Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Ah, skjønner.

Finnes det noen fine walk-trough guides for en som aldri har spilt spillet før? Kan like greit lese den timen jeg må stå i kø nå.

Er Jungle Timer også vesentlig eller nødvendig?

 

EDIT: Fant litt om alle klassene.. Var da ekstremt mye! Hvilken klasse er å anbefale til en som skal lære seg spillet?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Takker for linker!

 

Ligger nå med 2 wins og 2 losses. 12k-3d, 17k-3d, og 3k-9d og 4k-12d.. Men var overraskende moro! Kjøpte points for 100 kroner nå, så får jeg se hva jeg bruker de på :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har spilt med Ryze nå, og likte han godt. Overlevde kanskje ikke så mye, men tok endel liv. Har kjøpt poppy siden den var på 50% avslag og, og jeg har lest godt om den på forum. Noen andre du vil anbefale?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke superpro, har vel spilt i litt over en måned.

Ashe er ganske lett, gøy i tillegg.

Fiddlestick er en av de jeg spiller mest som, og er jævlig artig når man får det skikkelig til.

Jeg får det iallefall best til når jeg spiller som Ashe, og enkelte matcher tar jeg helt av. Hun er vel blant de billigste og.(Spoiler)

 

 

asdasdcj.png

 

 

Det er mine personlige meninger iallefall. Kjøpte meg Veigar igår da jeg spilte som han en liten stund når han var free to play for noen uker siden. Har mistet helt greipen på han, men han virker mer som supportclass.

Lenke til kommentar

Ryze er ganske praktisk, kan kjøre mana og armor items for å gjøre mer damage, enkel å sette seg inn i er han og!

 

Men har et problem, kjørte nettopp opp lol for første gang på en uke, trykker på play på launchern, så skjer det ikke noe mer.. Fungerte bra sist gang for en uke siden, bortsett fra at jeg fikk dx9~~noe.dll is missing, så måtte installere directx på nytt.. fikk det samme nå og, re-installerte det og kom meg inn på launchern, men kommer meg ikke videre!

Noen andre som har hatt det problemet eller vet hvordan man fikser det?

Lenke til kommentar

Ah, skjønner.

Finnes det noen fine walk-trough guides for en som aldri har spilt spillet før? Kan like greit lese den timen jeg må stå i kø nå.

Er Jungle Timer også vesentlig eller nødvendig?

 

EDIT: Fant litt om alle klassene.. Var da ekstremt mye! Hvilken klasse er å anbefale til en som skal lære seg spillet?

Logg på tidlig om dagen og sett i gang en custom game så slepper du kø til seinere på dagen! (Gjør det) Og om køen er sånn 4 timer lang, bare avbryt og kø på nytt. ANer ikke hvorfor det skjer, men det er ihvertfall en teit bug.

 

Ellers så anbefaler jeg å fortsette med champions som kan carrye games, utenom Ryze så er de aller fleste mages veldig gode sånn. AD carries og, men personlig kan jeg ikke fordra å spille autoattack baserte champs som Ashe så jeg fokuserer mest på mager.

 

Ryze er jo perfekt ettersom han tåler krazy mye og skader bra. Ellers er Fiddlesticks og Karthus og Malzahar (i den rekkefølgen lærte jeg meg dem) og Leblanc (krazy burst i early game men har ikke spilt henne selv) krazy bra til å bashe noobs, dog Karthus trenger du å følge bra med på andre lanes for å lande bra ultier i laningfasen. Jungle timer er ikke så nøye i lav summonerlevel, selv om det er greit å følge med på når dragen og baron er tilgjengelig så er det viktigere å bare få med seg at de finnes i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jonas, vil anbefale deg å jungle. Begynte selv med det nylig og må si det er ganske morro.

Ingen vet hvor du er på kartet, plutselig dukker du opp "An enemy has been slain!"

 

På lavt level så har du en ip boost. Tror folk flest bruker rp på skins og kjøper champs med ip. Runes trenger du heller ikke å kjøpe før du er level 20.

 

Ellers anbefaler jeg deg å prøve ut champs før du kjøper dem. Hver uke er det nye som er gratis.

 

Husker at da jeg begynte var master yi veldig gøy. Men man ser ham ikke så mye på lv 30.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Å jungle på så ekstremt lav matchmaking vil jeg ikke egentlig anbefale da folk kommer til å pushe lane konstant så du ikke får ganket pluss at du ikke har runer så jungeln vil ikke funke skikkelig uanz.

 

Tenker du da på Ingame/teamselection eller champion selection?

teamselection, in game, whatever. Champion selection funker og fint hvis du skal være afk i 90 sekunder...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Takk for alle svar :) Fortsetter å spille med Ryze en stund, han var morsom å spille som du sa over.

Har bare lest om Jungletimer, men kan en i korte trekk fortelle hva "jungle" er? Eller gi meg en side som forklarer godt? :)

Lenke til kommentar

Farmer creeps i skoge enkelt og greit istedenfor på lane, krever trening og ganske mye erfaring med de forskjellige champs som har muligheten til det om du skal gjøre det godt. Time ganks o.l, samt om du har en jungler mot deg bør du ha forståelse for når han evt vil prøve å lete etter deg for gank.

 

Jeg ville ikke startet med jungle om du er en nybegynner.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...