Gå til innhold

Ranger sangen over deg (Rock & Metal)

nybb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ikke helt min type. 2/10

Men nå skal vi til Bokassa, et band som sammen med Ghost varmer opp for Metallica på turneen sin. Jeg skal på konserten i Trondheim 13. juli, og det er hjembyen til Bokassa.

Skrevet

Se der, ja. Mye bedre. Rimelig bra trøkk, men ikke noe problem å høre vokalen. Savner dog noen saftige gitarsoloer. Foretrekker at vokal og gitar er mer eller mindre likestilte. 8/10.

Tyskland neste. :)

• Liker 1
Skrevet

6/10

Men nå over til det andre bandet som varmer opp for Metallica, Ghost. Jeg skrev i det forrige innlegget den konserten jeg skal på. Dette er en sang som de ikke har med i setlisten for tiden.

• 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Litt for bråkete for min del. 4/10

Her er noe fransk her. Disse gutta kommer til Ekebergsletta neste år for Tons of Rock, og dem har også varma opp for Metallica (bl.a. på Telenor Arena i 2010 og Valle Hovin i 2012 og 2014, siste året som en del av Sonisphere Norway)

• Liker 1
Skrevet

Litt bråkete. 6/10

Her får du et av to oppvarmingsband for Volbeat på turne for tiden. Jeg skal på konserten i Trondheim Spektrum 25. november. Frontfigur Danko Jones er også med på Volbeats låt Black Rose fra albumet Seal the Deal & Let's Boogie fra 2016.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...