Gå til innhold

Tegn Mohammed Dagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg seier det rett ut; eg føler meg ALDRI trygg rundt muslimske gutar og menn. For all del, eg veit at ekstremistane utgjer ein brøkdel av muslimane, men likevel.

Men muslimske kvinner er OK?

Da tror jeg du mangler en del informasjon ...

 

Hvis du først skal la deg skremme av de fæle muslimene så får du søren meg la deg skremme av alle, og det inkluderer muslimske kvinner med dynamittbelte rundt livet.

 

Der føler jeg at balansen var gjenopprettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Eg seier det rett ut; eg føler meg ALDRI trygg rundt muslimske gutar og menn. For all del, eg veit at ekstremistane utgjer ein brøkdel av muslimane, men likevel.

 

Mye fordommer du har...

Lenke til kommentar

Du får ha meg unnskyldt, men eg står framleis for at eg ikkje føler meg trygg rundt muslimske gutar og menn. Er jo til stadigheit eitt eller anna skit dei rotar seg borti, og det merkast i kriminalstatistikkane (*kremt* voldtekt + overfall). Kanskje eg er eit offer for amerikansk propaganda og generelt fremmedhat, men so be it. Og nei, eg anser ikkje meg sjølv for å vera dårleg opplyst.

 

Eg skal ikkje dra dette for langt, men eg meiner uansett at dei råtne epla blant muslimane får akseptere at me ikkje har dei same verdiane som dei her i vesten.

 

allahuuh akkbar my ass.

Endret av Frigata
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Selvsagt kan du diskutere retningslinjene for forumet. Ingen har sagt noe annet. Men vi får mange henvendelser fra brukere som ber oss og våre eiere være prinsipielle. Disse eierne står i motsetning til dere ansvarlig for det som postes her, og gjør så under fullt navn. De risikerer faktisk noe med sine prinsipper, både personlig og som firma. Det gjør ikke dere.

Hva koster diskusjon.no egentlig? :cool:

En av mine hemmelige drømmer (ok, ikke så hemmelig nå lenger) er å vinne den store lottogevinsten og kjøpe forumet fra Edda. Men siden det ser ut til å bli med drømmen så har jeg ikke spurt dem om prisen... ;)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Eg seier det rett ut; eg føler meg ALDRI trygg rundt muslimske gutar og menn. For all del, eg veit at ekstremistane utgjer ein brøkdel av muslimane, men likevel.

 

Mye fordommer du har...

 

Uvitenhet ville jeg også kalt det.

 

Hvis vi skal begynne å gre alle under en kam ser ikke nordmenn så bra ut heller.

 

Seriøst Frigata, slutt å hør blindt på mediene, og bli kjent med noen muslimer. Mediene kommer ikke med hele sannheten og det er en journalist bak som kan vinkle en sak sånn som han vil. Og han vinkler det etter det som selger.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Eg seier det rett ut; eg føler meg ALDRI trygg rundt muslimske gutar og menn. For all del, eg veit at ekstremistane utgjer ein brøkdel av muslimane, men likevel.

 

Mye fordommer du har...

 

Uvitenhet ville jeg også kalt det.

 

Hvis vi skal begynne å gre alle under en kam ser ikke nordmenn så bra ut heller.

 

Seriøst Frigata, slutt å hør blindt på mediene, og bli kjent med noen muslimer. Mediene kommer ikke med hele sannheten og det er en journalist bak som kan vinkle en sak sånn som han vil. Og han vinkler det etter det som selger.

 

 

Ingen som ser at over 1,3 millarder muslimer er hyggelig og snille, det skulle bare mangle. Ingen er det.

 

Jeg personlig misler den israelske regimet (zionmistene), men det betyr ikke at jeg roper : Jeg hater alle jøder, og jeg vil ikke snakke med dem". Det er bare femåringer som sier det ...

Lenke til kommentar

Jeg forandret avataren slik du ønsket ey baba :)

Desverre så rammes den nå av det redaksjonelle påbudet om at Muhammed-bilder skal i spoiler, noe avataren ikke kan. Så du må nok endre den igjen. Og ja, det er dobbeltmoralsk at jeg har latt den gamle passere, men det om det.

 

Geir :)

 

Kunstmessig sett er dette Yngvar og Nidar som er avbildet. Hva andre mener å legge i bildet er jo subjektivt.

 

 

Kan jeg beholde det gamle? :(

Endret av Bloodwake
Lenke til kommentar

Så jeg kan henge ut Jesus , men ikke Mooohammad?

Avataren til Bloodwake ble ikke ansett som å "henge ut" Jesus, men som et symbolsk nei takk til kristen tro. Derfor ble den tillatt. Muhammed-føringen har pr. idag ikke noe sånt forbehold. Jeg ser etter anledninger til å lempe på regelen, men det er ikke min bestemmelse å ta.

 

Geir :)

 

Haha, den nye er tatt ned for øyeblikket og det er nettopp "nei takk" den gamle var for. Kunne ha valgt noe langt verre om jeg var ute etter å provosere skikkelig. Har den blitt rapportert mange ganger?

Endret av Bloodwake
Lenke til kommentar

Var også noe flagg brenning på gang, men det sies at det Norske flagget ble brent ved en mistforståelse, de trodde det var det danske flagget.

 

Er det en danske som har opprettet facebook gruppen?

Forsto ikke helt hvem dette var rettet mot egentlig.

Det er egentlig ikke så vanskelig å forstå. Den opprinnelige karikaturstriden hatt sitt utspring i de danske karikaturene. Alle senere tilfeller er bare "avledningsmanøvre", for eksempel kanpanjene vi nå har sett for å skape så mange karikatører og dermed terrormål at det hele blir umulig.

 

Muslimene sier rett og slett: "Det er Danmark som har skylden. Så vi vil angripe Kurt Westergaard, uansett hvem og hvor de trykkes..."

 

Geir :)

 

Det er sant, tenkte ikke på det.

 

Forresten, fikk aldri vært innom facebook gruppen men var det slik at det sto la oss tegne profeten Muhammed, eller en Muhammed?

 

Jeg forstår at poenget var å tegne profeten, bare lurte på om de var så spesifikt i gruppe tittelen sin, Muhammed er tross alt det mest brukte navnet i verden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...