Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flørte på jobben?


Gjest J20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ein mann gjort det samme ville han fått eit slag i trynet og sparken. :D

 

Flott det gjekk bra.

 

Nesj, ikke hvis han brukte hodet og sensorene sine litt og sa det til en han følte seg rimelig sikker på at hadde de samme følelsene. Det er jo det det handler om. Tviler på hun hadde fått like god respons om hun sa det til en random fyr på gata.

Lenke til kommentar
Gjest Arbeideren

Jeg har drevet litt "flørting", vil jeg kalle det. Er ikke sikker på om motparten tar det som flørt eller ikke, men denne jenta har jeg altså fått opp øyne for.

Føler at hun alltid kikker på meg når jeg passerer henne, hender vi også kikker på hverandre med et smil et kort øyeblikk når jeg passerer.

 

Spiller jeg korta riktig her?

 

Dette er på en arbeidsplass forresten, derfor jeg poster i denne tråden.

Lenke til kommentar

Altså for det første må jeg si at jeg ikke er løs. Jeg går ikke rundt og ligger med alle jeg ser! Holder meg til en.

Nå til dags er det jo vanlig å ha sex uten å være kjærester.

 

Men dere vil vel høre hvordan det gikk? Ja, nå skal jeg fortelle..

 

Jeg kom vanlig på jobben og begynte å gjøre oppgavene mine. Kollegaen jeg hadde holdt øye på, kom senere på jobben idag.

Vi begynte å snakke sammen om alt ting. Da vi var ferdige med samtalen gikk han ut i gangen. Han var på vei ut for å hente noen ting. Jeg løp etter og ropte "Du, det er noe jeg vil fortelle deg"! Han snudde seg og så overraskende på meg. Da sa jeg: "Dette høres kanskje litt rart ut, men jeg har sykt lyst på deg"! Han så så søt ut der han stod. 5 sekunder med stillhet, og plutselig dyttet han meg inntil veggen tok hendene på rumpa mi og kysset meg. Vi klinte, men vi måtte avbryte, siden det var noen som kom gående ned trappen. Vi latet som ingenting da. Senere utover dagen avtalte vi å møtes hjemme hos meg på søndag :)

Nå føles det ganske uvirkelig at dette har skjedd. Føles som om bare det er en drøm, men tanken på at det virkelig har skjedd, gjør meg virkelig glad!

 

Gikk det så bra?? det hørtes faktisk nesten uvirkelig ut. haha. filmaktig.

 

Ble litt misunnelig der, for akkurat den type situasjon som det, er noe jeg fantaserer om daglig.

Lenke til kommentar
Gjest Arbeideren

Er dere venner?

Har dere møttes utenom arbeidstid?

Samme venner?

 

Vi er ihvertfall ikke uvenner, men jeg har ikke kjent henne så lenge, et par måneder kanskje.

Har ikke møtt henne utenom arbeidstid, enda.

Lenke til kommentar
Gjest Adana

Vi er ihvertfall ikke uvenner, men jeg har ikke kjent henne så lenge, et par måneder kanskje.

Har ikke møtt henne utenom arbeidstid, enda.

 

Kanskje prøve å få i stand noe utenom jobben? Noe uformelt, kanskje med flere kollegaer, hvis du ikke vil at det skal være veldig opplagt? For eksempel lønningspils eller bowling?

 

Bare vær klar over at hvis du har med ei sjenert snuppe å gjøre, så holder det nok ikke å bare smile og håpe at ting vil skje av seg selv... Da må du gjøre en innsats for å få ting til å skje, og nei, jenter er heller ikke alltid like flinke til å ta hint! Vi foretrekker ting i klartekst vi også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...