Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

 

Bestilte mellom 13-14.00

 

Får vel bare vente til Mandagen da, og så sikkert 2 uker på den treige dritt posten :p

Posten pleier å få fram pakkene på 4-5 virkedager. Ikke at det imponerer så mye, for når jeg bestiller fra Komplett med leveranse med tollpost har jeg varene to dager etter bestilling i tillegg til at det er billigere enn posten. Selv om jeg bare bor noen få mil fra Komplett sitt lager skal posten på død og liv alltid ha varene innom et par sentrale distribusjonssteder før de sendes hit jeg bor. Jeg tror posten liker omveier og om man sender en pakke fra Sandefjord til Tønsberg skal den sikkert overnatte både i Oslo og Drammen på veien.

 

Ja, pleier og vætr sånn at de alltid skal borti mange steder før den kommer fram. Og nesten hver gang jeg har bestilt noe som har blitt sendt med posten så kommer det alltid fram på posthuset 16.05 og posthuset stenger 16.00 så må alltid vente til neste dag. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men er jo sykt dyre på Telenor da ?

over 4400,- uten abb

hos expert her i bergen koster den 4100,- uten abb - og det var over disk i butikken.

Ellers er de jo nede i 3800 hos chess nettbutikk.

Voldsomme prisvariasjoner syns jeg.

 

Må alltid regne med at en tlf uten abb koster mye vettu. Er jo nesten ingen som kjøper en sånn tlf uten abb så :p

Lenke til kommentar

Men er jo sykt dyre på Telenor da ?

over 4400,- uten abb

hos expert her i bergen koster den 4100,- uten abb - og det var over disk i butikken.

Ellers er de jo nede i 3800 hos chess nettbutikk.

Voldsomme prisvariasjoner syns jeg.

Så vidt jeg har skjønt har de fleste som allerede har et SIM kort de vil bruke og bestilt fra Telenor kjøpt telefonen med Super abonnement som skal komme på totalt 3207 pluss frakt selv om man ikke benytter abonnementet og sier det opp etter et år. Det jeg har lest så langt har indikert at telefonen ikke er operatørlåst, og det er det samme jeg har bestilt så jeg venter i spenning på hva jeg får neste uke...

Lenke til kommentar

Testet ikveld å se Iron Man 2 på tven ifra telefonen over HDMI..

rett å slett imponert..

Tok kanskje 1 minutt eller 2 for telefonen å gjøre klar filmen ifra minnepennen før filmen kom opp.. men absolutt verdt ventetiden..

 

Fungerer knirkefritt :D

 

Må vel kanskje regne med litt vente tid når man skal se en ganske stor film :p

 

Skal sjekke ut dette når posten og telenor får ut fingern og jeg får den :p

Lenke til kommentar

Er Telenor sitt lager sinsykt treige eller jobber de bare ikke på lørdager. Bestillte igår, og den er ikke sendt enda.

Håper jeg ikke må vente langt utti neste uke med og få N8. :/

 

Når i går bestilte du?

 

Nei, dem jobber ikke lørdag og søndag.

 

Bestilte mellom 13-14.00

 

Får vel bare vente til Mandagen da, og så sikkert 2 uker på den treige dritt posten :p

 

Altså, dem mottok bestillingen ca 2 timer før dem går hjem for helga. Litt bedre tålmodighet må du nok ha. De sender den nok ut på mandag. Hva posten somler med, det er jo alltid like morsomt.

Lenke til kommentar

Testet ikveld å se Iron Man 2 på tven ifra telefonen over HDMI..

rett å slett imponert..

Tok kanskje 1 minutt eller 2 for telefonen å gjøre klar filmen ifra minnepennen før filmen kom opp.. men absolutt verdt ventetiden..

 

Fungerer knirkefritt :D

 

Må vel kanskje regne med litt vente tid når man skal se en ganske stor film :p

 

Skal sjekke ut dette når posten og telenor får ut fingern og jeg får den :p

 

Hadde muligens vært bedre om jeg la filmen direkte over på telefonen, nå ligger den på en minnepenn..

 

Men null hakking..

Men spent på batteritiden på telefonen og hvordan det går..

Lenke til kommentar

Er Telenor sitt lager sinsykt treige eller jobber de bare ikke på lørdager. Bestillte igår, og den er ikke sendt enda.

Håper jeg ikke må vente langt utti neste uke med og få N8. :/

 

Når i går bestilte du?

 

Nei, dem jobber ikke lørdag og søndag.

 

Bestilte mellom 13-14.00

 

Får vel bare vente til Mandagen da, og så sikkert 2 uker på den treige dritt posten :p

 

Altså, dem mottok bestillingen ca 2 timer før dem går hjem for helga. Litt bedre tålmodighet må du nok ha. De sender den nok ut på mandag. Hva posten somler med, det er jo alltid like morsomt.

 

 

Jeg eier ikke tålmodighet, men jeg viste jo ikke når de sluttet så :p

Men det er nok posten som kommer til og ta lengs tid tenker jeg. Vis de virkelig er kjappe, som de overaskende nok har vært noen ganger, så kommer den på tirsdagen.

Men regner nok med onsdag eller torsdag.

Lenke til kommentar

Men er jo sykt dyre på Telenor da ?

over 4400,- uten abb

hos expert her i bergen koster den 4100,- uten abb - og det var over disk i butikken.

Ellers er de jo nede i 3800 hos chess nettbutikk.

Voldsomme prisvariasjoner syns jeg.

