Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Wow, Begynner å tvie at jeg byttet om til EUW, xD alt ble resettet å gå fra Gold/Plat MMR til Bronz/silver MMR er som å begynne å spille helt på nytt. Blir en lang vei. Ikke at de er dårlig men de mangler noe på det nivået.

 

Det å ikke vite hva man skal gjøre når alle camps har blitt tatt/ hvor man skal pushe, folk vet svært skjeldent hvem de skal focuse og hva man skal kjøpe spesifikt til situasjonen. De velger ofte helt feil synergy, kan ikke matchups veldig bra, de vil lane et spesifikt antall cs eller minutt mens jeg vil at laneing phase skal slutte så fort som mulig, for meg vinner laget som avslutter lane phase først og grouper opp mot objekter, de mangler noe mekanisk men det er ikke så farlig. Hovedpoenget er at det er kun små ting som utgjør en stor del. Det føles som vi er på helt forskjellige bølgelengde når det kommer til hvordan vi tenker på spillet.

 

Feks så spiller jeg for å lære ikke for å vinne. Gjør masse dumme ting i normals bare for å se hva som skjer i forskjellige situasjoner, i normal draft så lærer jeg meg spesifike matchups og counters til den spesifike rollen. Da bruker jeg taktikker som jeg lærte i normals.

Hver eneste game har jeg et forskjelligt spesifikt mål, 0 deaths, 5 kills som support, bare for å se.

Når peaker dmg til taric? når kan graves og taric exaust, R,W,buckshot 2 sec kill? mye rart

Kanskje dette gamet så prøver jeg å spille helt forskjellig fra personligheten min. Det å ha små mål i det store bildet hjelper en god del med et så stort spill.

 

How to get to Challenger Division in League of Legends

https://www.youtube.com/watch?v=3GxZ4JnN3Uc

Endret av nipton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaa er det, om du hadde sett alle de andre videoene han har, for det finnes ingen tips som vil gi deg mer hjelp enn det at du faktisk selv ser dine egne feil og retter dem, du kan se på alle pro streams og lese guides men det som vil gi deg raskest resultat er å gjøre feil feil feil og rette på dem. Det største tipset for meg er at ALT ER DIN FEIL. alle som dør e din feil fordi det er alltid noe du kan gjøre for å forbedre situasjonen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=LImE2oCOFkQ

 

hahahaha :w00t: its just advice, at the end of the day.

http://www.youtube.com/watch?v=5rGkVcnIuj0

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Har noen spørsmål jeg trenger svar på.

 

Jeg spiller mye twitch og andre ranged AD og bruker derfor til tider Hurricane og lifesteal , Får jeg lifesteal av de 2 ekstra pilene jeg skyter med hurricane ?

 

Også lurer jeg på:

 

Jeg fikk ribbon som sto at jeg var great teamplayer men nå er den borte, Hvorfor det ?

 

Noen folk jeg spiller med har andre "Rammer" rundt charactern sin i loading screen, Hva betyr dette ?

Lenke til kommentar

Ja, du får on-hit effects som lifesteal på de ekstra prosjektilene med Runaan's Hurricane. Twitch har jo også poison som også vil bli aktivert av de ekstra prosjektilene, noe som gjør at du kan få veldig mye aoe damage med Twitch sin E sammen med Runaan's. Du kan få posion på mange folk veldig fort.

Lenke til kommentar

Mener ribbon er basert på antall teamplay/antall spilte games, tatt med i faktoren er det at å få teamplays fra venner er veldig lite verdt i forhold til å få teamplay fra randoms.

 

Rammene er hvilken ELO eller league de var i season 2, tror det bare er silver/gold/platinum som vises, men skal ikke si noe for sikkert

Lenke til kommentar

Hva syntes dere er best på Teemo

 

Attack damge eller ability power ?

 

Eller en mix ?

 

Spiller selv med Ability power men syntes det er rart at det er anbefalt attack damage når alt han har går på ability power, Og kjøper dere items som for eks Malady

 

som har : Basic attacks deal 15 (+10% of Ability Power) bonus magic damage on hit.

 

som igjen går oppå passive ability`n som teemo har på E.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

ikke om du spiller og bygger han rett

Vist du bygger han supertanky og splitpusher, er han litt mindre dritt.

Men da vil du iallefall gjøre lite dmg, og om mulig er du enda mer useless i teamfights.

Lenke til kommentar

Vist du bygger han supertanky og splitpusher, er han litt mindre dritt.

Men da vil du iallefall gjøre lite dmg, og om mulig er du enda mer useless i teamfights.

 

Jepp, men det er andre som kan fylle den rollen 1700 ganger bedre. F.eks shen/nida.

 

Og det hjelper lite å spille og bygge han rett når han er en generelt dårlig karakter. Han er fin til nybegynnere, men veldig lite annet.

 

Det er en grunn til at teemo aldri blir hverken banned eller picked blant pros, for å si det sånn.

(Forøvrig enig med deg, om det var noen tvil)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Jepp, men det er andre som kan fylle den rollen 1700 ganger bedre. F.eks shen/nida. Og det hjelper lite å spille og bygge han rett når han er en generelt dårlig karakter. Han er fin til nybegynnere, men veldig lite annet. Det er en grunn til at teemo aldri blir hverken banned eller picked blant pros, for å si det sånn. (Forøvrig enig med deg, om det var noen tvil)

Skulle til å skrive at kan fungere OK om du spiltpusher, men at det er andre som fungerer langt bedre til det også! :) Så da er vi helt enige der!

 

Vel, enn skal ikke bruke de profesjonelle som en mal for alt som er viable, men med akkurat Teemo og kitet hans, kan du det.

Lenke til kommentar

Teemo er jo beast. Du blir alltid feeda i low ELO fordi alle skal drepe deg.

 

... Men så har man blitt feeda i 15 kamper, møter folk med bedre ELO, og blir fisted så saftig at du aldri spiller teemo igjen.

 

For det er problemet med teemo, det hjelper ikke hvor god du er, når karakteren i bunn og grunn er elendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...