Gå til innhold

Tegn Mohammed Dagen


Anbefalte innlegg

det virker som halve norge og enkelte aviser er ute etter på "ta" muslimer, enten det er i form av kommentarer, eller mohammedtegninger. hvorfor skal alle absolutt hate hverandre så fælt, hat avler hat og hat avler vold. jeg tror en del nordmenn trenger å bli bedre kejennt med noen vanlige muslimer.
Jeg er enig i dette. Problemet er egentlig ikke muslimer, men nordmenn som følger den norske ukulturen å behendle grupper som skjøre offre som ikke tåler noe. Og så lærer de opp gruppen i at når de ikke får alt slik de ønsker det så er det fordi andre nordmenn er fæle rasister. Og hele veien er det nordmenn som skal tilpasse seg. Over tid kan dette føre til motvilje og til og med hat mot en gruppe.

 

Jeg kjenner faktisk muslimer og synes det er ille hvordan de og deres barn kan bli behandlet av sinte etniske nordmenn bare fordi andre etniske nordmenn har dratt snillismen for langt og fordi de har fått masse snyltende muslimer hit gjennom trygdeinnvandring. Det er viktig å kunne skille mellom person og sak her, men mange har problemer med dette.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Det er ikke snakk å tegne om det lov å tegne profeten eller ikke. Det det er snakk om er at de som har tegnet han(fra vesten), har tegnet han som en gris osv. Det er jo derfor muslimer reagerer. De reagerer ikke at profeten har blitt tegnet(gjennom islamsk historie så kan man se at f.eks at profeten Muhammed er avbildet, men muslimer REAGERER på at de tegner han så negativt.

Lenke til kommentar

Bare bra spør du meg. Det værste\beste som kan skje er at alle de ekstreme gruppene bomber seg selv i div byer rundt om i Europa, helt til det ikke er igjen noen av de.

Så dør religionen sakte men sikkert ut :whistle: .

 

Neeida..

 

Men helt seriøst, den dagen ALL religion dør ut, DA skal jeg gå rundt i gatene og skrike "Halleluja!" :)

Lenke til kommentar

Det er ikke snakk å tegne om det lov å tegne profeten eller ikke. Det det er snakk om er at de som har tegnet han(fra vesten), har tegnet han som en gris osv. Det er jo derfor muslimer reagerer. De reagerer ikke at profeten har blitt tegnet(gjennom islamsk historie så kan man se at f.eks at profeten Muhammed er avbildet, men muslimer REAGERER på at de tegner han så negativt.

 

Hvor har du vært hen?

De som reagerer på det du kaller "tegnet som gris" reagerte også på wikipedia som hadde et historisk bilde under muhammed.

 

Du kan gjerne lalle deg i troen at det er kun "negative" tegninger det er snakk. Faktum, ie. historien, har vist at det er så langt fra sannheten.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

De som reagerer på historiske bilder tilhører wahabi\salafi sekten som ikke særlig populær bland bland flertallet av muslimene.

 

Hvor har du vært hen ?

Lenke til kommentar

Det er ikke snakk å tegne om det lov å tegne profeten eller ikke. Det det er snakk om er at de som har tegnet han(fra vesten), har tegnet han som en gris osv.

Nå har det seg faktisk slik at ingen av de opprinnelige tegningene det ble skapt bråk om inneholdt noe slikt. Derimot hadde en av de som reiste rundt for å fortelle muslimer at de skulle føle seg fornærmet med seg et bilde fra en canadisk konkurranse i å lage dyrelyder. Det var et bilde av en skjeggete mann med løst grisetryne på og det ble påstått at danskene hadde publisert bildet som Muhammed.
Det er jo derfor muslimer reagerer. De reagerer ikke at profeten har blitt tegnet(gjennom islamsk historie så kan man se at f.eks at profeten Muhammed er avbildet, men muslimer REAGERER på at de tegner han så negativt.
Ja, noen muslimer lot seg lure til å bli provosert pga. løgnene fra en annen muslim. Selv muslimene kan jo historiene om at Muhammed giftet seg med småbarn og bedrev massemord. Bildene publisert i Danmark er meget moderate i forhold til hva muslimer selv anser som historiske fakta.
Lenke til kommentar

Drøm videre. Dude, det skjer ikke.

Joda. De fleste som er religiøse tenker på samme måte som folk tenkte for 50-100 år tilbake (virker det hvertfall som).

I framtiden så har\burde de fleste skjønt at det kommer lite godt ut av religion.

 

Hadde folk vært mere kritiske og tenkt selv på mange områder, så hadde vi ikke hatt religion. Religion er for svake folk/ folk som mangler evnen til og tenke logisk/ folk som mangler evnen til og tenke selv/ folk som har blitt manipulert eller hjernevasket fra de var små/ eks. narkomane som ikke skjønner bedre osv.. Sier det ikke for og provosere eller være slem. Men utifra de intrykkene jeg har fått så er det veldig sant det jeg sier.

 

En hver mann med evnen til og tenke selv, og har sånn ca logisk sans skjønner av religion bare er svada fra ende til annen. Uansett om man er kristen, jøde, muslim eller noe annet.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

De som reagerer på historiske bilder tilhører wahabi\salafi sekten som ikke særlig populær bland bland flertallet av muslimene.

 

Hvor har du vært hen ?

 

Riktig. Som om f.eks Al-Azhar er tronen innen wahabbisme. Joda.

Endret av Luftbor
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Det bilde du har, Bloodwake. Har du det bilde for å plage kristne ? Hva er målet ditt ?

 

Jeg anser at han skal liksom forestille seg Jesus?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Noen som har en bra karikatur av mohammed så kan jeg godt bruke den som profilbilde. Om bloodwake har jesus, kan jeg godt ha en pedofil profet.

 

Tøff og kul du er.

Lenke til kommentar

Noen som har en bra karikatur av mohammed så kan jeg godt bruke den som profilbilde. Om bloodwake har jesus, kan jeg godt ha en pedofil profet.

 

En mann som hadde seg med kvinner i alle aldre blir stemplet som en pedofil fordi en av konene var jævlig ung (som dessverre var normen da, og fortsatt er enkelte steder), og beholdt denne kona hele veien. Tror noen bør slå opp begrepet pedofili.

 

Vi har jo fortsatt "Muhammed - WITH THE POWER OF FLAME"

Muhammad.jpg

 

"Tegn Muhammed"-dagen er jo et morsomt konsept, og jeg er enig med frøkna tidligere som sa at man bør egentlig bare bombardere med tegninger av muhammed, i all typer, slik at terskelen blir senket og det blir vanskeligere å finne et bestemt mål.

Lenke til kommentar

Noen som har en bra karikatur av mohammed så kan jeg godt bruke den som profilbilde. Om bloodwake har jesus, kan jeg godt ha en pedofil profet.

 

Tøff og kul du er.

 

Gi meg en grunn til hvorfor jeg er tøff og kul? Sier bare et ønske og en stykke fakta. Si gjerne hvorfor jeg er ''tøff og kul'' når du kommer med slike kommentarer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...