Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Gjest Danielle

Mitt spørsmål til deg. Kan hende det er tatt opp i tråden tidligere eller at du har besvart det før.

 

Siden du sier at du tenner på unger mellom ca. 4 og 13 år. Det er kun dette du tiltrekkes av, og ikke jevnaldrene? Da må det vel være ganske vanskelig å "prestere" under seksualakten med en jevnaldrene person?

 

Kommer du til å leve i sølibat resten av livet, hvis du ikke får noe nytelse av jevnaldrene og unger er jo som kjent forbuden frukt?

 

 

Forøvrig årets beste tråd sålangt. Tviler på at det kommer noen bedre da.

 

Hei, og takk for ros da, det var hyggelig!

 

Ja, du har oppfattet riktig, og det gjør det naturligvis vanskelig å prestere seksuelt med en jevnaldrene. Og det går an og tenke på noe annet selvsagt under akten, men det føles så feil overfor damen, at det er bedre og være åpen om sin seksualitet, slik at hun ikke trenger og lure på hva som er galt.

 

Jeg håper og finne en dame som er tålmodig, forståelsesfull og kanskje kreativ nok til at vi kan finne måter og være seksuelle sammen på. Kos, beføling og oralsex er lettere for meg enn samleie f.eks. Men vi får se! Kanskje jeg våkner en dag og ikke er pedofil, det er jo lov å håpe:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Danielle

Tusen takk til deg, Danielle, for du har fått meg til å lage en tråd om zoofile samtidig som jeg ser at vi ikke er to altfor ulike mennesker. Jeg skjønner deg utrolig godt, mulig bedre enn noen andre her.

 

Flott at du har fått laget en tråd om din seksualitet, og håper du får satt ord på dine følelser rundt dette:) Skal følge med!

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Hei. Utrolig tøft at du velger å svare på spørrsmål om slikt.

 

Lurer på om du hadde takket ja til samleie om en ung jente kom å spurte deg? ville du da sett på dette som rikitg siden begge parter vil?

 

Takk på forhånd

 

Takk for det!

 

Jeg hadde takket nei til det og fortalt at det er for stor aldersforskjell, og at hun heller må finne seg noen på sin egen alder. Det er dessverre mange som misforstår promiskuøse unge jenter. Den seksuelle nysgjerrigheten kan være enorm under puberteten. Men mennesker seksuelle utvikling går raskere enn cortex i hjernen. Dette betyr at de kan være seksuelt interessert uten at de har evnen til å sette grenser for seg selv. Derfor er det den voksnes ansvar og si nei i en slik situasjon!

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Tenker du noengang på om du egentlig føler en lengsel tilbake i tiden, til en lettere tid, og ikke tiltrekkes av den modne tilværelse, men den barnslige enkelhet, og at du selv vil bli barn igjen, istedenfor at du "bare" tiltrekkes av barn?

 

Ja det gjør jeg, hvordan visste du det? (Skulle jeg til å spørre, hehe:P)

 

Jeg har i hvert fall en stor lengsel til barneskole-tiden, da jeg hadde et bekymringsløst liv, og var en romeo på barneskolen,hehe:P Men, jeg tenker ikke at dette har noe med legning å gjøre.

Lenke til kommentar

Har du noen gang vurdert kjemisk eller fysisk kastraksjon?

Hva med selvmord?

wow! rart ikke dette er sletta enda.

 

også ble du pedo fordi du ikke got laid når du var 15 som du drømte om?

 

også liker du kodomo no jikan? lol

 

+ er du redd for at myndigehete i fremtiden kanskje kan tvangskastrere deg slik de gjør i polen og andre usiviliserte land?

Endret av Evilfish
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Har du noen gang vurdert kjemisk eller fysisk kastraksjon?

Hva med selvmord?

wow! rart ikke dette er sletta enda.

 

også ble du pedo fordi du ikke got laid når du var 15 som du drømte om?

 

også liker du kodomo no jikan? lol

 

+ er du redd for at myndigehete i fremtiden kanskje kan tvangskastrere deg slik de gjør i polen og andre usiviliserte land?

 

Hvorfor skulle det bli slettet?

Man får ikke en legning når man blir 15 år. Hva slags legning vi har er ferdig utviklet innen vi er 10 år.

 

Kodomo no jikan vet jeg dessverre ikke hva er.

 

De tvangskastrerer ikke pedofile i noen land, heller ikke Polen. De tvangskastrerer overgripere, enten de er hetrofile, pedofile, eller andre legninger. Så nei, ingen myndighet vil dra hjem til folk og ta en PET-scan av hjernen for å sjekke om de får en seksuell arousal av barn, og deretter kastrere de.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hei. Som alle andre er jeg veldig imponert over ærligheten og nysgjerrig på hele feonmenet.

