Gå til innhold

Tracker ønsker nytt navn


Anbefalte innlegg

Med forumoppgraderingen fikk vi et herlig tillegg som inntil nå har bært navnet "Tracker". Dens funksjon er å kunne lage ønsker og tilbakemeldinger, hvor man lettere enn før kan holdes oppdatert. I tillegg kan vi sette status og mer. Den vil etterhvert overta mye av tilbakemeldingforumets funksjon (men den er fortsatt nødvendig for å diskutere enkelte saker).

 

Den har blitt veldig flittig brukt, dessverre har vi ikke hatt mulighet til å følge den så godt opp som den burde, men det løses nå snart med litt mer arbeidskraft som kommer på plass.

 

Men, "tracker" er ikke et navn som gir så alt for mye mening. Derfor trenger vi dine forslag til noe selvforklarende.

 

"Tilbakemeldingssentral"? "Tilbakemelding og ønsker"? "Kundeservice"?

 

Fyr løs, og takk for forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er skuffende at du ikke nevner hvilket geni det var som først (tror jeg) kom med forslaget "Tilbakemeldingssentralen" Vidar :wee:

 

@Thorsen; Det første forslaget ditt falt jeg ganske pladask for, men det tredje forslaget er jo ikke i nærheten av å tilfredsstille våre krav :p

 

Skulle noen være i tvil; forslag 3 var godt og enkelt. :)

 

 

Men min, og sikkert mange andres, store drøm er om man kunne fått til et navn som ikke er lengre enn en linje i venstremenyen, maks to. Får man til et skikkelig trivelig og vakkert ord blir hvertfall jeg superglad!

 

 

Kundeservice er jo mye av det samme da.

 

Tilbakemeldinger eller Feedback passer best.

Problemet med dette er at det (i likhet med "Tilbakemeldingssentralen") ikke gir et godt skille mellom det som kan si at teknisk rettede tilbakemeldinger og redaksjonelle tilbakemeldinger. "Tracker" vil ikke bli tatt i bruk til å håndtere de redaksjonelle tilbakemeldingene (de som handler om moderering, retningslinjer og andre ikke-tekniske ting), hvertfall ikke med det første. Dotten får bekrefte.

 

En annen ide kan jo være å vurdere om f.eks "Tilbakemeldinger" kan være tittelen for det av teknisk art, mens vi prøver å finne på et annet beskrivende navn til de redaksjonelle tilbakemeldingene.

 

Uantsett vil jeg foreslå at både muligheten til å gi tekniske og ikke-tekniske tilbakemeldinger blir tilgjengelig fra venstremenyen. Akkurat nå er det jo kun "Tracker" det blir lenket til der.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
"Tracker" vil ikke bli tatt i bruk til å håndtere de redaksjonelle tilbakemeldingene (de som handler om moderering, retningslinjer og andre ikke-tekniske ting), hvertfall ikke med det første.

Hvis dette stemmer kan man vel kalle det

"Feilrapportering" med dropdown for kategori.

 

Jeg stemmer for; Eirik

Hvem av dem er Eirik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...