Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Last ned noen flere (og penere) temaer til nokia N8:

 

Gå inn på programmer->verktøy->softwareoppdatering og last ned midnight theme pack. :love:

 

kilde

 

Pluss ett lite tips for de som klarte som meg å kjøre en reset av telefonen uten å ta backup av disse og nå ikke finner de i update: Gå inn på instillinger->programmbehandling->installerte programmer og slett temaene fra denne listen, da dukker de opp i software update igjen.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er Telenor sitt lager sinsykt treige eller jobber de bare ikke på lørdager. Bestillte igår, og den er ikke sendt enda.

Håper jeg ikke må vente langt utti neste uke med og få N8. :/

Jeg bestilte torsdag kveld, og den ble sendt fredag formiddag. De jobber sikkert bare 37,5 timers uke på lageret.

Lenke til kommentar

Er Telenor sitt lager sinsykt treige eller jobber de bare ikke på lørdager. Bestillte igår, og den er ikke sendt enda.

Håper jeg ikke må vente langt utti neste uke med og få N8. :/

 

Når i går bestilte du?

 

Nei, dem jobber ikke lørdag og søndag.

 

Bestilte mellom 13-14.00

 

Får vel bare vente til Mandagen da, og så sikkert 2 uker på den treige dritt posten :p

Lenke til kommentar

Jeg bestilte noe tilleggsutstyr til telefonen som ble levert inn til posten Oslo den 6. om kvelden. Står på sporingen at det var sendt videre kl 19.40 om kvelden. Siden er det ikke skjedd noe. Tydeligvis andre som er treig også! :thumbdown:

 

har telenor den på lager da? netcom får den ikke før i november.

Kjøpte min på Nokia concept store på torsdag. hadde egentlig forhåndsbestilt fra netcom men kuttet ned ventetiden litt ;)

 

Bestilte telefonen hos Telenor mandags ettermiddag. Hentet den på posten torsdag ettermiddag. De hadde mange på lager da jeg bestilte, av den grå og grønne utgaven.

Lenke til kommentar

har telenor den på lager da? netcom får den ikke før i november.

Kjøpte min på Nokia concept store på torsdag. hadde egentlig forhåndsbestilt fra netcom men kuttet ned ventetiden litt ;)

Står nå at det er 100+ på lager da, og kjenner flere som har bestilt derfra og de har nå fått den. Sendte epost til telenor og spurte om de hadde den inne på lager, har ikke fått noe svar enda, men det står at det kan ta 3 dager.

Lenke til kommentar

Kan man sende lyden fra spotify via fm senderen? :)

 

Ja :)

 

 

Eg prøvde fm senderen med spoify idag. Et ord. Genialt:)

Samme playlisten på hjemmepcen, radioen i stuen og ikke minst bilen:)

 

Jepp, derfor det er verdt de få 99 kronene i mnd..

Sitter nå å synkroniserer over 1000 sanger til spotifyen til mobilen.. mao. mange timer med musikk i bilen :)

Lenke til kommentar

Kan man sende lyden fra spotify via fm senderen? :)

 

Ja :)

 

 

Eg prøvde fm senderen med spoify idag. Et ord. Genialt:)

Samme playlisten på hjemmepcen, radioen i stuen og ikke minst bilen:)

 

Jepp, derfor det er verdt de få 99 kronene i mnd..

Sitter nå å synkroniserer over 1000 sanger til spotifyen til mobilen.. mao. mange timer med musikk i bilen :)

 

 

Du må bare kjøre på. Lag MANGEN playlister. Når premium abonnementetgår ut, kan du fremdeles bruke spotifyen i offline modus:)

Lenke til kommentar

 

Bestilte mellom 13-14.00

 

Får vel bare vente til Mandagen da, og så sikkert 2 uker på den treige dritt posten :p

Posten pleier å få fram pakkene på 4-5 virkedager. Ikke at det imponerer så mye, for når jeg bestiller fra Komplett med leveranse med tollpost har jeg varene to dager etter bestilling i tillegg til at det er billigere enn posten. Selv om jeg bare bor noen få mil fra Komplett sitt lager skal posten på død og liv alltid ha varene innom et par sentrale distribusjonssteder før de sendes hit jeg bor. Jeg tror posten liker omveier og om man sender en pakke fra Sandefjord til Tønsberg skal den sikkert overnatte både i Oslo og Drammen på veien.

Endret av Mythos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...