 

Hvor viktig er seksualitet for deg? Må du ofte ta hånd om deg selv for å ikke gå gal, eller kan du egentlig leve uten noen form for tilfredstillelse?

 

Er det noen barn du synes er stygge? Altså, tenner du kun på pene barn eller overstyrer uskyldigheten og ikke-modenheten alt?

 

Hadde det vært lettere for deg å benekte hele legningen din, og bare late som om du var hetero? Man lever kanskje en løgn, men man slipper alle fordommene og alt hatet, man kan leve et normalt liv og skaffe seg en familie. Eller er det sånt som skaper overgripere, mener du?

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Virkelig bra tiltak trådstarter! Du har gitt meg et helt annet syn på pedofile, og jeg er sikker på at flere er enige med meg.

 

Så ett spørsmål: når du går forbi en barnehage, hender det du stopper for å se på barna? Eller tenker du med en gang at det blir feil?

 

Takk for ros, og flott at du ser annerledes på det nå:)

 

Jeg har aldri i mitt liv stoppet opp for å se på barnehagebarn. Det er sjeldent jeg engang gidder og se på de mens jeg går forbi. Er stort sett for opptatt med å tenke jobbting, andre ting jeg skal huske, til at jeg tenker seksuelt når jeg er ute og går.

 

Jeg ville ikke sagt at det var feil og stoppe opp for å beundre noen, men jeg gjør sjeldent det. Dog kan jeg plutselig se noen på gaten, cafe, kjøpesenter o.l. som jeg faller for. Men jeg er ikke en som sitter på en benk for å se på barn, hehe. Det er vel kanskje det bilde noen har av pedofile, men vi er faktisk helt som dere:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Er det mange i nærmiljøet ditt som vet at du er pedofil, eller tror du dette kunne ødelagt mye for deg?

 

Det er 2 venner som vet om dette, som jeg stod frem til. Bortsett fra det er jeg svært forsiktig med å skulle fortelle om det. Folk er ikke klar for å håndtere åpne pedofile enda, så det ville fått alvorlige konsekvenser for meg, og jeg måtte sikkert ha flyttet fra landet hvis jeg kom meg levende frem til flyplassen!

Lenke til kommentar

Vet ikke om du har svart på dette tidligere, har ikke lest igjennom hele tråden.

 

Er det noen av dine nærmeste som vet hvordan du føler om yngre? Har du vurdert å snakke med en psykolog? Jeg forstår at selv en psykolog ikke kan hjelpe så mye når det er snakk om seksuelle følelser.

 

Tenner du på personer av motsatt kjønn, på samme alder som deg? Eller er det kun yngre personer? I hvilken aldersgruppe er dette?

Lenke til kommentar

Har du noen gang vurdert kjemisk eller fysisk kastraksjon?

Hva med selvmord?

wow! rart ikke dette er sletta enda.

 

også ble du pedo fordi du ikke got laid når du var 15 som du drømte om?

 

også liker du kodomo no jikan? lol

 

+ er du redd for at myndigehete i fremtiden kanskje kan tvangskastrere deg slik de gjør i polen og andre usiviliserte land?

 

Hvorfor skulle det bli slettet?

Man får ikke en legning når man blir 15 år. Hva slags legning vi har er ferdig utviklet innen vi er 10 år.

 

Kodomo no jikan vet jeg dessverre ikke hva er.

 

De tvangskastrerer ikke pedofile i noen land, heller ikke Polen. De tvangskastrerer overgripere, enten de er hetrofile, pedofile, eller andre legninger. Så nei, ingen myndighet vil dra hjem til folk og ta en PET-scan av hjernen for å sjekke om de får en seksuell arousal av barn, og deretter kastrere de.

http://www.thenews.pl/national/artykul116632_poland_to_chemically_castrate_pedophiles.html

nope.. med det var også snakk om å kastrere dem bare fordi de var pedofile. vi får see hvordan ting forandrer seg..

 

og google kodomo no jikan og last need animen.. tror du kommer til å like den.. lol

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Hei. Som alle andre er jeg veldig imponert over ærligheten og nysgjerrig på hele feonmenet.

 

Hvor viktig er seksualitet for deg? Må du ofte ta hånd om deg selv for å ikke gå gal, eller kan du egentlig leve uten noen form for tilfredstillelse?

 

Er det noen barn du synes er stygge? Altså, tenner du kun på pene barn eller overstyrer uskyldigheten og ikke-modenheten alt?

 

Hadde det vært lettere for deg å benekte hele legningen din, og bare late som om du var hetero? Man lever kanskje en løgn, men man slipper alle fordommene og alt hatet, man kan leve et normalt liv og skaffe seg en familie. Eller er det sånt som skaper overgripere, mener du?

