Gå til innhold

Hva er galt med Avenged Sevenfold?


Pubé

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt morsomt at denne tråden har 18 sider. :p

 

Liker forøvrig heller ikke Avenged Sevenfold, virker som de gjør alt de kan for å produsere en radio-vennlig emo/metalcore/screamo/whatever sound som appelerer til enhver emosjonell fjortenåring der ute.

 

I tillegg tåler jeg ikke den blandinga av screamo og clean vokal, og de samme gamle gitarriffene utmerker seg heller ikke noe særlig.

 

Kort sagt: Sevenfold er søppel. Det er rett og slett trist at folk faktisk liker dette når det finnes så mye annen god metal.

 

</rantoftheday>

Lenke til kommentar

Avenged Sevenfold har absolutt INGENTING og gjøre med Screamo. Det er rett og slett trist at folk ikke vet forskjellen på Screamo og Metalcore/Alternative Metal.

 

Screamo:

 

Avenged Sevenfold:

 

Det er faktisk helt utrolig at dere ikke greier og høre at disse bandene ikke har noe til felles. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg blir flau på deres vegne.

Lenke til kommentar

Herregud, hvorfor sutre over klesstilen deres, når det faktisk er musikken som det dreier seg om? Ja, de var emo-ish en gang i tiden, men who gives a fuck? Vil ikke si de ligner på en gjeng med emoer i dag. Musikken de lager er hvertfall konge! Cry me a river, build a bridge and get over it :thumbup:

 

A7X FTW!

Endret av TENTPOLE
Lenke til kommentar

Spørsmålet her er vel hvorfor man hører på Avenged Sevenfold, når det finnes så mye annet som er bedre.

 

Men hver sin smak!

Fordi det er mange som mener at Avenged Sevenfold er det beste bandet. Også hvis man kun skal høre på det beste, så kan man jo bare høre på et band... For du kan jo ikke høre på noe som er dårligere enn favorittbandet eller...?

Lenke til kommentar

Det jeg har merket er at de fleste er mest negative til vokalen.

Som sagt er jo musikksmak subjektivt, og det er en stund siden jeg opprettet denne tråden.

 

Jeg hører ikke så mye på bandet lengre, har ikke hørt på noe annet enn litt på de første to albumende siden konserten i november.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...