som incest. Incest mellom foreldre og barn forårsakes av psykiske forstyrrelser. Også regner jeg med at du ikke tenner på broren eller søstren din?

 

Sant der beklager, er en siste ting jeg lurer på. La oss si at vi er i en lekeplass og sitter på benken, ser du på de småe barna som "heh hun på sklien var søt"? Og om du gjør det hvordan ville du følt å være faren til det barnet og vite at det er noen som har andre tanker om barnet ditt?

 

Svaret på det er ja, det kunne jeg nok ha tenkt. Akkurat som at du sitter på en cafe eller noe og ser på noen du synes er søte.

 

Det siste spørsmålet ditt er godt, men vanskelig og svare på, fordi jeg ikke vet hvordan det er å være far. Jeg vil tro at jeg som far ville vært like redd som alle andre for at noen skulle forgripe seg på de, og gjøre alt jeg kunne for å beskytte de mot det. Men hva folk på gaten og rundt oss tenner på, vet vi ikke. Det kan stå folk bak oss i køen på Rema 1000 som tenner på barnet i vognen foran. Jeg tror ikke vi skal gå rundt og tenke så mye på hva andre folk kanskje tenker og tenner på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Obscura, jeg tror at det er ikke særlig smart hvis han står fram. Det kan faktisk ødelegge hans liv.

Arbeidsgiver googler, skal det gå utover hans liv? Skal venner rundt ham begynne å avsky ham? Snakker altså om de bekjente/de som ikke står så nær. Og jeg vedder gjerne begge ballene mine at han kommer til å bli truet på liv av gærne folk, de med Gypsys tankegang.

 

Det er ødeleggende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Jeg har vel egentlig ingen spørsmål, føler bare for og komentere dette med at TS ønsker barn, og dere som støtter dette. Dette klarer nemlig ikke je og støtte.

La oss si at ts får barn, en datter. Hvordan kan du stole på deg selv 100% i da kommende situasjoner, du kan ikke vite at fristelsen blir for stor. Din datter kommer til og vokse opp, få mange jevnaldrerde veninner. Det blir nok overnatting og lek. 7-8 åringer som kansje trenger hjelp til og gå på do, bade, etc. Lettkledde barn på ditt fang. Hvordan kan du vite at fristelsen ikke blir for stor, kansje en hånd der den ikke burde være. Kansje det bare skjer uten at du rår over det.

 

Jeg mener det at og få barn, er ingen menneskerett.

 

Jeg forstår bekymringene dine rundt dette her. Og jeg er helt enig i at det å få barn ikke er en menneskerett for de som ikke kan ta vare på sine barn. Men å være pedofil er ikke det samme som å være uegnet som forelder. Det er forskjell på å være frisk og syk. De fleste pedofile vet at de bare ikke kan forgripe seg. Noen er dessverre syke, og har ikke kontrollen lengre.

 

Jeg kjenner meg selv, og vet hvordan min moral står.

 

Hvis vi skal slutte og føde barn for å unngå overgrep, så kan heller ikke du få barn. For det kan skje deg også i en livskrise, at du plutselig forgriper deg. De fleste overgripere er hetrofile, ikke pedofile.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Siden vi snakker om at pedofile kan ikke kontrollere seg når det er mange småbarn rundt seg, dvs når personen har barn og barnets venner er på besøk.

 

Samme kan vi si om en jente på 16år som har overnattingsbesøk av 5venninner, kan faren hennes ikke da kontrollere seg? 5 sexy jenter med digre pupper, trange t-skjorter og g-strenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Nok en gang, utrolig modig oppgave du har begitt deg ut på. All ros til deg for det.

 

Hva tenker du rundt det å diskutere dette tabuet i det åpne rom? Tror du vi er "klare" for dette?

 

Hva holder deg tilbake for å stå frem uanonymt? Føler du en pålagt skam?

 

Mvh

 

Takk for ros!

Hvis ingen tar opp dette fra den "andre siden", vil samfunnet aldri bli klare for det. Foreløpig er det mye ros her, og det betyr mye.

 

Jeg vil heller sende spørsmålet tilbake til deg, hva tenker du om å diskutere dette tabuet i det åpne rom, og er dere klar for det?;)

 

Hvis jeg skulle stått frem med navn og alt, så ville jeg sikkert vært død i morgen. Det finnes folk som mener at pedofile ikke fortjener og leve. Samfunnet er overhode ikke klar for å håndtere åpne pedofile. Man vil bli utfryst, mobbet, trakkasert, fått trusler m.m.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...