 

Og jeg er imponert over responsen og åpenheten hos de som skriver her:)

 

Jeg har jobbet med meg selv slik at seksualiteten ikke er så viktig lengre. Jeg håper at jeg engang kan jobbe med pedofile, for å bruke min kunnskap og egne erfaringer for å hjelpe de med det samme. Jeg har henvendt meg til Helsedirektoratet og sagt at jeg er villig til å bidra i opprettelsen av et hjelpeapparat. For pr i dag finnes det ikke noen steder pedofile kan gå til for å snakke med noen.

 

Så jeg trenger ikke engang å kontrollere meg. Mange tenker kanskje at jeg er en tikkende bombe som hele tiden må beherske meg. Men jeg har greid å gjøre seksualiteten mindre viktig i livet mitt.

 

Jeg er ikke den som kaller noen stygge. Men det er ikke alle barn jeg tiltrekkes av. Jeg har ikke noen bestemt "type", men akkurat som for hetrofile, så tiltrekkes jeg ikke av alle barn jeg ser.

 

Jeg prøvde og benekte legningen i mange år. Men man kan ikke hindre kroppen i å reagere når man ser noe man tiltrekkes av. Jeg måtte være tro mot meg selv, og jobbe med å godta at jeg faktisk var pedofil. Det ville vært for slitsomt å gå hele livet uten å kunne være seg selv. Jeg vil bare være meg selv, og ikke være nødt til å late som noe annet for andres skyld. Tror også det er lettere og bearbeide sin seksuelle frustrasjon hvis man erkjenner problemet. Så ja, kanskje er det lettere og begå overgrep fordi man plutselig en dag eksploderer etter mange års undertrykkelse?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tenker du noengang på om du egentlig føler en lengsel tilbake i tiden, til en lettere tid, og ikke tiltrekkes av den modne tilværelse, men den barnslige enkelhet, og at du selv vil bli barn igjen, istedenfor at du "bare" tiltrekkes av barn?

 

Ja det gjør jeg, hvordan visste du det? (Skulle jeg til å spørre, hehe:P)

 

Jeg har i hvert fall en stor lengsel til barneskole-tiden, da jeg hadde et bekymringsløst liv, og var en romeo på barneskolen,hehe:P Men, jeg tenker ikke at dette har noe med legning å gjøre.

Slike ting kan ofte påvirke legning, eller låse seg fast. Kroppen vet at du likte signalene den gangen, og den fant ut hva den likte. Som sagt, ting i barndommen kan feste seg hardt og påvirke en langt frem i tiden.

 

Jeg vet dog ikke hvordan/om det kan løses, synes som sagt en åpen debatt rundt (alle) temaet® er viktig, og noen ledende spørsmål pleier aldri å skade :)

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

får og vite hva pedofili er,(grunnet forskjellig bruk i media osv.....) når du tiltrekkes av noen, er dette barn som ikke har vært i puberteten, eller mer som meg som bommer på alderen på ei som er 15 istedenfor 16?

 

Ja, pedofile tiltrekkes av barn frem til de kommer i puberteten, altså cirka 13 år. Selv om Norge har en juridisk grense for seksuell omgang av barn under 16 år, så har ikke den grensa noe som helst å gjøre med pedofili.

 

Så om du skulle like ei på 15, er du ikke pedofil av den grunn! Fikk det konsekvenser at du bommet på alderen?

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Vet ikke om du har svart på dette tidligere, har ikke lest igjennom hele tråden.

 

Er det noen av dine nærmeste som vet hvordan du føler om yngre? Har du vurdert å snakke med en psykolog? Jeg forstår at selv en psykolog ikke kan hjelpe så mye når det er snakk om seksuelle følelser.

 

Tenner du på personer av motsatt kjønn, på samme alder som deg? Eller er det kun yngre personer? I hvilken aldersgruppe er dette?

 

Det er spurt om, men skjønner at det er mye og lese gjennom, så svarer deg her.

 

Jeg har stått frem til 2 venner, så de vet akkurat hvordan jeg føler det. Jeg har vurdert psykolog, og har henvendt meg til noen som jeg håper og få plass til. Venter på svar!:)

Det er riktig at psykologer flest ikke kan tilby pedofile noenting, men det finnes noen få i Norge med spesialkompetanse. Så jeg oppfordrer pedofile til å ta en liten research for å finne de rette folka og prate med!

 

Jeg tenner kun på personer av motsatt kjønn, men kun yngre dessverre, altså jenter i alderen 4-13 år cirka. Jeg skulle ønske jeg også tente på voksne, for det hadde gjort alt så mye enklere!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...