Gå til innhold

Hva er galt med Avenged Sevenfold?


Pubé

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvom jeg vanligvis hører på Metallica osv synes jeg dette bandet har mye bra.

Oh, much better.

 

facepalm.gif

 

Og hva er det du hører på som er så utrolig bra? Topplista på Spotify?

Det er vel nettopp det jeg ikke gjør. Det er jo der Metallica henger, er det ikke?

 

Liker å grave litt lenger enn øye ser, kan man si. Er du spesifikt interessert i å se hva jeg hører på, kan du klikke på linken i signaturen min.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Kan ikke trådstarter forandre tittel på tråden til for eksempel "Diskusjon om/rundt Avenged Sevenfold" siden vi nå har fått vite hva folk her inne mener, så kan vi som liker det få diskutere i fred? :)

 

"Kan ikke trådstarteren i MW2-tråden forandre emnteittelen til "Diskusjon om/rundt Fanta", siden vi nå har fått vite hva folk her inne mener om MW2, så kan vi som liker Fanta få diskutere i fred?"

 

Du gir ingen mening. Vil du ha en annen tråd så lag en annen tråd.

 

Cypheron: Du må nok sjekke topplista på Spotify en gang til, dersom du mener Metallica ligger der. Det som derimot ligger der er Muse, som du har rikelig mange plays på på Last.fm. Disser ikke Muse, har nesten 1k plays jeg og, men dette er en idiotisk måte å diskutere på.

Lenke til kommentar

Det var veldig tøff i trynet du skulle være da.

 

Så nå sammenligner du altså Fanta og MW2? Jeg foreslo og forandre tittelen på en tråd som allerede omhandlet Avenged Sevenfold til noe annet som omhandlet Avenged Sevenfold til noe jeg synes passet bedre inn til denne tråden, etter som det har vært ganske mye diskusjon i denne tråden om andre ting en hva som er feil med Avenged Sevenfold.

 

Greit at du sier ifra, men si det på en måte som f.eks. Nyhus gjorde, mye hyggeligere og det oppfordrer ikke til diskusjon om noe helt idiotisk :)

Endret av andi_c
Lenke til kommentar

Det var veldig tøff i trynet du skulle være da.

 

Så nå sammenligner du altså Fanta og MW2? Jeg foreslo og forandre tittelen på en tråd som allerede omhandlet Avenged Sevenfold til noe annet som omhandlet Avenged Sevenfold til noe jeg synes passet bedre inn til denne tråden, etter som det har vært ganske mye diskusjon i denne tråden om andre ting en hva som er feil med Avenged Sevenfold.

 

Greit at du sier ifra, men si det på en måte som f.eks. Nyhus gjorde, mye hyggeligere og det oppfordrer ikke til diskusjon om noe helt idiotisk :)

 

Tja, du mente at denne tråden som omhandlet hvor dårlig Avenged Sevenfold er skulle forandres til en tråd som handlet om en fantasiverden der mennesker kan fly, kyr kan snakke og Avenged Sevenfold er bra. Like stor forskjell på det som på Fanta og Modern Warfare 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...