Så vidt jeg har skjønt har de fleste som allerede har et SIM kort de vil bruke og bestilt fra Telenor kjøpt telefonen med Super abonnement som skal komme på totalt 3207 pluss frakt selv om man ikke benytter abonnementet og sier det opp etter et år. Det jeg har lest så langt har indikert at telefonen ikke er operatørlåst, og det er det samme jeg har bestilt så jeg venter i spenning på hva jeg får neste uke...

 

For siste gang, det har ingenting å si om telefonen er operatørlåst hvis man kjøper en telefon med bindingstid.

Det er da gratis å låse opp telefonen.

Lenke til kommentar

:whistle:

Men er jo sykt dyre på Telenor da ?

over 4400,- uten abb

hos expert her i bergen koster den 4100,- uten abb - og det var over disk i butikken.

Ellers er de jo nede i 3800 hos chess nettbutikk.

Voldsomme prisvariasjoner syns jeg.

Så vidt jeg har skjønt har de fleste som allerede har et SIM kort de vil bruke og bestilt fra Telenor kjøpt telefonen med Super abonnement som skal komme på totalt 3207 pluss frakt selv om man ikke benytter abonnementet og sier det opp etter et år. Det jeg har lest så langt har indikert at telefonen ikke er operatørlåst, og det er det samme jeg har bestilt så jeg venter i spenning på hva jeg får neste uke...

 

Hm interessant.. :whistle:

Lenke til kommentar

Selv om jeg bare bor noen få mil fra Komplett sitt lager skal posten på død og liv alltid ha varene innom et par sentrale distribusjonssteder før de sendes hit jeg bor. Jeg tror posten liker omveier og om man sender en pakke fra Sandefjord til Tønsberg skal den sikkert overnatte både i Oslo og Drammen på veien.

 

Slår ikke DHL. En venninne sendte en pakke fra Ski til Oslo (ca. 20 km), den tok turen innom Tyskland først :ohmy:

 

Off-topic, men kunne ikke dy meg.

Lenke til kommentar

:whistle:

Men er jo sykt dyre på Telenor da ?

over 4400,- uten abb

hos expert her i bergen koster den 4100,- uten abb - og det var over disk i butikken.

Ellers er de jo nede i 3800 hos chess nettbutikk.

Voldsomme prisvariasjoner syns jeg.

Så vidt jeg har skjønt har de fleste som allerede har et SIM kort de vil bruke og bestilt fra Telenor kjøpt telefonen med Super abonnement som skal komme på totalt 3207 pluss frakt selv om man ikke benytter abonnementet og sier det opp etter et år. Det jeg har lest så langt har indikert at telefonen ikke er operatørlåst, og det er det samme jeg har bestilt så jeg venter i spenning på hva jeg får neste uke...

 

Hm interessant.. :whistle:

 

Telefonen er låst.. men koden får du om du henvender deg til Telenor kundeservice...

Lenke til kommentar

Her er det som står på kundesiden til telenormobil angående opperatørlås:

 

Har du binding, får du koden uten å betale for den. Dersom du har kjøpt en mobiltelefon uten binding, men som er operatørlåst, må du betale et gebyr hvis du skal ha koden før det har gått 12 måneder siden kjøpet.

 

Så alle som har kjøpt med binding har rett på koden med en gang.

Lenke til kommentar

Her er det som står på kundesiden til telenormobil angående opperatørlås:

 

Har du binding, får du koden uten å betale for den. Dersom du har kjøpt en mobiltelefon uten binding, men som er operatørlåst, må du betale et gebyr hvis du skal ha koden før det har gått 12 måneder siden kjøpet.

 

Så alle som har kjøpt med binding har rett på koden med en gang.

 

 

OK :) Det er faktisk greit å vite... Bra at noen har styr på dette. Betyr dette i praksis at du kan kjøpe en mobil med et abonnement som gir en lav totalpris hos en operatør, og putte inn et annet simkort når du da låser opp mobilen med abonnement?

 

Men for å være ontopic: Før enn kjøper N8, så ville jeg sjekket ut HTC Desire (evt. vente på HTC Desire HD) hvis man ikke allerede har gjort det. hvis godt kamera, HDMI (film, spill og bilder på TV'en) og støtte for tastatur og mus via blåtann er viktig, så ville jeg absolutt vurdert N8.

Lenke til kommentar

Her er det som står på kundesiden til telenormobil angående opperatørlås:

 

Har du binding, får du koden uten å betale for den. Dersom du har kjøpt en mobiltelefon uten binding, men som er operatørlåst, må du betale et gebyr hvis du skal ha koden før det har gått 12 måneder siden kjøpet.

 

Så alle som har kjøpt med binding har rett på koden med en gang.

 

 

OK :) Det er faktisk greit å vite... Bra at noen har styr på dette. Betyr dette i praksis at du kan kjøpe en mobil med et abonnement som gir en lav totalpris hos en operatør, og putte inn et annet simkort når du da låser opp mobilen med abonnement?

 

Men for å være ontopic: Før enn kjøper N8, så ville jeg sjekket ut HTC Desire (evt. vente på HTC Desire HD) hvis man ikke allerede har gjort det. hvis godt kamera, HDMI (film, spill og bilder på TV'en) og støtte for tastatur og mus via blåtann er viktig, så ville jeg absolutt vurdert N8.

 

Har sjekket litt på Desire HD, men den har ikke kommet på lager enda så da blei det N8, og kameraet er ganske viktig så da blei det hvertfall N8 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...