Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Ser nå at telenor har fått den grønne i dag og, men min er ikke sendt. Men da bør den komme seg avgårde i morgen :cool:

 

 

Bare for noen dager siden. Kan være at grønn ble pakket opp senere enn de sorte. Men satser på den går ut i morra, for den er på lager iallefall :w00t:

Eg ringte telenor netbutikk nå. Traff selvsagt en blond kjerring som alltid er lite oppdatert. Hun mente mobilen ikke var kommet. Det vil si verken dark grey eller green. Men så fant hun tilslut ut at begge fargene kom igår ja. Den grønne burde bli sendt idag, sa hun omsider. Litt greit at det skjer idag, så vi får den innen lørdag. Dere med dark grey får den nok absolut senest på fredag. Sikkert før det, så mangen sier her i tråden:-) mangen som har bestilt dette super abonnementet, men skal alikevel bruke sitt nåværende abonnement når mobilen kommer?

 

 

Når mobilen ble sendt følgde det med sporingskode til posten den sier ankomst 6.10 altså i morgen! Det blir heilt konge!

 

Eg bestilte med telenor Super, men skal ikke bruke det. Noen som vet om det går ann å si opp 1 år i forveien? sånn at jeg ikke glemmer å si opp??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå fikk eg mail av telenor nettbutikk:

 

"Så fort vi får telefonen på lager, vil vi sende pakken så fort som mulig. Når den er sendt, vil du motta en automatisk e-post som inneholder din sporingsinformasjon.

 

Ha en fin dag!"

 

 

Hallo! Den er på lager. Kom i går faktisk. 100+. Disse småpikene som jobber der az. De vet jo faen ingenting. De tenker ikke. Sjekker ikke opp i ting. De gir et rutinesvar som sjefen har sagt de skal si. Irriterende.

Lenke til kommentar

Ser nå at telenor har fått den grønne i dag og, men min er ikke sendt. Men da bør den komme seg avgårde i morgen :cool:

 

 

Bare for noen dager siden. Kan være at grønn ble pakket opp senere enn de sorte. Men satser på den går ut i morra, for den er på lager iallefall :w00t:

Eg ringte telenor netbutikk nå. Traff selvsagt en blond kjerring som alltid er lite oppdatert. Hun mente mobilen ikke var kommet. Det vil si verken dark grey eller green. Men så fant hun tilslut ut at begge fargene kom igår ja. Den grønne burde bli sendt idag, sa hun omsider. Litt greit at det skjer idag, så vi får den innen lørdag. Dere med dark grey får den nok absolut senest på fredag. Sikkert før det, så mangen sier her i tråden:-) mangen som har bestilt dette super abonnementet, men skal alikevel bruke sitt nåværende abonnement når mobilen kommer?

 

 

Når mobilen ble sendt følgde det med sporingskode til posten den sier ankomst 6.10 altså i morgen! Det blir heilt konge!

 

Eg bestilte med telenor Super, men skal ikke bruke det. Noen som vet om det går ann å si opp 1 år i forveien? sånn at jeg ikke glemmer å si opp??

 

Vet ikke enda. Men når eg får mobben blir det første eg gjør å fjerne oeprtørlåsen ihvertfall, så eg kan bruke mitt nummer. Deretter betaler jeg det 703kr beløpet som er årsbeløpet. Er vel ingen vits i å avbestille abonnementet før året er omme sånn ca..

Lenke til kommentar

Har jeg forstått det riktig når jeg tror at det ikke koster noe å fjerne operatørlåsen så sant man ikke sier opp abonnementet før det har gått et år?

 

Telenor + Super er med andre ord billigste måte å skaffe telefonen på selv om jeg ikke skal bruke Telenor abonnement?

Endret av Mythos
Lenke til kommentar

Har jeg forstått det riktig når jeg tror at det ikke koster noe å fjerne operatørlåsen så sant man ikke sier opp abonnementet før det har gått et år?

 

Telenor + Super er med andre ord billigste måte å skaffe telefonen på selv om jeg ikke skal bruke Telenor abonnement?

Alle telefoner du kjøper med enten Telenor eller Netcom abonnement får du operatørlåskoden gratis, uansett om du sier opp bindingen eller ikke.

Lenke til kommentar

Har jeg forstått det riktig når jeg tror at det ikke koster noe å fjerne operatørlåsen så sant man ikke sier opp abonnementet før det har gått et år?

 

Telenor + Super er med andre ord billigste måte å skaffe telefonen på selv om jeg ikke skal bruke Telenor abonnement?

Alle telefoner du kjøper med enten Telenor eller Netcom abonnement får du operatørlåskoden gratis, uansett om du sier opp bindingen eller ikke.

 

Dette er svaret jeg fikk fra Telenor mandag.

 

Hvis du kjøper tlf med abonnement er den låst til telenor. Men det går selvølfelig å kontakte telenor sin kundeservice på 09000 å få den låst opp, dette koster dog penger.

 

Du ser når den bli lansert 4. okt om man har fler igjen på lager eller ikke. Ellers er det mulig å bestille nå, og hvis vi ikke har på lager og det tar lang tid før den kommer, kan du ringe oss å få slettet bestillingen.

