Gå til innhold

Test Drive Unlimited 2 - Diskusjon og pratetråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor klager så mange på grafikken? Om vi tar en ilten avstemming vil de aller fleste si gameplay er viktigere enn grafikk, men det gjelder vel kun når grafikken er på topp?

 

Det er da vell ingen umulighet å klare å gjøre begge deler, TDU klarte jo dette og det var litt av morroa med spillet, det var på den tiden helt fantastisk graffikk og gameplay. TDU 2 kunne jo likesågodt vært utgitt for 3-4 år siden etter hvordan det ser ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er tross alt 2011 og vi har og bruker kraftige GPU.

Hva er vitsen med det om det lanseres spill som ikke benytter seg noe særlig av det.

 

Alle spill trenger ikke være Crysis 6 for å bli godkjente? Men det er bra å vite at de fleste foretrekker grafikk foran gameplay. Bare utviklerne skjønner det kan vi få noen veldig gode spill om en stund. :p Med mindre vi liker ting som gameplay, historie, nyvinninger, bra kontroller, variasjon og så videre. :p Men grafikken blir bra, og det er jo det som teller.

 

(dette er ikke rettet mot deg personlig, selvsagt. Jeg tok bare posten din som et eksempel.)

Lenke til kommentar

Det er tross alt 2011 og vi har og bruker kraftige GPU.

Hva er vitsen med det om det lanseres spill som ikke benytter seg noe særlig av det.

 

Alle spill trenger ikke være Crysis 6 for å bli godkjente? Men det er bra å vite at de fleste foretrekker grafikk foran gameplay. Bare utviklerne skjønner det kan vi få noen veldig gode spill om en stund. :p Med mindre vi liker ting som gameplay, historie, nyvinninger, bra kontroller, variasjon og så videre. :p Men grafikken blir bra, og det er jo det som teller.

 

(dette er ikke rettet mot deg personlig, selvsagt. Jeg tok bare posten din som et eksempel.)

 

Så du mener TDU 2 er top notch i alle kategorier unntatt grafikk? I min mening har TDU 2 dårlig gameplay (kjørefølelse, etc), historien er nærmest ikke-eksisterende, kontrollen er elendig og jeg har ikke orket å spille langt nok til å smake på om det er noe særlig variasjon, men de første timene har vært so-so.

 

Det er så synd, for konseptet er genialt og jeg håpet det skulle bli helt konge men jeg er redd vi ikke får se et godt spill i denne stilen før vi er over på neste-generasjons konsoll.... Mer bil-trafikk, folk på gatene, flere spillere online, flere biler, flere steder å besøke. Kunne blitt en livlig og kul affære.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Spillet er uferdig og lite raffinert, men må si jeg koste meg en del timer i helgen. Oppdagelsestur med to kompiser, samle bilvrak, prøve nye biler osv..artig.

 

Når det er sagt så er det ikke akkurat simulatorfølelse av kjøringen, men det har de heller ikke prøvd på..lyden er også laber

Lenke til kommentar

Det er tross alt 2011 og vi har og bruker kraftige GPU.

Hva er vitsen med det om det lanseres spill som ikke benytter seg noe særlig av det.

 

Alle spill trenger ikke være Crysis 6 for å bli godkjente? Men det er bra å vite at de fleste foretrekker grafikk foran gameplay. Bare utviklerne skjønner det kan vi få noen veldig gode spill om en stund. :p Med mindre vi liker ting som gameplay, historie, nyvinninger, bra kontroller, variasjon og så videre. :p Men grafikken blir bra, og det er jo det som teller.

 

(dette er ikke rettet mot deg personlig, selvsagt. Jeg tok bare posten din som et eksempel.)

 

Så du mener TDU 2 er top notch i alle kategorier unntatt grafikk? I min mening har TDU 2 dårlig gameplay (kjørefølelse, etc), historien er nærmest ikke-eksisterende, kontrollen er elendig og jeg har ikke orket å spille langt nok til å smake på om det er noe særlig variasjon, men de første timene har vært so-so.

 

Det er så synd, for konseptet er genialt og jeg håpet det skulle bli helt konge men jeg er redd vi ikke får se et godt spill i denne stilen før vi er over på neste-generasjons konsoll.... Mer bil-trafikk, folk på gatene, flere spillere online, flere biler, flere steder å besøke. Kunne blitt en livlig og kul affære.

 

Nei, det jeg sier er at jeg synes TDU2 er svært morsomt å spille, og det er vel det som teller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...