Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flørte på jobben?


Gjest J20

Anbefalte innlegg

Er det lovlig å flørte på jobben , og hva med å ha sex med en kollega?

 

Jeg tenkte på å komme med en litt "frekk" kommentar til en på jobben som jeg har holdt øye med i en stund. Han er et par år eldre, men det får bare bli. Jeg har lagt merke til at han ser en del på meg, men han er litt sjenert.

Jeg må innrømme at jeg har sykt lyst på han :yes: Så derfor tenker jeg på å en dag si "jeg vil ligge med deg" , også hvis han sier "hva sa du?" , da bare sier jeg noe sånt som : "jeg sa at jeg vil lære av deg" , også sier han kanskje tilbake "åja, jeg hørte feil", haha . Teit idee, men vil bare se hvordan han kommer til å reagere!

Noen flere ideer til flørting og få han til å vite at jeg virkelig har lyst på ham? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre det ikke er tillatt (noe som er veldig sjeldent at det er), så burde det gå bra. Men har dere ikke lønningspils eller jobbfester som kan gjøre situasjonen din enklere?

 

Uansett så bør du også tenke på farene med rykter/baksnakking som ofte er ute og går, samt hvor kleint det kan bli etterpå om det ikke funka.

Lenke til kommentar

Har ikke hørt at det er ulovlig, så tar nok sjansen.

Hvis jeg virkelig har lyst på en fyr, da går jeg som oftest og sier det rett ut, av og til ender det bra , andre ganger dårlig.

Håper på at han kommer til å like det jeg skal komme med da :yes:

 

Men håper inderlig at han ikke kommer til å legge ut rykter om meg!

 

Skal gi tilbakemelding i morgen!

Lenke til kommentar

J20 tror ikke det er så lurt at du sier ''Jeg har lyst til å ligge med deg'' for da kan det hende han blir litt paff og ikke vet hva han skal svare.. Hehe, men om du vil være litt dirty kunne du jo sagt noe som..''Vil du smake en liten del av meg?'' Mens du gjør litt forførende mooves, hihi:P Et eller annet i den duren..

Lenke til kommentar

Så derfor tenker jeg på å en dag si "jeg vil ligge med deg"

 

 

Hehehe, DET er løst..

 

Alle gutter digger det når jenta tar kontakt, men hvis det første du sier til han er at du vil ligge med han, så tror jeg han blir skremt... da gir du jo inntrykk av at du er et felleshøl.

 

Prøv en annen setning først du, men det er ikke noe i veien for å bruke den setningen etter å ha snakket med han litt. Det er bare kult, og han hopper sikkert på!

Lenke til kommentar

Sagt på en annen måte da;

 

ville du følt deg "trygg" om du hadde hatt en kjæreste hvis første kontakt med deg var "vil du ligge med meg"?

 

Hun sier jo selv at hun er frampå overfor alle, noe som ikke akkurat er representativt for majoriteten av jenter (såvidt meg bekjent).

 

En ting til; kvinnelig initiativ?

 

Jeg vet ikke helt. Det er i allefall ikke en god søknad hva gjelder opptak i kvinnegruppa Ottar.

Er nok stygt redd for at en gutt i ni av ti tilfeller ville fått noe i fleisen om han henvendte seg på en tilsvarende måte til jenter på gaten.

 

Selv dama hadde vel fiket til meg om jeg spurte om dette ut av løse luften, edru..

Endret av brukernavnkongen
Lenke til kommentar

Felleshøl? Hun sier da vitterlig "jeg vil ligge med deg", ikke "jeg vil ligge med deg, halve kontoret og halvparten av alle menn jeg treffer på vei til bussen"?

 

At du oppfatter kvinnelig intiativ som løst får stå for egen regning ;)

 

Hvis du ser svart/hvitt på det, ja. Men jeg ville også sveipet innom felleshøl-tanken om hun sa det her til meg.

 

Kunne fort endt opp med henne likevel, men er noen tanker som settes i gang.

Lenke til kommentar

Altså for det første må jeg si at jeg ikke er løs. Jeg går ikke rundt og ligger med alle jeg ser! Holder meg til en.

Nå til dags er det jo vanlig å ha sex uten å være kjærester.

 

Men dere vil vel høre hvordan det gikk? Ja, nå skal jeg fortelle..

 

Jeg kom vanlig på jobben og begynte å gjøre oppgavene mine. Kollegaen jeg hadde holdt øye på, kom senere på jobben idag.

Vi begynte å snakke sammen om alt ting. Da vi var ferdige med samtalen gikk han ut i gangen. Han var på vei ut for å hente noen ting. Jeg løp etter og ropte "Du, det er noe jeg vil fortelle deg"! Han snudde seg og så overraskende på meg. Da sa jeg: "Dette høres kanskje litt rart ut, men jeg har sykt lyst på deg"! Han så så søt ut der han stod. 5 sekunder med stillhet, og plutselig dyttet han meg inntil veggen tok hendene på rumpa mi og kysset meg. Vi klinte, men vi måtte avbryte, siden det var noen som kom gående ned trappen. Vi latet som ingenting da. Senere utover dagen avtalte vi å møtes hjemme hos meg på søndag :)

Nå føles det ganske uvirkelig at dette har skjedd. Føles som om bare det er en drøm, men tanken på at det virkelig har skjedd, gjør meg virkelig glad!

Lenke til kommentar

Altså for det første må jeg si at jeg ikke er løs. Jeg går ikke rundt og ligger med alle jeg ser! Holder meg til en.

Nå til dags er det jo vanlig å ha sex uten å være kjærester.

 

Men dere vil vel høre hvordan det gikk? Ja, nå skal jeg fortelle..

 

Jeg kom vanlig på jobben og begynte å gjøre oppgavene mine. Kollegaen jeg hadde holdt øye på, kom senere på jobben idag.

Vi begynte å snakke sammen om alt ting. Da vi var ferdige med samtalen gikk han ut i gangen. Han var på vei ut for å hente noen ting. Jeg løp etter og ropte "Du, det er noe jeg vil fortelle deg"! Han snudde seg og så overraskende på meg. Da sa jeg: "Dette høres kanskje litt rart ut, men jeg har sykt lyst på deg"! Han så så søt ut der han stod. 5 sekunder med stillhet, og plutselig dyttet han meg inntil veggen tok hendene på rumpa mi og kysset meg. Vi klinte, men vi måtte avbryte, siden det var noen som kom gående ned trappen. Vi latet som ingenting da. Senere utover dagen avtalte vi å møtes hjemme hos meg på søndag :)

Nå føles det ganske uvirkelig at dette har skjedd. Føles som om bare det er en drøm, men tanken på at det virkelig har skjedd, gjør meg virkelig glad!

 

Så bra det gikk så bra daaa<3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...