 

Kundeservice - Nettbutikk

Bendik

Tlf: +47 815 000 22

[email protected]

reply i nåværende mail

Lenke til kommentar

*

 

Hvis du kjøper tlf med abonnement er den låst til telenor. Men det går selvølfelig å kontakte telenor sin kundeservice på 09000 å få den låst opp, dette koster dog penger.

*

Da har du blitt feil-informert. Dersom du kjøper en telenor låst telefon, uten binding på abonnementet, koster det 600 kr og få operatørlåskoden, reduseres med 40 pr månde. Med binding får man koden gratis, noe Telenor har gjort i mange år nå, og noe Netcom også nylig startet med. Har jobbet som Telenor og Netcom forhandler i 3-4 år nå, har ikke telling på hvor ofte jeg må ringe telenor og få koder til kunder som ønsker og fjerne operatørlåsen.

Lenke til kommentar

*

 

Hvis du kjøper tlf med abonnement er den låst til telenor. Men det går selvølfelig å kontakte telenor sin kundeservice på 09000 å få den låst opp, dette koster dog penger.

*

Da har du blitt feil-informert. Dersom du kjøper en telenor låst telefon, uten binding på abonnementet, koster det 600 kr og få operatørlåskoden, reduseres med 40 pr månde. Med binding får man koden gratis, noe Telenor har gjort i mange år nå, og noe Netcom også nylig startet med. Har jobbet som Telenor og Netcom forhandler i 3-4 år nå, har ikke telling på hvor ofte jeg må ringe telenor og få koder til kunder som ønsker og fjerne operatørlåsen.

 

 

Ja. og vi har jo binding i et år..så da får man koden gratis eller...............

Lenke til kommentar

Ja. og vi har jo binding i et år..så da får man koden gratis eller...............

Det var det jeg lurte på. På nettbutikken til telenor står det telefon med abonnement. Jeg kan ikke se at det står noe om binding. Derfor lurte jeg på om man kan risikere å måtte betale 600 kroner for å få låst opp telefonen.

Lenke til kommentar

Ja. og vi har jo binding i et år..så da får man koden gratis eller...............

Det var det jeg lurte på. På nettbutikken til telenor står det telefon med abonnement. Jeg kan ikke se at det står noe om binding. Derfor lurte jeg på om man kan risikere å måtte betale 600 kroner for å få låst opp telefonen.

 

Håper fanken ikke det. Da går i så fall totalprisen opp fra kr3200 til 3800kr:(

Lenke til kommentar

Jeg tror det kun er de med kontantkort som må betale for å låse opp, men jeg spør siden jeg ikke er sikker. Men jeg får vel vite det sikkert om et par dager når dere får telefonene deres...

 

 

Det var det han karen på telenor sa til meg. Eg vurderte å kjøpe med ring kontantkort, han anbefalte meg da heller å kjøpe et abonnement med binding, slik at eg fikk fjernet operatørlåsen gratis, siden jeg ville beholde det abonnementet som jeg allerede har. Blir litt pist hvis dette ikke stemmer i praksis...

 

Men egentlig mer pist på at de ikke klarer å sende den jævla mobben avgårde...

Lenke til kommentar

Jeg tror det kun er de med kontantkort som må betale for å låse opp, men jeg spør siden jeg ikke er sikker. Men jeg får vel vite det sikkert om et par dager når dere får telefonene deres...

 

Men i værste fall, er det vel bare å ringe telenor å få endret om, slik at vi kan ringe med vårt nåværende mobilnummer og da rett og slett bare ta i bruk dette "super" abonnementet hos dem....

 

Jeg har fått simkort fra telenor. Da med et nummer eg aldri skal ta i bruk

Lenke til kommentar

For de av dere som er like opptatt av googletjenester som jeg har vært, fikk følgende svar fra Nokia Norge (gruppe på facebook) om muligheter her:

 

"Symbian^3 har innebygget Mail for Exchange, og støtter dermed ActiveSync. Google har tilrettelagt for synkronisering av sine tjenester over ActiveSync. Du kan lese mer om dette på

http://www.google.com/mobile/sync/.

Det skal derfor ...ikke være behov for verken workarounds eller egne apps."

 

Jippi :D

 

Ellers er jeg veldig spent på hvordan dette med telenor er! Det er jo potensielt en del hundre kroner å spare hvis du bare kan kjøpe abonnementet, legge bort simkortet og bruke eksisterende. Hadde vært fint å fått dette avklart

Lenke til kommentar

Nå står det bekreftet 18.10.2010 på begge fargene hos telenor....

Håper ikke dette stemmer da går det 2uker før vi får den da?

 

Edit: Rinte Telenor`S Nettbutikk og fikk beskjed om at min Grønne Nokia N8 lå klar til henting av posten senere i dag. Jippi:-)

Fått mail fra de da, at den er sendt?min er gått i plukkliste, men har ikke fått noe mail med sporing enda....

Endret av Krankenstein
Lenke til kommentar

Nå står det bekreftet 18.10.2010 på begge fargene hos telenor....

Håper ikke dette stemmer da går det 2uker før vi får den da?

 

Edit: Rinte Telenor`S Nettbutikk og fikk beskjed om at min Grønne Nokia N8 lå klar til henting av posten senere i dag. Jippi:-)

Fått mail fra de da, at den er sendt?min er gått i plukkliste, men har ikke fått noe mail med sporing enda....

Fikk sendingsbekreftelse for 30 min siden :)

Slipper heldigvis å vente 14 Dager :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...