Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Da har jeg fått brukt telefonen litt. Og kan komme med noen innspill.

 

La me starte med det negative.

1. Når jeg snakker i telefonen har det flere ganger hent at jeg legger på siden kinnet mitt kommer borti legg på knappen! Dette er sykt irriterende.

2. For meg virker det som den slår på wifi av seg selv. Dette er jo irriterende med tanke på at den da bruker mye strøm! Men det er sikkert jeg som ikke har funnet ut hvordan jeg slår den av slik at den ikke starter opp med en gang jeg trykker på mobilen.

3. På 2 av 3 av meny sidene er det store snarveier slik at det kun er plass til 6 snarveier på hverside.(håper det er jeg som er en amatør og det enkelt går ann og gjøre snarveiene til små ikoner slik at det er plass til flere snarveier)

4. når en skriver og bruker tallene er det dumt at det ikke er mulig å slå på ordbok.

5. Når en skriver med telefoen liggende syns jeg at det er litt vanskelig å treffe rett bokstav.(men dette vil vell bli bedre med tida)

 

Positive ting.

1. Syns den er nokså fin mobil.

2. Ligger godt i handa mi!

3. Når en skriver flere sms med en person kommer dette opp som en samtale og da er det veldig greit å se hva som vi har skrevet tidligere. For meg et kjempe pluss!

4. På hoved siden er den en boks til kontakter som en ofte kontakter. Dette er også kjempe greit.

5. Låse knappen på sida. Kanskje det er den jeg bør slå på når jeg snakker i telefonen.

 

 

Men sånn alt i alt fornøyd med mobilen til nå. Men mer dere jeg er nokia fan plus jeg er ingen mobil guru. Derfor kan det nok finnes svar på alt som irritere meg med telefoen plus det finnes sikkert mange ting som jeg ikke er klar over som burde ha irritert meg.

 

Håper det er andre som får telefonen sin idag som har bedre peiling enn meg og dermed kan gi mer ris og ros om telefonen

 

Ny grine babyen så eg får passe på henne litt!

 

1:Det med wifi slår seg på av seg selv, har nok med innstilling å gjøre. Du har muligheten til la wifi slå seg på autimatisk når et wifi nettverk dukker opp. Denne instillingen kan du selvsagt slå av.

2:Du avbryter samtaler når telefonen berører skinnet ditt er ikke uvanlig. Telefonen skal låse mobben når mobben treffer skinnet ditt. Det er lett for at du treffer the red button før mobben treffer skinnet ditt. U see?

3: Angående widgets, så er de rimelig stor, håper nokia enderer på det etterhvert. Men snarveier til favoritt program blir vel rimelig liten, vil eg tro...?

 

Da har jeg vært på posten og hentet min:)

 

 

u lucky bastard!

 

 

Angående at telefonen legger på når den treffer kinnet mitt, jeg fant ut nå at jeg kan ta på taste låsen mens jeg snakker dermed er ikke dette noe problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at alle fargene på Komplett.no har fått oppdatert lagestatus til 26/10, så nå har de vel fått inn første ladning og startet med å sende dem ut. Min ordre (Silver White) har enda følgende status: "1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2010-10-06". :hmm:

 

Fikk du en epost om at din telefon var på lager, vodkalemon? Tipper at jeg avbestiller og prøver meg på en annen butikk hvis jeg ikke får nå i første omgang.

Lenke til kommentar

Ser at alle fargene på Komplett.no har fått oppdatert lagestatus til 26/10, så nå har de vel fått inn første ladning og startet med å sende dem ut. Min ordre (Silver White) har enda følgende status: "1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2010-10-06". :hmm:

 

Fikk du en epost om at din telefon var på lager, vodkalemon? Tipper at jeg avbestiller og prøver meg på en annen butikk hvis jeg ikke får nå i første omgang.

Så at statusen på ordren var forandre til det du har nå (eller jeg hadde 05.10.10), men nå står det at den er reservert på lager. Send dem en mail og hør. Men husk å si at du har forhåndsvestillt, eller så sier de bare at du får den 26 oktober:P

Lenke til kommentar

Fikk en epost fra Komplett:

 

RE: Nokia N8 lagestatus

 

VI har dessverre ikke fått denne inn på lager. Leveringen til oss har blitt utsatt ifra leverandør. Datoen som den har blitt endret til er 26.okt.2010 (Ubekreftet dato).

 

Hrm. Da ble det avbestilling på meg gitt.

hva sa kenneth på kundeservicen?:p

Lenke til kommentar

Fikk en epost fra Komplett:

 

RE: Nokia N8 lagestatus

 

VI har dessverre ikke fått denne inn på lager. Leveringen til oss har blitt utsatt ifra leverandør. Datoen som den har blitt endret til er 26.okt.2010 (Ubekreftet dato).

 

Hrm. Da ble det avbestilling på meg gitt.

 

De butikkene som hadde den inne tidligere i uken er nå tom, ser det ut som...vet ikke med telenor da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...