Gå til innhold

Hva er galt med Avenged Sevenfold?


Pubé

Anbefalte innlegg

Det var veldig tøff i trynet du skulle være da.

 

Så nå sammenligner du altså Fanta og MW2? Jeg foreslo og forandre tittelen på en tråd som allerede omhandlet Avenged Sevenfold til noe annet som omhandlet Avenged Sevenfold til noe jeg synes passet bedre inn til denne tråden, etter som det har vært ganske mye diskusjon i denne tråden om andre ting en hva som er feil med Avenged Sevenfold.

 

Greit at du sier ifra, men si det på en måte som f.eks. Nyhus gjorde, mye hyggeligere og det oppfordrer ikke til diskusjon om noe helt idiotisk :)

 

Tja, du mente at denne tråden som omhandlet hvor dårlig Avenged Sevenfold er skulle forandres til en tråd som handlet om en fantasiverden der mennesker kan fly, kyr kan snakke og Avenged Sevenfold er bra. Like stor forskjell på det som på Fanta og Modern Warfare 2.

 

Ingenting som tilsier at en ikke kan diskutere de negative sidene ved Avenged Sevenfold i en "Diskusjon om/rundt Avenged Sevenfold" tråd.

Og denne tråden handler ikke om hvor dårlige Avenged Sevenfold er, for de er ikke dårlige, den handler om hva som er galt med dem. Jeg innrømmer som fan av A7X at alt de lager ikke er noe å hoppe i taket for, men mye av det er bra. Greit du syns kanskje det, men det er ganske så mange andre som syns de er bra. Og ikke kom og si at fansene til Avenged Sevenfold bare er "en gjeng med fjortisser med masse sminke i trynet, kjettinger og tatoveringer overalt på kroppen, og ikke vet hva bra musikk er" for da tar du grundig feil .

 

Men kan ikke du gi eksempler på musikk du syns er bra, slik at du kan hjelpe oss stakkars Avenged Sevenfold fans til en bedre musikksmak?

 

Og til HValder, The Rev spilte ikke bare trommer. Han hadde en rå stemme, var meget flink på piano og skrev mange av de store hitene til Avenged Sevenfold, han har også skrevet de fleste av trommesporene på det nye albumet. Han kom kanskje ikke med noe veldig nyskapendes til metalsjangeren, men det vil jeg si at det ikke er spesielt mange som gjør. Han spilte veldig bra til den typen musikk A7X lager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og ikke kom og si at fansene til Avenged Sevenfold bare er "en gjeng med fjortisser med masse sminke i trynet, kjettinger og tatoveringer overalt på kroppen, og ikke vet hva bra musikk er" for da tar du grundig feil .

 

Fansen er ikke folk med tatoveringer over alt på kroppen, de er folk som skulle ønske de hadde tatoveringer. Dog er det ikke fansen jeg går etter, selv om de fleste er blonde fjortisjenter.

 

Bedre musikk? Jo gjerne.

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

ikke kom og si at fansene til Avenged Sevenfold bare er "en gjeng med fjortisser med masse sminke i trynet, kjettinger og tatoveringer overalt på kroppen, og ikke vet hva bra musikk er" for da tar du grundig feil .

De norske har i det minste ikke tatoveringer, er aldersgrense på slikt her til lands. Ikke at jeg tror fans i andre land har det heller, de foretrekker nok å dekorere kroppen med kutt fra barberblad, ikke blekk.

 

Plz, kaller du det dere sier argument?

Igjen feiler norsk-kunnskapene dine deg.

argumen't n3 (fra lat., av arguere 'klarlegge, bevise') saksforhold en nevner, utsagn som blir satt fram for å styrke el. svekke en påstand; utslagsgivende faktor ha gode, dårlige a-er / vektige a-er / det er ikke noe a- / det a-et holder ikke

Ja, vi har kommet med tonnevis av argumenter.

 

Uh. "Hjelp, jeg er mainstream men prøver å late som om jeg ikke var det. Jeg er en IRL-emo."

 

Mye bedre.

Haha, rett og slett glimrende!

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Såklart ikke, jeg orker ikke bruke utvaska """"argument"""" som har blitt brukt utallige ganger før i tråden.

Jeg poster innlegg mest for å irritere, har egentlig ikke så veldig mye til overs for a7x, men de har ett par gode hits. Det er måten dere framstillere dere på som er irriterende, for meg virker dere som no' tapere som må gå online for å prøve desperat å hente selvtillit ved å poste uforståelig dritt på forum.

 

Arguementere gjør dere nok ikke, selv om det kanskje går under definisjonen av ett argument, isåfall kan jeg jo ta samme mynt tilbake.

De er et talentfult band, som ser store og sterke ut, respektert av allmenheten. De er gode, og lager veldig bra musikk.

Ok? Da kan dere si det stikk motsatte, og fortsatt tro dere vinner, kun fordi dere er flere. Det er subjektivt forbanna idioter!

 

Det er like deprimerende å høre på deres utrolige evne til å diskutere, som å høre på en kristen beskytte gud.

Lenke til kommentar

Den "beste" sangen eg har høyrt av A7X er den der Mike Portnoy tar trommene, forøvrig ein av dei dårlegare sangane Portnoy har deltatt i :p.

Nå spiller strengt tatt Mike Portnoy trommer på hele den nye skiva. Men, er kanskje bare sluppe en låt?

 

Jeg likte forøvrig Avenged Sevenfold rundt den tiden de slapp City Of Evil(som jeg fortsatt liker), men de har tapt seg.

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så viktig for dere å ikke være mainstream? Hva er gale med å være mainstream?

 

Noen mennesker higer bevisst etter det å være unik, eller mer spesiell, sammenlignet med andre mennesker. Noen overfører denne tankegangen til musikksmak.

 

Jeg vil tro at kognitiv dissonans er noe som ofte følger med dette tankesettet. Mainstream-musikk blir bevisst ignorert, selv om musikken opprinnelig kan være interessant, og man lærer hjernen sin å ikke like musikken fordi det passer bedre til ens verdensoppfatning (mainstream musikk = dårlig musikk).

Lenke til kommentar

Den "beste" sangen eg har høyrt av A7X er den der Mike Portnoy tar trommene, forøvrig ein av dei dårlegare sangane Portnoy har deltatt i :p.

 

Selv om Nightmare ikke var en veldig god sang i forhold til city of evil/waking the fallen?

 

Men, dere syns jo Matthew sin stemme er grusom, forferelig, barnslig osv. Og sier det som noe objektivt. Men en sangstemme er jo subjektivt, utenom det å treffe toner, holde toner og rett og slett ikke synge falskt.

 

Hva er det dere ikke liker med stemmen hans? At det høres litt ut som han er tett i nesa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...